свързване, аларма към ел.стъклата на голф 4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Нед 20 юли 2008 19:43


SANDO 1 написа:И аз бих ползвал схемата с релето :да: но понеже моята аларма е от 35 лв и няма допълнителен канал дали ако сложа един мондензатор с по голям капацитет да задържа инпулса за заклучване ще се получи :roll:


НЕ няма да се получи желаният ефект, защото той в началото ще задържи +12 волта но ще почне да се разрежда и това напрежение ще пада.




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 20 юли 2008 19:53


Skruji написа:Напиша ли нещо и после това всеки го знае, защо тогава си написал в предния си пост че не става. Аз така съм намерил решение, така го правя. И според мен дългото заключване касае това дали колата е с ел. машинки на централното или с пневматика, и все си мисля че най-дългия импулс, който може да се докара обикновено с местенето на един джъмпер е около 4 сек. Поправи ме ако греша.

0,7 или 4 сек. се ползва САМО ако няма модул на централното, алармата управлява директно машинките или компресора. При наличие на управляващ модул тези времена стават излишни, всеки модул работи с подаване на еднократен инпулс 0,7секунди. Ако има колата и комфорт модул може да се пусне 4 сек. за да ОПИТА да вдигне стъклата, но не на всеки автомобил времето му стига. Тогава се налага дългото заключване, на ФВ за да затвори стъклата и люка му трябват около 15-20 секунди.
П.П Надявам се сте ме разбрали :oops:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 20 юли 2008 19:55


egoist_ok написа:
SANDO 1 написа:И аз бих ползвал схемата с релето :да: но понеже моята аларма е от 35 лв и няма допълнителен канал дали ако сложа един мондензатор с по голям капацитет да задържа инпулса за заклучване ще се получи :roll:


НЕ няма да се получи желаният ефект, защото той в началото ще задържи +12 волта но ще почне да се разрежда и това напрежение ще пада.

Какъв кондензатор слага колегата ако не е тайна, пробвал съм и релето в най-добрия случай го разрежда за 5-10 секунди, за тази цел се слага реле за време от 5 лв. и Спи града и Киро крадне :wink:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Пон 21 юли 2008 18:00


Е то за 5 секунди ми се дигат джамовете от раз ама лошото е че кондензатора ще е голям и място трудно се намира и още жици....не че не мога да си го направа ама вече не ми се занимава и като се замисля по добре да си сменя алармата с 10 лв по скъпа ама няма поне да се занимавам с една камара кабели и т.н. :oops:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 21 юли 2008 18:17


SANDO 1 написа:Е то за 5 секунди ми се дигат джамовете от раз ама лошото е че кондензатора ще е голям и място трудно се намира и още жици....не че не мога да си го направа ама вече не ми се занимава и като се замисля по добре да си сменя алармата с 10 лв по скъпа ама няма поне да се занимавам с една камара кабели и т.н. :oops:

5 секунди измъкваш и от самата алрма, като я настройш за пневматично централно, С кондензатор тази работа не си струва, казах ти в краен случай едно реле за време и забравяш


marioz
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marioz » Пон 21 юли 2008 21:51


[quote="pas1.8mi"]Ако сте свързали алармата да заключва вратите е необходимо да настроите по-дълъг импулс за заключване и тогава ще вдига и стъклата(около 30сек за 4бр сткъкла)! :wink:[/quote

Благодаря за помоща колега(и)! Утре ще пробваме!
Евентуално, ако не стане или не стигне времето, къде да търсим модула за управление и на кой кабел трябва да се свърже допълнителния канал(инвартиран "+")!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 21 юли 2008 23:35


marioz написа:
pas1.8mi написа:Ако сте свързали алармата да заключва вратите е необходимо да настроите по-дълъг импулс за заключване и тогава ще вдига и стъклата(около 30сек за 4бр сткъкла)! :wink:


Благодаря за помоща колега(и)! Утре ще пробваме!
Евентуално, ако не стане или не стигне времето, къде да търсим модула за управление и на кой кабел трябва да се свърже допълнителния канал(инвартиран "+")!

Хора с тоя допълнителен канал нищо неможе да направите, той е направен за багажник (най-често). Пробвай да удължиш импулса, това ви е решението. По-просто няма как да е!!!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 22 юли 2008 15:27


А как става номера с удължаването на инпулса като отворя самата аларма някав потенциометър ли трябва да търся та като го врътна да удължи самия инпулс,щото като сам я отварял когато е купих да вида кво има вътре наистина имаше някви потенциометри,ама да не са за радио сигнала от дистанционното :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юли 2008 15:34


SANDO 1 написа:А как става номера с удължаването на инпулса като отворя самата аларма някав потенциометър ли трябва да търся та като го врътна да удължи самия инпулс,щото като сам я отварял когато е купих да вида кво има вътре наистина имаше някви потенциометри,ама да не са за радио сигнала от дистанционното :roll:

Като за начало, кажи каква е алармата, може да се удължава с джъмпер или с препрограмиране. В лошия случай с реле.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 22 юли 2008 16:41


Алармата е от ментетата GIORDONI или нещо от тоя сорт аз сам си е вразвал като проблеми за повече от 1 година не ми е правела до сега поне централното съм го вързал от шоф. врата извадих буксата от ръчката за отваряне кабелите са 4 но само 3 ми вършеха работа като ги комбинирах с единия отключваше а от другия заключваше а интерсно че има още една букса която си е включена и със ключа също си отварям колата и като го задържа съответно вдига или сваля стъклата :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юли 2008 17:51


SANDO 1 написа:Алармата е от ментетата GIORDONI или нещо от тоя сорт аз сам си е вразвал като проблеми за повече от 1 година не ми е правела до сега поне централното съм го вързал от шоф. врата извадих буксата от ръчката за отваряне кабелите са 4 но само 3 ми вършеха работа като ги комбинирах с единия отключваше а от другия заключваше а интерсно че има още една букса която си е включена и със ключа също си отварям колата и като го задържа съответно вдига или сваля стъклата :roll:

така алармата се казва GIORDON, и никак не е лоша за цената си, аз монтирам точно такива, ако е стария модел джъмперите са вътре трябва да се отвият двата болта и мисля че най- горния беше за импулс 4 секунди (има една подробност, така ще ги вдига при заключване, и ще ги сваля при отключване). При новия модел джъмперите се виждат отвън( пак е някой от крайните). Опитай така, и пиши дали ти харесва как работи, ако не ще ти обясня какво да направиш :wink:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 22 юли 2008 18:39


Сигурно е от стария модел щото от вънка има само букси и няква букса за копче паник бутон ли е кво е де а го знам ма сам го свалил :lol: та въпроса ми е не може ли да се направи само да ги дига ?иначе тия дни като остане време ще го пробвам :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 22 юли 2008 18:50


За да може само да ги вдига ,трябва да се пипа(удължава) само по импулса за заключване. :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 22 юли 2008 18:55


SANDO 1 написа:Сигурно е от стария модел щото от вънка има само букси и няква букса за копче паник бутон ли е кво е де а го знам ма сам го свалил :lol: та въпроса ми е не може ли да се направи само да ги дига ?иначе тия дни като остане време ще го пробвам :wink:


http://www.dobrikit.dir.bg/page2c.htm#relezavr
едно такова реле- супер проста схемичка, лесна за свързване и вече имаш комфорт :wink:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 22 юли 2008 19:38


Мерси колега ще го пробвам като вариант :wink: :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта