techbod -> RE: can my sucking in hot air make car run richer? (7/3/2006 8:01:16 AM)
00561 = mixture control possible causes are trouble codes 00525/00533 stored, low fuel level, fuel pressure/pump, intake/exhaust leak, misfire, MAP sensor, o2 sensor, EVAP canister purge valve, injectors leaking, excessive fuel in the engine oil this would have been caused by over fueling
--------------------------------------------------------------------------------
rnbguy -> RE: can my sucking in hot air make car run richer? (7/3/2006 8:19:03 AM)
ok we'll start top of that list, thats one thing i learnt from this forum and its start simple then work ur way up...
how do i check the fpr?
by the way im sure intake is fine the g/s peaks at 166
--------------------------------------------------------------------------------
techbod -> RE: can my sucking in hot air make car run richer? (7/3/2006 8:31:31 AM)
FPR = fuel pressure regulator so you need a fuel system vacuum tester for that
some tips here on how
http://images.google.co.uk/imgres?imgur ... en%26lr%3D
vacuum testers
http://images.google.co.uk/images?q=fue ... ster&hl=en



Проблем с турбото на бензин 1.8
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги не знам дали си въобразявам но и моят пасат е 1.8т и нещо не ми харесва във вървенето.Имах audi 100 136 кончета и дърпаше по добре.Мислех че си въобразявам но го пробвах на баира Вакарел посока София.Ами с пасата да се скъкам от 170км-ч немога да вдигна.Audito излиза с 180 без проблем.Хаиде викам си грешки в километража,ама като ме задмина на същия участък един мерцедес 180 1.8 и направо се изядох.Ще звънкам на Ваското да намери време за мен и да видя каква ще е.На равно от 200 със зор не мога повече.Вече мисля и чип да слагам ама явно нещо с колата не е наред.
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е колеги вече ми е ясен проблема ми.Ходих до Ваското1 и се оказа,че турбото се базика.Закарах колата при Жоро в Суходол и като отвориха турбината се оказа, че витлата изобщо и липсват.Така съм го купил.Сега чакам да олекна яко и в понеделник се надявам да я взема от сервиза.Като всичко мине ще споделя, а после ще и шибна и чип.Като съм решил да хвърлям пари поне да е докрай.
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За цената ми казаха рециклиране 1200 лв. с една година гаранция.Предупредиха ме да обръщам внимание на маслената тръбичка излизаща от турбото която минава над генерацията щот при непрофилактика турбото гърми.Сменям я и нея.Труд отделно и като я взема ще кажа крайна цена и резултат.Относно чипа намерих някяква фирма в младост и по каталог ми излиза 499лв за чипа, ако някои има мнение за тази фирма да пише.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1200 лв за рециклиране...!
То по-добре да си купя от eBay нова. Сори ама това са много пари за рециклиране на турбо.
п.с. Виж това:
http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0=

п.с. Виж това:
http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0=
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами взех си количката и да се похваля.Олекнах с 1630 лв.Ефекта - Върви като луда.Баира Вакарел - София който преди излизах с 170 сега лети с 210 на вклячен климатик.На равно вдигнах 230 но ме засекоха и трябваше да намаля, а имаше накаде още.Ще видя скоро за чип но незнам дали газта няма да ме базика щото съм с ГИ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта