Няколко въпроса/проблема с ABS мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Няколко въпроса/проблема с ABS мотор

Мнениеот Бързият » Чет 17 юли 2008 20:15


Колеги взех едно голфче което търся отдаван специално заради двигателя .
Имам следните питания :
1. При изкачване на стръмно (да речем повече от 1 км.) колата започва да придърпва и почти гасне сякаш не и стига бензин . След това на равно няма проблем .
2.На празен ход оборотите се колебаят между 850 и 1000 об/мин. Да речем държи си 850 и за около 5 секунди се качва на 1000 и пак си пада ма 850.
3.Понякога я усещам че глъхне . Набирам на първа до 3000 оборота , слагам втора и до 2000 оборота заглъхва и след това си набира нормално .Но това не го прави всеки път .
4.На студено пали трудно - на втори , трети път въртене на стартер .

От както я взех съм сменил: свещи , възд филтър , ремък и ролка . Идеи , предложение ? Някой да е имал същите проблеми и как ги е решил ?




Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Чет 17 юли 2008 20:34


колега аз бих те посъветвал да отидеш на диагностика и дано случиш на добър майстор


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Чет 17 юли 2008 20:42


Ходих на диагностика защото колата тресеше много на празен ход .Оказа се че е скъсано маркучето за вакума и майстора каза че всичко друго е наред . Днес го питах за този проблем с изкачването и каза че ако е малко бензина , при накланяне не стига до помпата и тя не дърпа .
За другите неща каза че може да е от реле номер 30 мисля че , или от датчика за температура.Сложих датчика от вентото - и двете коли си продължиха да работят като преди , никаква разлика. За какво е това реле ? Ще пробвам с него .


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Чет 17 юли 2008 21:20


Погледнете дюзата все пак....възможно е да е нарушен дебита нещо


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Чет 17 юли 2008 21:48


За коя дюза става въпрос ? В помпата ли се намира ?


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Пет 18 юли 2008 0:05


Колега а аз ходих на диагностика и ми казаха че за моя модел тя няма да е вярна----и не разбрах защо???
Ако някой може да ни каже защо???


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 18 юли 2008 7:13


Впръсквача на моното


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 юли 2008 7:43


Варианти...
1.Запушен бензинов филтър....провери кога е сменян(ако е сменян въобще!)
2.Запушена дюза.
Първа проба.....присадка на Лике Моли(но точно нея..не Редекс!)....на половин резервоар....ако не се оправи след като изгориш половин резервоар...търси друго
3.Регулатор на налягането в моното....мери се с манометър...
4.ТПС....!


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пет 18 юли 2008 21:37


Ще карам едно по едно от най-евтиното :) Значи това с гасненето в стръмно му хванах цаката - просто беше малко бензина и спадаше назад при изкачване - днес сипах повече и няма проблем .

Остават колебаещите се обороти , глъхненето при набиране и трудното палене :) Замислил съм смяна на горивен филтър в близките дни и пак ще пиша :) Ще проверя нещата за които сте писали и чакам още идеи разбира се . :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 19 юли 2008 0:06


Не пренебрегвай и "ролята на катализатора в съвременния ...бридж-белот... :D ", ако си (почти съм сигурен) над 130х. тази бурия повече пречи отколкото върши работа


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 19 юли 2008 14:08


Катализатора го режа задължително , това е ясно ...
Става въпрос от какво друго може да ми ги прави тия мизерии.


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Мнениеот traficanta » Съб 19 юли 2008 16:59


Бързият написа:Катализатора го режа задължително , това е ясно ...
Става въпрос от какво друго може да ми ги прави тия мизерии.

Що ше го режеш не знам при твоя мотор как е аз моя го свалих изтърбуших карантията и го върнах обратно щото тъпата сонда е там като внимавах да не я повредя че много пари струва м...и


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 19 юли 2008 20:01


Сондата ми е като на вентото - горе на колектора и нямам проблем с нея .Режа , слагам резонатор и да се надяваме да се пооправи работата.


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот martin_ganev » Съб 19 юли 2008 23:47


kolega problema ti za meneneto na oborotite e v tampona na monoinjekciqta.30lv e cenata az imah su6tiq problem i maistorakato go prusna (tampona ) s nekav sprei i si vdiga oborotite na 1000-1100.kato mine malko vreme pak padat i taka


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 20 юли 2008 19:32


Като клатя пласмасата дето е за въздуха отгоре на моното не се мърда , значи тампона е здрав .Може ли все пак да е от него проблема ? От къде си го взимал ти ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Dimitrov14 и 118 госта