светлинна индикация на таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
slav4on
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

светлинна индикация на таблото

Мнениеот slav4on » Пон 21 юли 2008 20:07


Добър ден колеги днес когато дадох на контакт и запалих остана да ми свети светлинната индикация чиято форма е следната - кръг обграден от скоби и вътре има 1 удивителен знак. Незнам за какво е тази индикация но при палене започна да свири колата както когато няма бензин и свети индикацията за бензина. Изгасих колата и запалих на ново и нямаше този проблем. Въпроса ми е следния защо се получи това и какво показва тази индикация? Мерси предварително.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 21 юли 2008 22:35


Тази лампа е за проблем със спирачките - ниско ниво на течността, износени накладки (не си посочил какъв точно е Пасат-а). Възможно е да имаш някакъв проблем с таблото - щом се появяват и изчезват мистериозно разни индикации. Може и някой предпазител да е.


Потребителски аватар
slav4on
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот slav4on » Вто 22 юли 2008 1:43


Пасата ми е Б5 1.6 бензин досега съм нямал проблем нито с табло нито със спирачки и незнам от какво може да се е получило. Мерси все пак че ми каза за какво е дадената индикация.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Вто 22 юли 2008 6:25


прегледай си все пак нивото на спирачната течност и състоянието на накладките


Потребителски аватар
daky
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daky » Чет 24 юли 2008 11:56


Виж и копчето на ръчната спирачка


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлини на таблото

Мнениеот modiliani » Чет 24 юли 2008 12:40


Здравейте,
А какво значи лампите за жодата и маслото да светят слабо когато даваш на контакт и после неиска да запали. По някое време като опитам отново си светват нормално ярко и си варти ( пали ). Някой ми потхварли че климореда бил за смяна, ама пусто как да го смяня той си стои в желязото дето е патрона! :?:


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 24 юли 2008 13:16


Сваля се целия волан от болта отгоре, сваля се и целия патрон (желязото), на повечето VW-та има винтче, което държи самия климоред към патрона, развива се и се сменя и всичко по обратния ред.

P.S. Пробвай като палиш да разклащаш ключа едновременно с въртенето, може да захапе, но те съветвам да го смениш, че може и да останеш някъде!


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

желязото на патрона

Мнениеот modiliani » Чет 24 юли 2008 13:31


свалих волана, ама това желязо където е патрона неще да излезе огледах го дали няма някой скрит болт, но не. на дърпане мърда само сантиметър- два и до там


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 24 юли 2008 13:43


Огледай се хубаво, защото WV имат кют, да ги хващат за кормилния прът с тези болтове, които при стягане им се чупят главите и остават като нитове, та в повечето случаи се мисли, че е нитовано, а то трябва само отверк и чук.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

желязото на патрона

Мнениеот modiliani » Чет 24 юли 2008 14:00


ясно.
пак ще гледам, ама това ми звичи много грубо отверка и чук :!:


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 24 юли 2008 14:16


Това е единствения вариант при първо правене, след това си слагаш един обикновен винт и оставаш само с отверката.( ако е с болт)


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

желязото на патрона

Мнениеот modiliani » Чет 24 юли 2008 14:34


ок ще се постарая тогава. А след това лесно ли се вади, защото гледам един лагер отпред - сигурно излизат заедно зада мога да бръкна зада извадя климореда.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 24 юли 2008 14:37


Къде го гледаш този лагер, при самия климоред или някъде на кормилния прът. Имаше един лагер на волана, който се вади със специален ключ с 2 зъба отпред, иначе за друг лагер не се сещам.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

желязото на патрона

Мнениеот modiliani » Чет 24 юли 2008 14:43


да отпред на самия прът а пред него има пружина


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 24 юли 2008 14:48


Ако нямаш от тези спец. ключове, за вадене на лагери, по - добре иди при някой майстор да ти го смени. Няма да ти вземе кой знае колко пари и няма да се занимаваш, само после като качвате волана внимавайте, да не разместите шлиците,защото моите бяха разместени.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта