
P.S.ама що си чупите колите с такива скорости бе хора,кинтите фарчат през ауспуха аги няма хич
със здраве
Този мотор няма комп бре,това е стар динозавър!Аз затова я карам още,щото е елементарен моделmoncho8920 написа:Ако дупката е малка и си с голяма скорост (щото при мен го прави на към 130км/ч) няма как да чуеш съскане. Ако пък е голяма дупка или нещо е откачено се чува доста ясно едно иначе яко сфистене![]()
Ако кулера ти е омаслен свали си бронята и него също. Огледай го ако не видиш проблемно място, изчисти го и пак го сложи. Наблюдаваи го, според мен до два, три дни трябва да е омаслило поне малко и ще разбереш каде е. Много колеги казват за ВагКом, ама с тия грешки??? Незнам, аз лично нямам време, а и незнам каде да отида да му ръгнат буксата.
ninov написа:Това е максимума колега
и аз карам 1,9 TD AAZ максимална скорост съм правил 165 км/ч и е поддържах 1 час но в Германия, в България ме е страх, но въпреки всичко съм е пробвал 160-165 км/ч това им е силичката на AAZ моторите на Голф 3ка без интеркулер.
По мое мнение обаче няма никакъв смисъл да караш тази кола с такава скорост, това е много икономичен автомобил до 120 км/ч при това е стабилен на пътя и на края евтина поддръжка.
Карай си спокойно Голфето и не го оставяй само с малко нафта в резервоара.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта