Загуба на течност!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 07 юли 2008 9:39


sashot написа:"В качестве низкотемпературного концентрата следует изпользовать только наш состав G12... Другие концентраты могут быть, прежде всего, в значительной степени агрессивны по отношению к антикоррозийным покрытиям... Ни в коем случае нельзя смешивать состав G12 с другими низкотемпературными концентратами... В противном случае могут возникнуть серьезные нарушения в работе двигателя, вплоть до его поломки."
"Фольксваген" Рекомендации по вождению и обслуживанию (официална документация на ФВ на руски език).

Лично аз не се сещам какво друго, освен водната помпа може да се счупи в системата за охлаждане.


Въпреки че руския ми е перфектен не видях някъде да пише че ще се преебе водната помпа, да не говорим че чисто теоретично водната помпа работи по-добре с вода.
Да, вярно е че ако има ръжда и отлагания може да се прецака помпата, но все пак ръжда се хваща и от вода, а не само от неща различни от Антифриз Г12




mirgeorgiev
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 6:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дулово

Здравейте отново.

Мнениеот mirgeorgiev » Нед 13 юли 2008 19:29


Ядове ядове и пак ядове. Докато си ,ислех че всичко е оправено се оказа че не е точно така. Проблема уви не е в капачката. Това което забелязох обаче е че течността се губи много по - бързо когата колата се реже т. е когато я подгониш повечко. При 100 - 120 км.ч и по внимателно боравене с педала на газта почти не губи нищо. Стъпя ли обаче на педала по рязко за 15- 20 км пробег и започва да писука датчика в купето. И така при мен нещата отиват май към гарнитура. Дано няма само проблеми в главата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта