Питанка за джанти
Аз например съм направил на моята от 4 на 5 болтова (5Х120) като джантите ми са 18 ки, но при мен няма проблеми с опирането по калниците (защото няма да има такива)
. Иначе въпроса съм го решил с фланци от барабаните към джантите, но момчето което ми ги прави видя доста проблеми точно заради това че единият от отворите съвпада почти с единичт от старите, което си е проблем, но го решихме. Фланците ми извеждат с 3 санта по навънка джантите, има се предвид че аз колата няма да я карам никак бързо и с доста внимание по дупките
ако въобще това е втзможно в БГ. А и фланците не са никак евтини да ти кажа. Добре си помисли преди да смениш каквото и да е по тази част от колата, дали е необходимо и това как ще използваш колата всекидневно ли или чат пат и т.н
- KokoBoxer
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 02 мар 2006 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Beetle 1300-1972 & VW T2-1979
Е не е истина ... Оказаха се пълни дръвца... Взех ги за проба, да ги завъртим за да съм сигурен какво вземам... щяхме да съборим лагерите на баланс машината ... те криви криви и четирите ама криво та тресе машината... три от тях със заварка ... добре че беше опитното око на човека ... и така по добре без тях... не умирам заради едната гъзария... "Търговеца" се сконфузи - не знаел че били неизползваеми и толкова криви.../после се сети от чие помляно порше били.. там нейде в Австрия .../
Обеща да намери такива http://www.wheelenhancement.com/index.p ... tail&id=36 ... е а ще почакаме пък да видим
Обеща да намери такива http://www.wheelenhancement.com/index.p ... tail&id=36 ... е а ще почакаме пък да видим
:))
Не се занимавай с глупост. свали си колата отпред и отзад и отзад си сложи джанти (фланеца от калинка а кръга от бмв 3-ка 6-7 инча) като се счупи полуоската става трепач!
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта

