Някакви идеи да предложите, защото по незнайни причини на чисто нови джанти и гуми отиват по 50-100 грама и на определени скорости се усещат вибрации
Проблем с балансирането на гуми
- rainheart
- Мнения: 627
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
- Автомобил: MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: София
Проблем с балансирането на гуми
Колеги, имам проблем със захвата на тежестите за балансиране на гумите на голфа
Джантите са алуминиеви Alluet и не знам, с какво лаково покритие са, но всички тежести, които се "лепят" изпадат за отрицателно време! Дори не ги мъча с пароструйка, мият се ръчно. Като изкарам колата от гаража намирам една шепа тежести отлепили се за ноща. Ходих в квартални гумаджийници, ходих и в голям сервиз за гуми - лепят ми едни и същи тежести с черен самозалепващ се дебел слой, които после почват да окапват. Други тежести не предлагат и затова почнаха да ми идват идеи за обработка с щурка на мястото за тежест, вкарване на сериозно лепило около тежестите и други подобни цигании
Някакви идеи да предложите, защото по незнайни причини на чисто нови джанти и гуми отиват по 50-100 грама и на определени скорости се усещат вибрации
Някакви идеи да предложите, защото по незнайни причини на чисто нови джанти и гуми отиват по 50-100 грама и на определени скорости се усещат вибрации
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Проблем с балансирането на гуми
Здравей,мисля само с шкурката си е достатъчно...иначе лепила и незнам си какво,да не се оклепа работата.
прецени.
прецени.
Последна промяна от mariovasi на Вто 22 юли 2008 22:50, променено общо 1 път.
- rainheart
- Мнения: 627
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
- Автомобил: MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: София
Re: Проблем с балансирането на гуми
rainheart написа: Ходих в квартални гумаджийници, ходих и в голям сервиз за гуми - лепят ми едни и същи тежести с черен самозалепващ се дебел слой, които после почват да окапват.
4 пъти досега
Джантите ми ги донесоха от Германия в кашони, чисто нови. Ако са криви ще отида насред центъра на Берлин да си трия **** с папката тестове, тюфове и т.н., която вървеше приложение
Не им позволявай да търкат с шкурка..Само ще ти развалят покритието на джантите...Това са глупости..Доста време съм работил на гумаджийница и знам как става номера..
Трябва много добре да зачистят от вътрешна страната(местото където ще се залепя тежестта) със спирт или бензин, за да няма никаква мазнина или прах..Ако изтъркаш със шкурка я правиш повърхността ситно грапава и после още по-лесно ще се разлепят..Повърхността трябва да е суха и мноого чиста, когато се слепя. Принципно се използва двойно залепваща лента а лайсни...С това са залепени тежестите..тя е достатъчно здрава, просто трябва да бъде много добре почистено мястото..Възможно е да се отлепят тежестите, защото в гумаджийницата където ти ги слагат майстора да пипа с пръсти по лепилото..Стой им на главата и гледай всичко да го правят чисто...То дефакто лепилото почти не е подложено на натоварване...Сигурно и с дъфка ще стане...Но може и ако видиш че е паднала, ако огледаш джантата то обикновено си личи къде е била и със лепило или силиконда си я залепиш...
Трябва много добре да зачистят от вътрешна страната(местото където ще се залепя тежестта) със спирт или бензин, за да няма никаква мазнина или прах..Ако изтъркаш със шкурка я правиш повърхността ситно грапава и после още по-лесно ще се разлепят..Повърхността трябва да е суха и мноого чиста, когато се слепя. Принципно се използва двойно залепваща лента а лайсни...С това са залепени тежестите..тя е достатъчно здрава, просто трябва да бъде много добре почистено мястото..Възможно е да се отлепят тежестите, защото в гумаджийницата където ти ги слагат майстора да пипа с пръсти по лепилото..Стой им на главата и гледай всичко да го правят чисто...То дефакто лепилото почти не е подложено на натоварване...Сигурно и с дъфка ще стане...Но може и ако видиш че е паднала, ако огледаш джантата то обикновено си личи къде е била и със лепило или силиконда си я залепиш...
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- rainheart
- Мнения: 627
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
- Автомобил: MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: София
LILO&STICH написа:е па нормално бре.Тва е с баланса,налиrainheart написа:Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препаратИскайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи
![]()
Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума
Това е само баланса
LILO&STICH написа:е па нормално бре.Тва е с баланса,налиrainheart написа:Мисля, че най-накрая се постигна търсения ефект след третиране на джантата с някакъв препаратИскайте при баланс да ви обезмасляват мястото и да работят като хирурзи
![]()
Забавното в случая е цената - по 7 лева на гума
Хаха..Че какво му е нормалното..Аз взимах по 2 лв на гума..За идеален баланс...
За жалост вече цените много се разминават и много зависи къде ще отидеш за баланс.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта
