ASR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

ASR

Мнениеот SACHO7803 » Вто 22 юли 2008 11:49


колеги забелязах че имам копчеASR но натиском копчето а на таблото нищо не светва.какво значи това-че тая система не работи или е имало лампа която е изгоряла.нормално ли е да не свети.значи за да разбера дали е вкл-изкл трябва да въртя гуми ли-помагайте.a3-1.9tdi-99-asv-мотор




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Вто 22 юли 2008 18:22


като го натиснеш трябва да светва :D ако работи като въртиш гуми трябва да се 4ува един определен звук като опъване на пружина :lol: поне на това ми прили4а на мен.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Сря 23 юли 2008 8:46


maimo написа:като го натиснеш трябва да светва :D ако работи като въртиш гуми трябва да се 4ува един определен звук като опъване на пружина :lol: поне на това ми прили4а на мен.
Ти си чул блокажа на диференциала, защото задейства едната спирачка :) ASR-а не се чува... :)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 23 юли 2008 8:48


ASR означава ANTI SLIP REGULATION. За правописа не съмч сигурен. Тази система ти предотвратява приплъзването на колелата. :idea:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Чет 31 юли 2008 18:38


колеги днес свалих това копче на което пише ASR и кво да видя.......бутон дълъг 7-8см.с клеми но закачен точно никъде.гледах навътре но никъде не намерих куплунг.стигнах до извода че жабарчето си го е намерило тоя бутон и ей така го е сложило.но тогава пък каква е тази тръбичка която влиза в кожуха на съединитела-даже има и болт за обезвъздушаване.и като я изряскам на първа се държи така все едно че боксува съединитела а съм сигурен че не е от него тъй като на всички останали предавки е като самолетче.някой ако энае нещо моля да помага


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 31 юли 2008 20:43


ASR-а ти връща газта при пробоксуване на колелата, не мисля че има нещо общо със съединителя.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 01 авг 2008 8:07


Колега, не пипай нищо, ами отиди на диагностика с ВАГ ком. Най-вероятно е изгоряла лампата, защото при нередности в системата трябва лапмата да свети постоянно ...


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Пет 01 авг 2008 9:04


ходих на диагностика още като взех колата-казаха че всичко е ок.а след като свалих тоя бутон стигнах до извода че нямам тая система-имам само бутон.та затова не ми е светвала нито лампа нито нищо.а защо тогава като рязко дам газ на 1-ва оборотомера се пълни а колата тръгва нормално-все едно буксува съединитела.а може и да боксува но ако е така не трябва ли и на 2-ра и на 3-та да буксува.а там и на баири яко я натискам и си дърпа перфектно-проблема е само на 1-ва.как мислите дали е от съединитела


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Пет 01 авг 2008 14:01


току що пробвах съединителя-дръпнах ръчната дадох газ до около 2800оборота-започнах да отпускам педала и колата угасна.това значи ли че съединитела ми е ок...и пак я резнах на 1-ва и не ме залепя даже се чува едно тракане като от каре но по особено.е дръпва ама чак когато оборотомера стигне към червено.кво става.......


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 01 авг 2008 14:29


Толкова си се стреснал ,че ти се е прецакала колата ,че нищо не разбрах от обяснениета ти/или не можеш да обясняваш :lol: /


chocho1
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 14 май 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chocho1 » Пет 01 авг 2008 18:39


SACHO7803 написа:току що пробвах съединителя-дръпнах ръчната дадох газ до около 2800оборота-започнах да отпускам педала и колата угасна.това значи ли че съединитела ми е ок...и пак я резнах на 1-ва и не ме залепя даже се чува едно тракане като от каре но по особено.е дръпва ама чак когато оборотомера стигне към червено.кво става.......


туй тракане е от диференциала, задейства се тракшъна. нищо ти няма на съединителя.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 02 авг 2008 21:16


мерси за точния отговор chocho1.дано да си прав.и аз така си мислех но когато някой ти помогне облекчението е голямо


marioet
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marioet » Съб 02 авг 2008 23:36


аз имам същото копче на Г4 когато дам повече газ и като е включен ASR не дава колелата да буксуват и на таблото пресветва такава индикация


Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

Мнениеот Fr3nzY » Пон 04 авг 2008 16:46


chocho1 написа:
SACHO7803 написа:току що пробвах съединителя-дръпнах ръчната дадох газ до около 2800оборота-започнах да отпускам педала и колата угасна.това значи ли че съединитела ми е ок...и пак я резнах на 1-ва и не ме залепя даже се чува едно тракане като от каре но по особено.е дръпва ама чак когато оборотомера стигне към червено.кво става.......


туй тракане е от диференциала, задейства се тракшъна. нищо ти няма на съединителя.


Че то това ауди А3 не ели с предно задвижване какъв дифернциал бе колега.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 04 авг 2008 17:33


Fr3nzY написа:
chocho1 написа:
SACHO7803 написа:току що пробвах съединителя-дръпнах ръчната дадох газ до около 2800оборота-започнах да отпускам педала и колата угасна.това значи ли че съединитела ми е ок...и пак я резнах на 1-ва и не ме залепя даже се чува едно тракане като от каре но по особено.е дръпва ама чак когато оборотомера стигне към червено.кво става.......


туй тракане е от диференциала, задейства се тракшъна. нищо ти няма на съединителя.


Че то това ауди А3 не ели с предно задвижване какъв дифернциал бе колега.

На предно е, ама има автоматичен блокаж на диф-а ADL ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта