много лошо чукане отпред

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gazar4eto_87
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

много лошо чукане отпред

Мнениеот gazar4eto_87 » Пон 21 юли 2008 8:56


Значи от около месец се е появило някакво чукане от предно ляво колело.Колата не я карам аз а баща ми а той не обича да поддържа много колите си.Та тия дни я покарах и направо се уплаших.Когато ми не някакъв по лош път примерно чакъл с повече неравности отпред в ляво все едно се чупи нещо така пука и тропа че просто не е истина.Също така когато превключвам и пусна по рязко съединителя в момента на пускане изчуква доста сериозно.Знам че не е много добро обяснението но това е в общи линий и съм доста притеснен защото доста сериозно чука.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 юли 2008 9:42


Като за начало добре е да погледнеш тампона на двигатела, задния, в дясно.
Ако не е той- минаваш на тампони на носача+ този на МакФерсона, горе.
Следват шарнири, биалетки на стабилизираща щанга и.... надявам се 'и' да няма!


Потребителски аватар
gazar4eto_87
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

Мнениеот gazar4eto_87 » Пон 21 юли 2008 10:00


ами то тампоните на носача на макферсона са сменяни преди 3 месеца.А пък не ми се вярва да е тампон защото когато превкючвам скорости също пука.Така видимо тампоните на двигатела ми се виждат що годе здрави как може да се разбере дали са читави


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 юли 2008 11:39


Опъваш яко ръчната, вдигаш капака и един седи и наблюдава двигателя, друг, дето познава колата, се качва, пали и с форсиране отпуска съединителя и пак натиска. Идеята е не колата да тръгне, а да се 'напрегне' мотора. Това го правиш и на първа, и на задна. Нормално е малко да 'подскача', да се помръдне нагоре-надолу двигателя при отпускането на съединителя, но не трябва да е повече от 2-3 см.
Възможно е дори да чуеш и същото пукане.
А иначе при превключване на скорост променяш за момент натоварването на цялата верига двигател- колела (нали натискаш съединителя, после го отпускаш...), така, че това не е критерий.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пон 21 юли 2008 11:50


Също може да провериш, външно и вътрешно каре на полуоската. При мен беше така на VW Голф, по същия начин като тръгваш от място. Най - добре се усеща в пълен завой.


Потребителски аватар
gazar4eto_87
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

Мнениеот gazar4eto_87 » Пон 21 юли 2008 12:15


Добре де аз не разбирам много но ако е тампон на двигателя защо ще чука в трапове само от едната страна


Потребителски аватар
gazar4eto_87
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

Мнениеот gazar4eto_87 » Вто 22 юли 2008 10:06


Значи един приятел покара колата и каза че може да са биалетки как да разбера дали са те защото нямам време сега да хода по сервизи и ако са те дали е опасно да се кара още малко така


kiss
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kiss » Вто 22 юли 2008 22:57


ако съдя по описанието - имах подобен проблем - тропане по паваж при спиране или по неравности, прелези и т.н оказа се носач, ляв заден...все едно се разпадаше рейката и тресеше гадно...дано да е нещо по-елементарно, иначе се оправя за около 150 лв.


Потребителски аватар
gazar4eto_87
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кнежа

Мнениеот gazar4eto_87 » Сря 23 юли 2008 10:17


Ами колеги оказаха се задните селенови втулки на носача сега само трябва да ги купя и да се сменят


mita4etokz
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 04 окт 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: много лошо чукане отпред

Мнениеот mita4etokz » Сря 20 окт 2010 10:58


Колега и при мене се получава същото чукане отдоло.При прув оглед видях че тампоние на стабилизиращата щанга са аморизирани смених ги и малко притапя.След месез някаде пак се появи и взе все повече да чука.И то най вече се усеща като караш по неревен черен път.Като се появява почукването го осещам чак под краката си.Все едно стабилизаращата щанга удря по копето.Някои може ли да окаже малко помощ за проблема.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: много лошо чукане отпред

Мнениеот radotom » Сря 20 окт 2010 21:24


Може, ама да беше уточнил каква е колата :lol: :lol:
За отбелязване е, че на В3 има 2 модела стабилизиращи щанги - Ф22 и Ф18мм.
На 2Е (а предполагам и на КR и 9А) е 22мм.
На другите би трябвало да е 18мм.
Съответно различни са и тампоните и за купето, и за биалетките.
Сигурен ли си, че си поставил правилните тампони?
А само на биалетките ли смени, или и на купето?
Погледни да не би да опира и изпускателната тръба в щангата.
Преди няколко дни си изпрасках ауспуха, той се криввна и точно там опираше
Имах чувството, че вски момент ще се разпадне колата :lol: :lol:
Преди около 4-5 часа си го оправих ;)


ivobibivo
Мнения: 60
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково VW Passat 4motion 1.9tdi avf

Re: много лошо чукане отпред

Мнениеот ivobibivo » Чет 21 окт 2010 15:57


А отзад добре ли е /чукането/? mhihi


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: много лошо чукане отпред

Мнениеот Danny boy » Чет 21 окт 2010 20:52


radotom написа:Може, ама да беше уточнил каква е колата :lol: :lol:
За отбелязване е, че на В3 има 2 модела стабилизиращи щанги - Ф22 и Ф18мм.
На 2Е (а предполагам и на КR и 9А) е 22мм.
На другите би трябвало да е 18мм.
Съответно различни са и тампоните и за купето, и за биалетките.
Сигурен ли си, че си поставил правилните тампони?
А само на биалетките ли смени, или и на купето?
Погледни да не би да опира и изпускателната тръба в щангата.
Преди няколко дни си изпрасках ауспуха, той се криввна и точно там опираше
Имах чувството, че вски момент ще се разпадне колата :lol: :lol:
Преди около 4-5 часа си го оправих ;)

У грешка си май са 4 вида 18,20,22,24
18 е на 1.6 75кс
20 на седанитеRP/моят mhihi /ABS,22 е на както казваш на KR,9A,2E,PB...и всички комбита независимо от моторите.
24 е на VR6 и мисля G60.
Ако нещо бъркам някой да ме поправи.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: много лошо чукане отпред

Мнениеот StS » Чет 21 окт 2010 21:06


Re: много лошо чукане отпред

ivobibivo написа:А отзад добре ли е /чукането/? mhihi




Тъкмо щях да го слагам във фъна... и че изпревари.Темата кърти, а бре хора пишете какво чука отпред още заглавието щото всеки различно разбира..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта