Здравеите колеги.Интересувам се защо при форсиране на място и при връщане на гаста оборотите на двигателя падат бавно?Всички други коли с двигател като моя оборотите падат много бурзо.Не,че ми е зор за оборотите,ами другите вървят много повече от моята кола.Това признак ли е за някаква специфична повреда?Клата е пасат б3 1.6тд+и
Маховика предполагам,че си е оригинален.Обогатителя ми се струва добре(жилото се връща до край)интересно ми е има ли значение момента на впръскване?Да не би да има закъснение
и при мен оборотите падат бързо до към 1000-1100, а после бавно до нормалните, и се получава дори едно изфорсиране между включване на предавките. и аз се чудя от какво ще е? Иначе като е включен климатика, явно дърпа назад оборотите доста и всичко си е нормално...
колега имах същия проблем с голф2 1.6д при мене се оказа че дюзите не бяха правилно регулирани и два от разпръсквачите бяха заминали смених ги и всичко се оправи, така, че отиди да ти проверят дюзите.