Студена-пъргава, топла-мудна

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
zaxes
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Студена-пъргава, топла-мудна

Мнениеот zaxes » Сря 16 юли 2008 19:59


Дравейте колеги.

Имам ендо малко въпросче. Значи аз съм с поло 92-ра , 1.3 бензин, забелязвам напоследък че когато сутринта запаля полото и сменям предавките към по висока забелязвам че колата е доста пъргава и много по леко натискам педала за да достигна желаната скорост. Но когато загрее и то добре полото става доста мудно а на моменти имам чуството че губи мощнот(случва се около 90-те градуса) за момент и после пак се оправя. Съмнявах се за горивния филтър но скоро е сменен. Нямам високи разходи на гориво, общо взето по книжка. Теста е правен с едно и цъщо гориво - 98.
Благодаря предварително. 8)




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30047
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 юли 2008 20:50


Кога последно си сменял маслото и с какво?


zaxes
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaxes » Сря 16 юли 2008 21:14


Маслото го смених преди няколко дни с 10w40 полусинтетика на лукоил. И преди беше с същото масло само че някакво френско.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30047
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 юли 2008 21:24


zaxes написа:..лукоил..

Преди Лукойла правеше ли го този номер? Щото най-вероятно е от това - като загрее, поради не толкова добрите си качества, престава да отдава достатъчно бързо топлината, става много течно, и не успява да смазва качествено. В следствие на което се увеличава триенето и така ... липса на мощност и по-мудно поведение. Имах същия проблем с един Г2 дизелов.


zaxes
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaxes » Сря 16 юли 2008 21:42


Да, преди да сменя маслото също го правеше. Купих я скоро и май като се сетя си го прави от начало, а аз като не бях свикнал не забелязвам но сега се усеща. Разликата дойде с навика. Питах предишния собственик и той каза че си го обяснява с автоматичния смукач на бензина. Като е студена подава повече гориво, поне така ми каза. :D Иначе тръбопровода за топлия въздух е скъсан през средата и не може да си поема топъл въздух.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Сря 16 юли 2008 21:43


Според мен е температурен датчик, който лъже компютъра и от там .. проблема!


zaxes
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaxes » Сря 16 юли 2008 21:54


В сервизната книжка пише че такъв датчик е сменян миналата година, но до колкото разбрах е минал стенд на компа известно време след смяната и грешки няма.
Сетих се още нещо, ако съм шиофирал известно време и я пусна на енерция така че да се охлади пак става малко по пъргава след като стрелката покаже под 80 градуса. И после си държи около 90.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 17 юли 2008 15:07


Сложи си 95 октана, или си оправи центровката за 98


zaxes
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zaxes » Чет 17 юли 2008 18:32


Да, благодаря. Това не бях се сетил защото по книжка пише че работи с 95. Ше пробвам и ще видя. :D :D


Потребителски аватар
martony
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Питанка

Мнениеот martony » Пон 15 сеп 2008 9:24


Колеги, оправил ли се е проблема? При мен е същото положението. Когато е студена върви идеално, но стоплили се двигателя единия от цилиндрите гасни и колата не върви. Случвало ми се е на първа да прекъснат два от цилиндрите и да не мога да потегля. Но в повечето случаи като дам газ, се усеща как даяне на три цилиндъра и няма мощност. След серия от прекъсвания по някое време се отпушва и тръгва нормално. Смених всички филтри, маслото, даже и делкото. Свещите са ок, кабелите също. Хванах се на бас с един авер, че ще успея сам да оправя проблема, но вече почнах да се съмнявам. Това с горивото ми звучи много логично, тъй като съм я карал и на 95 и на 98 и на 100. Дали наистина е такъв проблема при мен?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 15 сеп 2008 10:15


Ей ти си сложил от мойто гориво :lol: :lol:
На лукоил само вафли братче си купувай - колата ми не върви и гасне само от техния бензин 98 :lol:
Слагал съм навсякъде всякакъв бензин 95, 95карера и 100 - но само от техния става такава гняз
Смени бензиностанцията и евентуално синия датчик на тройника :wink:
Тези полота са за 95, но и със 100 си върви перфектно - пробвал съм всякакви варианти :arrow:


Потребителски аватар
martony
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот martony » Пон 15 сеп 2008 14:14


На Лукойл НЕ зареждам от 2 години и половина. За тях е всеизвестно че 1 литър не е 1 ;)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 15 сеп 2008 14:30


martony написа:На Лукойл НЕ зареждам от 2 години и половина. За тях е всеизвестно че 1 литър не е 1 ;)

Сега разбрах защо разходът ми е паднал толкова ниско - 6,8/100 градско. Явно ми слагат повече гориво, щото аз само от там зареждам.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 18 сеп 2008 20:49


zaxes написа:...с автоматичния смукач на бензина. Като е студена подава повече гориво, поне така ми каза. :D Иначе тръбопровода за топлия въздух е скъсан през средата и не може да си поема топъл въздух.


ако не се лъжа-твойто е пълна инжекция-75коня...код на мотора-3F...
Демек -нямаш автоматичен смукач,а един куп датчици,МПХ,компир и други скъпоструващи джаджи :?
Тоест-като моторя е студен-датчика(синия) дава инфо на компа-оттам той прави по-богата горивна смес и колата естествено започва да върви по-добре :D
Онази гофрирана тръба-в случая няма значение...недей да я мислиш :idea:
Виж какво са написали Коксан и Бат'Добри :idea:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 18 сеп 2008 22:06


може и моно да е :wink:
пп:chy къде се изгуби бе човек



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта