Привет на всички. Имам една питанка. Някой отварял ли си е електронния блок на нафтовата помпа за почистване? Как се разглобява, има ли някакви тънкости и въобще интересува ме какво може да се обърка, трябва ли после да се настройва нещо?
Нямам Ваг-Ком.
Става въпрос за 1.9 ТДИ 1З мотор.



Почистване на ел.блока на ГНП
за помпата
Да не би, да ти придърпва?Ако е така значи имаш нужда от почистване на ел.блок на помпата.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
kombito-tdi написа:знам един дето продава рьководство сьс снимки и всичко обяснено много подробно маи беше кьм 300лв
ма не сьм сигурен трябва да го питам
Наскоро един колега от В.Търново казваше , че той е човека за вашия регион за всякакви дизели. А kombito-tdi също е майстор(за точно такива и много други проблеми) ала има мн.тънко чувство за хумор и много които правят само "Зак" не го разбират и се сърдят-дразнят. И след всичко което написах все още искаш да се учиш ето линк:http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet381015.htm
Успех , kombito-tdi писа 300лв защото ремонта е около тази цифра и е доста тънка работа и ако сега се пробваш на колата си ще ти требе и късмет, но никой не се е родил научен.


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
triplesss написа:Благодаря за линка,ама този френски нищо не разбирам. По снимките
трудно ще се справя.
До колкото видях май ще трябва да се разпоява...абе играчка голяма, не е както си го мислех.
Интересува ме ако разглобя нещо после трябва ли наново центровка с Ваг-Ком.
Прочете ли това което ти писах на лично?
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
http://lemecano.fr/2012-03-15/pompe-inj ... -instable/
Разгледах снимките внимателно и придобих представа. Смятам, че трябва да направя това почистване на моя Голф, тъй като придърпва на 1900 оборота, усеща се едно поклащане.
Искам да попитам само: тези крачета запояват ли се? Има една ОС, на която първо махат един винт тип еврейска звезда, а после развиват самата ос, за да освободят горната част на помпата. Там има ли нещо по-особено, струва ми се, че като я разхлабиш веднъж после можеш да я стегнеш в съвсем различна позиция, така ли е? Как да я стегнем точно, както е била? Става въпрос за оста от клипчето в горния линк.
Разгледах снимките внимателно и придобих представа. Смятам, че трябва да направя това почистване на моя Голф, тъй като придърпва на 1900 оборота, усеща се едно поклащане.
Искам да попитам само: тези крачета запояват ли се? Има една ОС, на която първо махат един винт тип еврейска звезда, а после развиват самата ос, за да освободят горната част на помпата. Там има ли нещо по-особено, струва ми се, че като я разхлабиш веднъж после можеш да я стегнеш в съвсем различна позиция, така ли е? Как да я стегнем точно, както е била? Става въпрос за оста от клипчето в горния линк.
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Изобщо не си прави подобен експеримент. Първо ще видиш леко препятсвие с отварянето на капака на помпата, заради един от болтовете, не че после не може да сложиш друг болт с каквато си поискаш глава. После под капака има семеринг, уплътнение, я е за смяна я не, я ще дърпа въздух после я не. И този семеринг върви комплект с всички уплътнения и дифтунги за помпата. До тук елементарна работа. Второ трябва да бележиш положението на главата с маркер за да бъдат евентуално същи милиграмите на празен ход при сглобяването. Иначе колата няма да запали (като изкл. разхерметизирането) или ще се форсира сама на място, ако го сложиш на око в някакво крайно положение. Или пък ти трябва ваг-ком за да си ги нагласиш. После за да стигнеш до бобината, електромагнита трябва да разпоиш крачетата........ и т.н. и т.н. И това е само предоложение, че колата ти може да придърпва заради тази история от помпата
Може да свалиш само капака и да видиш как е положението вътре, мръсно или чисто. Би ли се справил сам.

Последна промяна от V@lDo на Чет 30 авг 2012 18:39, променено общо 1 път.
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Да, колега, с дотук казаното от теб съм напълно наясно, че после ще ми трябва лаптопче да си настроя милиграмите. Разпояването и запояването също е детска игра, развиването на по-дългия болт става посредством камък 7 и чукче, набива се леко и се развива без проблем.
Въпросът ми беше конкретно за онази манипулация от клипчето. Какво представлява това и мога ли да не го стегна правилно, или винаги при стегнато положение застава само в една позиция?
Въпросът ми беше конкретно за онази манипулация от клипчето. Какво представлява това и мога ли да не го стегна правилно, или винаги при стегнато положение застава само в една позиция?