колеги,може ли някои дапомогне.купих пасат'92-ра,2000куб.115коня.
при по дълго каране(40км),съединителя почва да пуши,мирише на феродо,и при потегляне колата се форсира но на 1-ва и 2-ра потегля едва-едва с много лъжене от моя страна.благодаря предварително



проблем със съединител.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
При всички случаи проблем със съединителя явно има!
Защо на ръчна изгасва- не знам!
Странното е, че и при мен загасва, но при опит за burn out се получи burn in!
Демек- пушек имаше, но от съединителя! И някой път го усещам, че не зацепва както си трябва.
Само ми е интересно- какъв ли е шанса това да е от задържане нещо по долната помпа?!

Защо на ръчна изгасва- не знам!
Странното е, че и при мен загасва, но при опит за burn out се получи burn in!

Само ми е интересно- какъв ли е шанса това да е от задържане нещо по долната помпа?!


- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
radotom написа:Само ми е интересно- какъв ли е шанса това да е от задържане нещо по долната помпа?!![]()
Шанса да ти кажа е налице. Тъй като отдавна не бях сменял спирачната течност, пък наскоро смених всичките дискове е накладки, днес реших да я сменя. Като се справих с обновяването на течността в спирачната система, викам дай да пусна и на съединителя от помпите.Колко глеч и чернилка излезна не е истина. Докато се избистри течността отидоха 200мл. спирачна течност. След тази процедура педала определено омекна и отделянето е по като хората.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта