Почистване на ел.блока на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Почистване на ел.блока на ГНП

Мнениеот triplesss » Вто 15 юли 2008 11:15


Привет на всички. Имам една питанка. Някой отварял ли си е електронния блок на нафтовата помпа за почистване? Как се разглобява, има ли някакви тънкости и въобще интересува ме какво може да се обърка, трябва ли после да се настройва нещо?
Нямам Ваг-Ком.
Става въпрос за 1.9 ТДИ 1З мотор.




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Вто 15 юли 2008 15:42


Колега прави ли ти проблеми някакви,ако не не пипай.
Има си поговорка "нещо което работи е по добре да не се пипа"
за човек който не е запознат с Ел.блока е по добре да не си играеш с него.
п.с това е моя съвет ,тука в форума има колеги който за запознати и могат да ти помогнат.


Потребителски аватар
vikoo
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 16 юли 2007 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

за помпата

Мнениеот vikoo » Вто 15 юли 2008 16:36


Да не би, да ти придърпва?Ако е така значи имаш нужда от почистване на ел.блок на помпата.


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Вто 15 юли 2008 16:37


Ами като не пипа как да се научи.Ако някои е отварял да помогне на колегата. :D


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 15 юли 2008 16:42


знам един дето продава рьководство сьс снимки и всичко обяснено много подробно маи беше кьм 300лв
ма не сьм сигурен трябва да го питам


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 15 юли 2008 17:46


kombito-tdi написа:знам един дето продава рьководство сьс снимки и всичко обяснено много подробно маи беше кьм 300лв
ма не сьм сигурен трябва да го питам

Наскоро един колега от В.Търново казваше , че той е човека за вашия регион за всякакви дизели. А kombito-tdi също е майстор(за точно такива и много други проблеми) ала има мн.тънко чувство за хумор и много които правят само "Зак" не го разбират и се сърдят-дразнят. И след всичко което написах все още искаш да се учиш ето линк:http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet381015.htm
Успех , kombito-tdi писа 300лв защото ремонта е около тази цифра и е доста тънка работа и ако сега се пробваш на колата си ще ти требе и късмет, но никой не се е родил научен. :handshake : vw fen


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 15 юли 2008 19:06


Снимките са хубаво нещо, но на живо е още по-добре. Важен е крайният резултат и наистина зависи какъв е точно проблема, защото може да не е редовния за този мотор.


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Сря 16 юли 2008 11:46


Благодаря за линка,ама този френски нищо не разбирам. По снимките
трудно ще се справя.
До колкото видях май ще трябва да се разпоява... :roll: абе играчка голяма, не е както си го мислех.
Интересува ме ако разглобя нещо после трябва ли наново центровка с Ваг-Ком.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 16 юли 2008 15:29


да


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 16 юли 2008 17:15


triplesss написа:Благодаря за линка,ама този френски нищо не разбирам. По снимките
трудно ще се справя.
До колкото видях май ще трябва да се разпоява... :roll: абе играчка голяма, не е както си го мислех.
Интересува ме ако разглобя нещо после трябва ли наново центровка с Ваг-Ком.

Прочете ли това което ти писах на лично?


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Чет 17 юли 2008 12:18


Не съм получавал лично! Пусни пак.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 21 юли 2008 17:10


Получи ли го?


Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на ел.блока на ГНП

Мнениеот Xpu100 » Сря 29 авг 2012 15:55


http://lemecano.fr/2012-03-15/pompe-inj ... -instable/

Разгледах снимките внимателно и придобих представа. Смятам, че трябва да направя това почистване на моя Голф, тъй като придърпва на 1900 оборота, усеща се едно поклащане.

Искам да попитам само: тези крачета запояват ли се? Има една ОС, на която първо махат един винт тип еврейска звезда, а после развиват самата ос, за да освободят горната част на помпата. Там има ли нещо по-особено, струва ми се, че като я разхлабиш веднъж после можеш да я стегнеш в съвсем различна позиция, така ли е? Как да я стегнем точно, както е била? Става въпрос за оста от клипчето в горния линк.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Почистване на ел.блока на ГНП

Мнениеот V@lDo » Сря 29 авг 2012 19:26


Изобщо не си прави подобен експеримент. Първо ще видиш леко препятсвие с отварянето на капака на помпата, заради един от болтовете, не че после не може да сложиш друг болт с каквато си поискаш глава. После под капака има семеринг, уплътнение, я е за смяна я не, я ще дърпа въздух после я не. И този семеринг върви комплект с всички уплътнения и дифтунги за помпата. До тук елементарна работа. Второ трябва да бележиш положението на главата с маркер за да бъдат евентуално същи милиграмите на празен ход при сглобяването. Иначе колата няма да запали (като изкл. разхерметизирането) или ще се форсира сама на място, ако го сложиш на око в някакво крайно положение. Или пък ти трябва ваг-ком за да си ги нагласиш. После за да стигнеш до бобината, електромагнита трябва да разпоиш крачетата........ и т.н. и т.н. И това е само предоложение, че колата ти може да придърпва заради тази история от помпата :idea: Може да свалиш само капака и да видиш как е положението вътре, мръсно или чисто. Би ли се справил сам.

Последна промяна от V@lDo на Чет 30 авг 2012 18:39, променено общо 1 път.


Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на ел.блока на ГНП

Мнениеот Xpu100 » Сря 29 авг 2012 20:16


Да, колега, с дотук казаното от теб съм напълно наясно, че после ще ми трябва лаптопче да си настроя милиграмите. Разпояването и запояването също е детска игра, развиването на по-дългия болт става посредством камък 7 и чукче, набива се леко и се развива без проблем.

Въпросът ми беше конкретно за онази манипулация от клипчето. Какво представлява това и мога ли да не го стегна правилно, или винаги при стегнато положение застава само в една позиция?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, Svetlix и 39 госта