Сваляне на помпата: (желателно е да се откачи '-' клема на акумулатора )

Помпата се намира под постелката в багажника.Отвора в купето е закрит с кръгъл черен капак.При Пасат седан е по-добре да се свали седалката ... от към багажника трудно се работи.
Почистват се мърсотийте и прахта.
Откачват се захранващата букса и маркучите за бензина.След това с подходящ инструмент отвивате голямата черна капачка на резервоара ... и чук разбира се


Вади се капачката на резервоара, след нея се издърпват и маркучите до помпата:

След това се бърка с ръка в резервоара и помпата се отвива на ляво и внимателно се вади.От нея ще тече бензин!!!Трябва да се внимава и за поплавaка.

На тази снимка се вижда откъснатия проводник, който в изправно състояние трябва да е свързан с черния кабел.Кабела на снимката беше изплетен от медни нишки както оригиналния, но явно не със същотот качество.За нов проводник използвах медна оплетка от графитна четка на колекторен мотор:

Оригиналната нишка е същата, но с по-малко сечение.
Следва запояването на новата:

Вече монтиран на мястото си:

При монтажа помпата отново се вкарва внимателно в резервоара и се завърта на дясно докато се застопори.Идва ред на маркучите, уплатнението и на капака на резервоара.На капака и на резервоара има стрелки, които трябва да съвпаднат:

Завива се винта и се стягат маркучите и се слага буксата.Скобите може да са оригиналните и да са изгнили, затова се подсигурете с нови такива.Бъдете на проветриво място и отворете всички врати на колата, защото изпаренията са си сериозни и като се работи наведен над бензина ... си е гадно.НЕ ПУШЕТЕ и не ПАЛЕТЕ запалки, кибрити и какъвто и да било огън.Нарочно съм използвал дървена пръчка за отвиване и завиване.
Дано съм бил полезен

ПП: '-' на акумулатора
