

голф 3гти прекасва
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Колега мойта прави така , ако и подам газта до края колата заглъхва и непоема това което и подавам на педала , и след като върна газта и почна постепенно да подавам няма проблем , но ми е направило впечатление , че като и подам газта до края едвам поема към 2000 3000 оборота , но след това няма ядове , от какво ли е това . мине ли 2600 някъде колата няма проблем само между 2000 и 3000 прави заглъхването , от какво ли може да е 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
krastio написа:Колега мойта прави така , ако и подам газта до края колата заглъхва и непоема...
radotom написа:Като си купих моя таралясник, същата история ми го правеше.
На оста на дроселната клапа има закачен един потенцометър- датчик за моментното положение на педала (TPS).
Още доста преди да се регна тук и да прочета, че не трябва да се бара () по друг начин казано- 3 дни след като купих колата, взех, че го свалих, избих двете месингови втулки, с които е затворен и почистих с памучно парцалче, дето не пуска мъх и напоено със спирт пистите на потенциометърчето
Чудо!!! Вече замислянето го нямаше!!!![]()
Предупреждавам, че това не е хич евтино и... не, че е чупливо, но все пак не е от дебело желязо! Работете внимателно и помнете кое как се поставя! (3 елемента са вътре, включая и капачето на корпусаНяма страшно, ако се внимава!)
Прочети цялата тема, ще те ориентира:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... hlight=tps
gym написа: има ли на4ин за проба на понпата 4е не ми се сменя само за проба
Да! С манометър и разграфена колба
Откачаш тръбичката към 5-тата дюза, тази, която ти е за студен старт и стои отстрани на смукателния колектор, над скоростната кутия се пада. Закачаш един манометър и даваш контакт. Ако не си запалил, т.е. няма вакуум, трябва манометъра да покаже 3 бара налягане, след запалване, при появяване на вакуум налягането спада на 2.5 бара.
Ако тук всичко е наред следва измерване на дебита на помпата.
Той зависи от напрежението в бордовата мрежа (акумулатора)
При 12V напрежение и незапален двигател за 30сек. работа на помпата (няколко пъти трябва да се подаде и върне контакт) минималното количество гориво, което трябва да исплюе е 0.7л.
Еми пичове нормално е да заглъхва.Не може да бяга в ниските като дизела се пак това е бензин и няма голям вътък в ниските обороти.
Те по принцип дизела в повечето случаи не се налага да връщаш предавка(по баир) докато при бенза ако падне под 2 000 об, е умрял предавка на доле:) и работата е готова.
Това е мойто мнение:)
Те по принцип дизела в повечето случаи не се налага да връщаш предавка(по баир) докато при бенза ако падне под 2 000 об, е умрял предавка на доле:) и работата е готова.
Това е мойто мнение:)
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
buuuu46 написа:Еми пичове нормално е да заглъхва.Не може да бяга в ниските като дизела се пак това е бензин и няма голям вътък в ниските обороти.
Те по принцип дизела в повечето случаи не се налага да връщаш предавка(по баир) докато при бенза ако падне под 2 000 об, е умрял предавка на доле:) и работата е готова.
Това е мойто мнение:)
Колега ти какво каза, направо си за бисерите!

благодаря за информацията колега това за понпата го разбрах самоне ми стана много ясно коя е тази пета дюза а този опит за понпата не мойе ли да ме подведе ако прекасва по време на работа или няма такав щанс.Напоследак всяка сутрин го прави това след като поработи добре около минута и и я искарам от гаража и после се дави и прави проблема но и топла пак го прави но по рядко направо замразжат оборотите на 3000 и по4ват да падат и ако не варна педала ще изгасне после работи на ниски и като подам газ пак заглахва това се оправя след като я загася и я запаля пак направо е 4удо тая кола дали конпа не се скапал ама защто повтаря само една и саща грешка и то наи ве4е сутрин ?
- stefan gti
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
gym написа:самоне ми стана много ясно коя е тази пета дюза
Уфф... как да я обясня, като ми е толкова мръсен мотора, че ме е срам да го снимам и да показвам снимки...

Като отвориш капака и застнеш пред колата, зад капака на клапаните, към купето, ти е смукателния колектор. От лят алуминий е. В дясната му страна (твое дясно, като гледаш двигателя отпред) е завита тази дюза. В нея влиза маркуча, който й подава гориво, както и 2 кабела на синя букса.
Възможно е да те обърквам в момента, защото, както неотдавна разбрах, има 2Е мотори без 5-а дюза. При тях обогатяването на горивото при студен старт ставало чрез увеличаване времето на впръскване на основните дюзи.
gym написа:... за понпата не мойе ли да ме подведе ако прекасва по време на работа или няма такав щанс.
Хмм...като се замисля- има!
Предната кола на едно от шефчетата ми (СЕАТ) му въртеше такива номера. Но при него помпата спираше и трябваше да минат поне 2-3 минути, докато успее да я накара пак да работи. Което не исключва вероятноста при теб да блокира за кратко, части от секундата. Но това е сравнително рядък случай.
клеги може ли някои да ми даде информация за една понпи4ка която стои то4но над вазушния филтър в нея влизат 2 кабела и с един марку4 отижа то4но слет дроселовата клапа мисля 4е е за вакума кога трябва да работи и трябва ли да има 12 волта на кабелите може ли ако прекасва тя от нея да ми прави проблем колата 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта