Надуване на турбина????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Надуване на турбина????

Мнениеот Racer » Чет 17 юли 2008 19:47


Здравейте колеги .Имам следния въпроскойто идва от това ,че голфа ми нещо не ми харесва как върви и искам да му дигна малко налягането на турбината .как става това .ако може по подробно обяснение и ако има и снимки.мотора е голф 2 1.6ГТД повече от 0,1.0,2 немисля да дигам но искам малко повече да ми дърпа.




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 17 юли 2008 20:23


Натегни му гейта :lol: Ама умната, че да не събираш чарколяк после...


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 17 юли 2008 22:16


нема споко то и без това след една седмица свалям двигателя за ремонт .Друга турбина с по малка и обслужване на двигател.Сигменти ризи клапани.Та са искам така да го понатисна малко та да има за какво да сменям.Ама не и да го чупя :)


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 17 юли 2008 22:36


Извинявам се за въпроса но сега прочетох една тема и малко се обърках .Мойта турбина е ККК....... и от каде се натяга гледах една тема която пишеше че малките турбомотори неможело да се натегнат моя е 1.6 незнам дали се отнася това и за него но от каде да я натегна трябва ли да свалям изпусквателната траба кадето е за генерацията към турбото или от вънка мога да го натегна ????????


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пет 18 юли 2008 11:20


Не може да се натяга самото турбо.Има начин ама по добре не си троши колата.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Пет 18 юли 2008 13:12


аз вече го натегнах малко разликата си е осезаема сега много повече тегли даже мисля че прекалих та ще го охлабя малко :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 18 юли 2008 13:36


мери налягане и го напиши тука


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Пет 18 юли 2008 17:54


0.6 при 3.400об/мин разликата в старта е голяма ама след това нещо като че не му достига гориво ли незнам набира до 3 яко после вече 4-5 при 3 000 оборота си е толкова налягането.Някакви други настройки ????


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пет 18 юли 2008 19:24


ми то това турбо си надува максимално до 3000 оборота от там и 5500 да вдигнеш то си надува колкото на 3000


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Пет 18 юли 2008 20:21


Колега RACER , а как точно става тая работа с натягането на турбото , че искам да пробвам и моето :?: :D


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 18 юли 2008 20:52


Racer написа:0.6 при 3.400об/мин разликата в старта е голяма ама след това нещо като че не му достига гориво ли незнам набира до 3 яко после вече 4-5 при 3 000 оборота си е толкова налягането.Някакви други настройки ????


казваш че ще правиш ремонт, надуй го до 1 бар и карай :twisted:
П.П Някъде четох Г2 1.6 ТД на 1 бар може да издържи доста време, но НЕ Е СИГУРНА ИНФОРМАЦИЯ!!!


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Пет 18 юли 2008 21:51


в момента към го надул на 0,9 преди малко го вкарах и след като тръгнах да спирам оборотите ми паднаха до 400 и колата почна да се тресе и светнаха лампичките за акомулатор масло и подгряващата. Изплаших се ,че го счупих защото неска цял ден го пъна но го загасих и след това запали без никакъв проблем и си работеше нормално.с 0,9 ще го карам обаче малко по спокойно ,че неска му извадих душичката .Ама просто как набира ...........
:) друго си е :twisted: :D


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 20 юли 2008 0:05


Темата е доста полезна и може да се научи много от нея, Радвам се, че я има. Модераторите ако я заключат, значи не са хора!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 20 юли 2008 0:09


kam_tod написа:значи не са хора!


:lol: Не човек, а желязо :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта