


...
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Защо си мислиш, че качва обороти от повече въздух? Само от газта е.
И при мен го направи вчера. Просто не е регулирана както трябва и шашка компира. Днес я регулирах отново и са заспаха оборотите, все едно е друга кола. Просто пуснах повече газ от крановете, а винта за чувствителността го натегнах. Преди това ми падаха критично оборотите и понякога гаснеше. След няколко километра каране ги държеше на 2000 направо шах. Което означава грешка. Да ги е...а и маисторите, където са я регулирали на газанализатор. Да не казвам и как бяха винтовете, че ме е яд. Сега ще покарам малко и ще пиша отново как е. Като свърши газта ще я засека колко харчи, но ще мога да кажа по другата седмица, защото не я карам много.
Пипни си първо изпаритела, ако няма промяна тогава търси причината другаде. Може и да ти е от тампона не се знае.
И при мен го направи вчера. Просто не е регулирана както трябва и шашка компира. Днес я регулирах отново и са заспаха оборотите, все едно е друга кола. Просто пуснах повече газ от крановете, а винта за чувствителността го натегнах. Преди това ми падаха критично оборотите и понякога гаснеше. След няколко километра каране ги държеше на 2000 направо шах. Което означава грешка. Да ги е...а и маисторите, където са я регулирали на газанализатор. Да не казвам и как бяха винтовете, че ме е яд. Сега ще покарам малко и ще пиша отново как е. Като свърши газта ще я засека колко харчи, но ще мога да кажа по другата седмица, защото не я карам много.
Пипни си първо изпаритела, ако няма промяна тогава търси причината другаде. Може и да ти е от тампона не се знае.
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
колеги и при мен се появи същия проблем преди няколко дни!две години карам на газ и досега никакви ядове!при мен ми задържа оборотите на 1800 само на газ на бензин няма проблем!като за начало свалих плюсовата клема за 10 мин. и после запалих и никакви грижи нито на бензин нито на газ. минах към сто киломитра и пак започна да прави проблема само че този път незадържа оборотите а от 2000 до 1500 ги сваля много бавно!давайте съвети!това със сервото на спирачките не се вързва защото ми се беше извадил маркуча и просто обороти нямаше!и още нещо от започването на проблема започна и чукане на аванса на газ след рестарта на компа спря да чука!
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
това го направих с клемата и се оправи и май работата отива на ламбда имулатор!притеснявам се да не от нещо друго!krasio00o написа:Когато сложиш АГУ ламбда сондата почва да ти подава грешна информация на компютара.За да чистят грешките газаджийте обикновенно слагат реле за ресет на компютара или ламбда имулатор.Махни си клемата на акумолатора за 10-на минути ако се оправи отивай да ти слагат реле.
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
GOLF@ написа:Защо си мислиш, че качва обороти от повече въздух? Само от газта е.
Пипни си първо изпаритела, ако няма промяна тогава търси причината другаде. Може и да ти е от тампона не се знае.
Първо за това мислихме, но не е от изпарителя. Колата вдига обороти и на бензин при изчистен компютър. А и определено се чуваше нещо странно като свистене.
И все пак се оказа , че не е от гарнитурата. Сега наистина стана шах с пешката

- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колеги проблема стана страшен или поне на мен така ми прозвуча. Според майстора главата била крива, и колекторите не можели да паснат добре и затова дърпала въздух. Иска да се шлайфа.
Как ви звучи това? В случая не става въпрос да ме ръси за пари щот си имаме други отношения, но все пак ми се струва доста крайна диагноза и мисля първо да потърся други възможни диагнози и съответно решения. Как може да се потвърди дали наистина проблема е за шлайфане?
Как ви звучи това? В случая не става въпрос да ме ръси за пари щот си имаме други отношения, но все пак ми се струва доста крайна диагноза и мисля първо да потърся други възможни диагнози и съответно решения. Как може да се потвърди дали наистина проблема е за шлайфане?
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
не не немога да го повярвам тва.ако беше от там тоя дет ти е пръскал с спрея да види дали зима въздух щше да го намери.неможе с горивото което се подава за нормални(900)обороти да се храни кола на 2000 оборота само с въздух.изпарителя в ред ли е.да не е някой ВОЛТРОН дето му заминават на 2 месеца мембраните
- aitapeapea
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 08 мар 2006 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Изпарителя е Ловато, нов .
Ако отида да ми измерят компресията няма ли да се потвърди или опровергае диагнозата за крива глава и за зимането на въздух.
Ако отида да ми измерят компресията няма ли да се потвърди или опровергае диагнозата за крива глава и за зимането на въздух.
Последна промяна от aitapeapea на Чет 24 юли 2008 9:20, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], TheEx0rcist и 62 госта