Смяна на алтернатор - от 110 на 100 ампера?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 24 юли 2008 17:12


Ксенон и без туба в багажника.като види зор и без клима -няма да се плашиш сякаш баща ти или дядо ти все на климатик се е возил, :wink: А то вече идва есента след 1 месец климата няма да го пуска.




Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 24 юли 2008 18:45


kris11 написа:Ксенон и без туба в багажника.като види зор и без клима -няма да се плашиш сякаш баща ти или дядо ти все на климатик се е возил, :wink: А то вече идва есента след 1 месец климата няма да го пуска.


Да, ама германецът иска клима :). Мерси много на всички за инфото. Не заключвайте темата - може да се събере още :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 24 юли 2008 18:56


Споко бе Момчиле слагай 100А генератор и карай на моя пасатор като е 70А със климатик кво да кажа :D


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 юли 2008 19:01


znainainai написа:Споко бе Момчиле слагай 100А генератор и карай на моя пасатор като е 70А със климатик кво да кажа :D


И моя е толкова, една седмица го карах с 50 ампера консумация от едни генератори и не мръдна, дори акумолатора не падна! :twisted:


giudurov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот giudurov » Чет 24 юли 2008 19:29


колега провери задължително опорите които захващат генератора към мотора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!
почти винаги при такива дефекти като твоя има проблем с захващането и несъосност на шайбите


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 25 юли 2008 9:36


На тая кочинка и е толкова генератора заради електрическия серво усилвател. Няма да се плашиш и аз съм с Хитачи генератор с вакум помпа на него. Самите генератори са много нежно направени. В една фирма ми предложиха Бош с вакум помпа и изглеждаше в пъти по-як, но аз си купих 100А втора ръка. Следващия път когато се скапе ще си търся отделна вакум помпа от бус Пежо и ще си сложа някой обикновен железен генератор с евтини части пък ако трябва ще го правя всеки месец, но много се съмнявам :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта