смяна на всички видове тампони преден-заден мост

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

смяна на всички видове тампони преден-заден мост

Мнениеот DimitarBT » Пон 21 юли 2008 10:57


здравейте колеги.с риск темата ми да бъде заключена,изтрита и т.н.(моите уважения към модераторите).Предстои ми смяна на всички тампончета по мостовете.ходих в сервиз преди 2-3 месеца,защото предницата потропваше, а също така при неравен път усещах тракане по волана.в сервиза ми казаха че няма никакви луфтове и, че предницата ми е здрава.на мен не ми се струва така.сега вече нещата станаха по зле.хлопането се усили.а и вече отзад май потропва.та кажете какво да кажа на майсторите да сменят,щото като ми кажат пак че всичко си е наред и ще пощтраклея.а и немога да ги убедя че това тропане на волана може да се оправи."карай така,нищо и няма" са техните думи.също така и по задния мост.поздрави на всички съфорумци!




Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пон 21 юли 2008 11:01


Смени майсторите, ако питаш мен.


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Пон 21 юли 2008 14:33


бе то хубаво ще ги смена ама...някой да каже нещо по въпроса


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пон 21 юли 2008 21:42


Здравей колега. Пред същата дилема съм. Когато си докарах колата от Немско, возеше като лодка. В момента всичко е здраво, никакви луфтове нямам, но возията е много далече от това, което беше. Та съм го намислил да сменя всичко гумено, де що има. Нещата изглеждат така:
1. Втулки (тампони) на носача
- заден (191 407 181 D) - х2
- преден (357 407 182 ) - х2
2. Тампони на стабилизиращата щанга
- ляв вътрешен (357 411 313 A) -
- десен вътрешен (357 411 314 A) -
- външен (357 411 315 D) - х2
- и лагерчето към него (357 411 329) - х2
3. Опорен тампон на амортесьора (макферсон)
- 357 412 331 A - х2
- лагерчето към него (1J0 412 249) - х2

4. Тампон на рейката (има два вида рейки - ZF и TRW)
- 357 422 884 A (ZF) -
- 357 422 884 (TRW) -

5. Отпред, където ляга предния тампон на двигателя. Тая цялата греда се крепи на четири тампона
- 191 199 233 - х4

5. Тампони на заден мост
- 3A0 501 541 - х4
ако си 4х4, там работата е друга
На задните амортесьори току виж, може да изкоче и там някои тампонче. И другото, което остана са тампони на двигателя. А иначе при теб потропванията, може да са от доста други работи, които не съм ги споменал - шарнирни болтове, карета, кормилни накрайници


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 22 юли 2008 0:24


Хмммм... едва ли някой ще откаже да вземе пари!
Напълхо възможно е да нямаш никакви грижи по ходовата част, а тракането във волана да е от лагерите на пръта му.
Отзад и при мен хлопа. Хлопат пластмасите по задната броня в престилката под задницата на колата. Съмнения имам, че и накрайника на ауспуха се блъска в бронята при някои случаи, ама.... няма как да си видя задния номер! :lol:
При всички случаи консултация с втори екип майстори няма да навреди!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 22 юли 2008 18:13


Общо взето при липса на проблеми в предницата и луфтове там тропането на волана се получава от горния му лагер (седи на основата на запалителния ключ).Аз откакто го смених вече нямам тропането.Взех си цялата конзола за нещо от сорта на 45лв от Ауто+


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 22 юли 2008 18:20


мани мани и с мойта е така...взех я от италия возеше си много добре.но от края на януари до сега се разтропа :( ще кажа да сменят всичко това,всички тези тампони.а за отзад и аз имам съмнения че тропа някоа пластмаса защото не е като да е от разбит тампон.утре имам запазен час.като излезе от бокса ще пиша какво е станало.може да е на 15 години ама тва неозначава само каране love.vw :lady_dance_party


Потребителски аватар
passat4o
Мнения: 121
Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
Двигател: CBAC
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот passat4o » Вто 22 юли 2008 19:12


как няма да се разтропват колеги...то точно Януари,като паднаха големите снегове и в тия ледове....и то като не се почистваха пътищата...аз след като пътувах на магистрала Тракия,непочистена,трябваше да дам близо 400 кинта след това за ремонти,носачи и тампони.....нямам думи просто....


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Вто 22 юли 2008 23:37


Колега, надявам се да не съм те подвел с частите, които съм описал! После кажи обезателно, как е положението с возията?


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Чет 24 юли 2008 14:38


колеги,возията що годе се оправи.няма да тропа да лопа.обаче-остана някакво много тихо виене.от какво може да е това.а и за 2 предни лагера и два тампона на макферсона 120 лв.за части и 80 лв за работа.много ли се изръсих или е нормално


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 24 юли 2008 16:00


Амииии... зависи от тампоните и лагерите. Знаеш, че цените, в зависимост от това, какво пише на кутийката, варират.
Принципно един приличен лагер за предната главина струва от порядъка на 50-60 лв (без отстъпки), така, че мисля, че си в норми ;)


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Чет 24 юли 2008 19:19


К'во направи и ти? :???

С големите амбиции с малкото възможности. :D


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Пет 25 юли 2008 11:06


bachest написа:Здравей колега. Пред същата дилема съм. Когато си докарах колата от Немско, возеше като лодка. В момента всичко е здраво, никакви луфтове нямам, но возията е много далече от това, което беше. Та съм го намислил да сменя всичко гумено, де що има. Нещата изглеждат така:
1. Втулки (тампони) на носача
- заден (191 407 181 D) - х2
- преден (357 407 182 ) - х2
2. Тампони на стабилизиращата щанга
- ляв вътрешен (357 411 313 A) -
- десен вътрешен (357 411 314 A) -
- външен (357 411 315 D) - х2
- и лагерчето към него (357 411 329) - х2
3. Опорен тампон на амортесьора (макферсон)
- 357 412 331 A - х2
- лагерчето към него (1J0 412 249) - х2

4. Тампон на рейката (има два вида рейки - ZF и TRW)
- 357 422 884 A (ZF) -
- 357 422 884 (TRW) -

5. Отпред, където ляга предния тампон на двигателя. Тая цялата греда се крепи на четири тампона
- 191 199 233 - х4

5. Тампони на заден мост
- 3A0 501 541 - х4


Колко ти излиза това удоволствие? Части и труд. Много ми е интересно. :roll:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пет 25 юли 2008 13:37


Сега го сметнах - 190 лева ще излезе това удоволствие без тампоните за задния мост и този за рейката (този последния, май няма такова чудо да се продава)
Става дума за немски части, купени от Германия. Труда си е от мен. Иначе ако требе да се ходи на майстор, предполагам взимат доста. Незнам.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 25 юли 2008 14:40


bachest написа:Сега го сметнах - ... . Труда си е от мен. Иначе ако требе да се ходи на майстор, предполагам взимат доста. Незнам.


Щом имаш желание и възможност добре.
На мен преди около година и половина за смяна на предни амортесьори с тампоните и лагерчетата майстора ми взе общо ок 30 лв. Е аз съм му доверен клиент :wink: , но не би взел значимо повече на който и да е друг.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта