Здравейте колеги.Значи Сеат Ибиза 1,4 АБД 1996 както си карам няма значение дали е със 20 или със 120 гасне отведнъж.Отначало се усеща че педала на газта вече става неустрален,колата губи мощтност , оборотомера пада километража си държи показанието и след около 5 сек светват лампите по таблото и мотора е напълно огаснал.След това пали по трудно- но пали и продължава все едно нищо му няма. Прави го и на студен и на загрят двигател.Няма някакви интервали на гаснене може да гасне един път на 50 км , гасне и двапъти за 5 км....
сменени са :
-палец
-кабели
-капачка
-свещи
-четки на динамото +релето ( на включени дълги и халогени уредът мери 13.77 , без да е вкл нищо 14+)
-бенз филтър ( преди 1000км)
Все ми се струва че губи ток от някъде , обаче ако е нощес и огасне двигателя нито една крушка по колата не премигва или да дава че има някаква дори и моментна загуба на ток.
Карам го винаги с над половината бензин в резервоарът.Като запаля двигателят и почна да препипвам всички букси и връзки и кабелни обувки никъде не прекъсва.
Дайте ми някакъв съвет или направо да ходя на диагностика в Бош
1.4ABD гасне !
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
сега се връщам от диагностика- оказа се датчика на Хол.Човекът каза че излизат грешки , трие ги , пали пак и пак илизат грешки.Датчика дава дефект.Според него "тая кола пали на магия"
Минах през Ауто+ , цената на датчика е 99лв.Ще питам на още няколко места и ще взимам.
Дали мога да си го сменя сам или пак на майстор.Като гледах какво има в комплекта излежда че не е много за разглобяване.Буксата на датчика ми е отгоре на капачката.
Хубавото в цялата работа е че разбрах от къде идва проблема и дано да е от там.
Колата е само на бензин

Минах през Ауто+ , цената на датчика е 99лв.Ще питам на още няколко места и ще взимам.
Дали мога да си го сменя сам или пак на майстор.Като гледах какво има в комплекта излежда че не е много за разглобяване.Буксата на датчика ми е отгоре на капачката.
Хубавото в цялата работа е че разбрах от къде идва проблема и дано да е от там.
Колата е само на бензин
- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-лесно ще ти бъде да си вземеш цялото делко втора ръка отнейде. Датчика на Хол е пипкав за смяна и не са много майсторите дето се навиват да го правят.
щом не си на 100% сигурен дали все пак е от датчика в хола, можеш да се уговориш откъдето взимаш делкото да го върнеш, ако не ти върши работа
п.с. миналото лято и аз минах по този път - вече 1 година нямам проблем с делкото втора ръка. струваше ми 50 лева.
щом не си на 100% сигурен дали все пак е от датчика в хола, можеш да се уговориш откъдето взимаш делкото да го върнеш, ако не ти върши работа

п.с. миналото лято и аз минах по този път - вече 1 година нямам проблем с делкото втора ръка. струваше ми 50 лева.
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Намерих и за 85 лв.Разликата е 35 лв от старо делко и нов датчик.При полужение че колата не спирам да я карам май ще сложа новата част.
Иначе майстор веднага намерих,обясни ми че моя мотор бил "нов" и датчика е удобен и лесен за смяна и бързо се нави да го сменява.Скоро ще пиша как е работата.Чудя се сега като го сменя дали да не я прекарам пак на диагностика да се провери дали всичко е ОК
Иначе майстор веднага намерих,обясни ми че моя мотор бил "нов" и датчика е удобен и лесен за смяна и бързо се нави да го сменява.Скоро ще пиша как е работата.Чудя се сега като го сменя дали да не я прекарам пак на диагностика да се провери дали всичко е ОК
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Готово.Оказа се че за моето делко не е най разпространеният импулсен датчик(на абд е импуслен датчик,няма датчик на ХОЛ)оказа се че датчика е оригинална част, произвеждана единствено от BOSCH.Изчаках 3 дни за доставката и датчика вече е на автомобила.Вече 143км и не гасне явно диагнсотиката се е оказала вярна.Смених си го сам ,поспестих 20 тина лева за майстор.
цената на датчика е 88,50лв.Ето и една снимка:

цената на датчика е 88,50лв.Ето и една снимка:
- Golf_Mon
- Мнения: 348
- Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
- Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
- Двигател: бензинов
- Местоположение: София
Така е, обаче на диагностиата излезе ХОЛ, после отидох при един майстор да ми кайе каде се намира датчика на хол,той каза че на тоя мотор е импулсен датчик и аз веднага се сетих къде е без да отавярм капака
Абе добро е Абд, особено за градско е радващо икономичен , затова още няма АГУ
.А и като гледам цените на бензина и газта , май ще си остане само на бензин 

Абе добро е Абд, особено за градско е радващо икономичен , затова още няма АГУ


-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 07 ное 2010 13:01
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ABD
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.4ABD гасне !
колега кажи от каде го взема тоя датчик че и аз съм с същия мотор и не мога да намеря такъв,мерси предварително
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта