Въпрос относно гърнета и ламбда сонда при дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bullet
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос относно гърнета и ламбда сонда при дизел

Мнениеот bullet » Вто 10 яну 2006 13:20


Преди няколко дена установих че задното ми гърне си е отишло и трябва да го сменя, и понеже имам и катализатор който се е запушил и трябва да се махне реших да сменя направо всичко по испускателната система.След като попрочетох всички теми свързани с катализатори във форума и ми стана ясно за какво става на въпрос но изникнаха и доста въпроси на които не открих отговори.

Колата ми е 1.9 Турбо Дизел и с мотор AAZ, 93г

Първият въпрос ми е дали имам ламбда сонда и ако имам може ли отнякъде да видя къде е закачена (преди катализатора или за него)

Другият ми въпрос е след като махна катализатора има ли нужда да слагам резонаторно гърне при положение че съм дизел или мога да сложа права тръба?

И последно чудя се между две марки за гърнета ASPO и KRAFT, Мои приятели са си монтирали ASPO и са доста доволни и вече доста време карат с тях. За крафт напоследък чувам лоши отзиви,но пък имат 2 години гаранция. Така че ще помоля ако някои има наблюдения за двете марки да сподели.


Ако някой модератор сметне че темата се повтаря и е излишна нека я изтрие или заключи, но ще помоля да ми даде линк към тема където има отговори на моите въпроси и инфо за дизелови автомобили защото аз не видях




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 яну 2006 13:43


Едва ли имаш ламбда сонда при този мотор електрониката е сведена до минимум, няма ЕCU и съответно няма смисъл и от ламбда.
За дизела и права тръба те оправя лично мое мнение.
АСПО тествах на предния ми AAZ пасва перфектно и ефекта от гърнето е приличен.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 10 яну 2006 23:13


На мястото на катализатора сложиха права тръба-колата си работи и върви нормално,а че е тиха не се оплаквам-даже неприлично тиха за дизел-да не чуе дявола!За съжаление не мога да ти препоръчам от двете марки за гърнета никоя-нямам впечатления-още съм с немските ERNST!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 60 госта