
Ел. стъкла ... как?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ел. стъкла ... как?
Разнищих я тая търсачка; 20 теми изкочиха и от нито една не разбрах в крайна сметка мога ли да си направя моят двуврат Г3 с ел. стъкла, какво трябва да намеря, колко ще ми струва и как да си го сложа. Не че ми пречи много ситуацията в момента... дясното стъкло така или иначе си е автоматично като возя някои ("Ей я свали джама"
) ама друго си е да си вържеш ел. стъклата за алармата. Та който разбира и който го е правил може ли да драснете някой ред по темата.

- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Намираш си от автоморга следните неща:
1. Ляв и десен механизъм (ел. част е неразделна част от него).
Аз мойте ги взех - задни по 65лв., преден десен за 70лв., а преден ляв още си търся.
За двувратка съм срещал ама не са ме интересували.
2.Кабели намиращи се във вратата. Има 15 пинова букса към
моторчето, разклонение към бутоните на вратата и кръгла букса
за връзка с купето. Аз нямах кръглата букса затова си взех и нея.
Това нещо върви с цената на машинките или не по-скъпо от 10лв.
3.Пластмаси с бутоните на вратите. 10лв. на врата.
След това влизаш във http://www.volkswagen.msk.ru и си намираш схема за връзването.
Има разни тънкости ама те ще са ти нужни само ако си намериш
механизмите.
1. Ляв и десен механизъм (ел. част е неразделна част от него).
Аз мойте ги взех - задни по 65лв., преден десен за 70лв., а преден ляв още си търся.
За двувратка съм срещал ама не са ме интересували.
2.Кабели намиращи се във вратата. Има 15 пинова букса към
моторчето, разклонение към бутоните на вратата и кръгла букса
за връзка с купето. Аз нямах кръглата букса затова си взех и нея.
Това нещо върви с цената на машинките или не по-скъпо от 10лв.
3.Пластмаси с бутоните на вратите. 10лв. на врата.
След това влизаш във http://www.volkswagen.msk.ru и си намираш схема за връзването.
Има разни тънкости ама те ще са ти нужни само ако си намериш
механизмите.

- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Един в една автоморга се опитваше да ме убеди, че се
слагало само моторче на ръчните механизми и готово.
Само че не успя.
Маха се всичко без стъклото.
Ето горе-долу какво представляват въпросните механизми.
(крайните са задни...)
Те тука има доста неща по темата - http://www.a1electric.com/golf.htm
слагало само моторче на ръчните механизми и готово.
Само че не успя.

Маха се всичко без стъклото.
Ето горе-долу какво представляват въпросните механизми.
(крайните са задни...)

Те тука има доста неща по темата - http://www.a1electric.com/golf.htm
- kvalev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Въпрос
Я ми кажете как се движат вашите ел. стъкла, понеже моите се движат много флегматично и избягвам да ги движа на изгасен двигател. То си личи, че са слагани след това /не са оригиналните/, обаче не в BG а в Италия. Имат консумация окоро 9-10 ампера на вдигане едното, затова и не съм ги вързал към алармата, заради голямата консумация и на изгасен двигател мърдат още по-бавно.
Ако някой знае нека каже мога ли да им направя някаква профилактика, за да живнат малко.
Бл.

Ако някой знае нека каже мога ли да им направя някаква профилактика, за да живнат малко.
Бл.



- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Въпрос
kvalev написа:...
Ами добре да свалиш кората на вратата и да смажеш с грес плъзгачите. Също така е добре да се закрепи правилно стъклото към механизма - т.е. като се вдига не трябва да задира в задния или предния край на водещите улей.
Ако стъклото е изместено плътно в задния или преден улей се получава този ефект.
Нагласянето не е много лесно и си е бая играчка. Мисля че регулировката се прави на средно състояние на отворено (затворено) стъкло.
На бащата пък се бяха разлабили болтчетата държащи целия механизам и се усукваше и пак имаше подобен проблем.
Успех!!!
П.п.DeeMoV от къде ги взе толкоз ефтени тези механизми.На мене за Г3 само механизма без електроника ми искаха 90лв в Ауто+, при това неоргинален.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта