Полото е тромаво
Полото е тромаво
колеги както забелязвате съм нов в този форум,писах това онова и ми прави впеч че сте доста по отзивчиви от форума на фиат.та на темата абе купих на жена ми едно поло 1000 куб.перфектно е ,Но нещо не върви дали аз си въобразявам или си е такова ,нека някой с такава машинка сподели.значи като му подам малко газ върви не е като да не върви но ако искаям да ускоря по-яко давам повече газ и тя почва да мъчи чак ме хваща яд .Наистина ли е толкова тромаво това моторче.Имам чувството че няма да може да вдигне пр 120.Когато километража ми показва 100 оборотомера отива на около 3400 об и бучи гаче ли ще излита.Верно че аз карам дизел ама това нормално ли е. Ще ми се да чуя мнения .Благодаря ви.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ами форсирай я на место до прекъсвач (като е загряла) и виж дали се изфорсирва добре. Иначе се радвай ,ако си с 1000 кубиков мотор дето е 50 коня ,а не си с 1043 кубиков дето е 45 коня
. За обороти -километри ми се струва нормално
Виж в тази тема ,какво са писали хората с двигател като твоят:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E0&start=0
пример:
Виж в тази тема ,какво са писали хората с двигател като твоят:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E0&start=0
пример:
maslinkov написа:d3f написа:При мен са:
100 - 3200
120 - 3700
140 - 4600
150 - 5500
Абе не става за дълъг път и аз си го знам
На байри - витиния 120 и неможе да отлепи повече...
Моята е същата година, същият мотор, но:
90 - 3000
105- 3200
120 - 4050
с оригинално монтирани гуми 185/55/14- диаметърът им е малко по- малък от оригиналните 13".
Хиледарката AER- е много пъргава, особено първата, на втората ако пуснеш по рязко саединителя чак рита да преварти гуми, от светофар до светофар 100 си ги лепи без проблем тези коли фабрично дигат 145 -150 км максимална. така че не очаквай да литне но ако ти се струва мудна колата провери накладките да не задържат меки гуми разтворена предница, аванс, ако си сипал по кофти бенз друго нема. Или караш на климатик. Хиледарката е мудна от трета нагоре. - Има едно друго когато времето е много топло и колите и моторите с по слаб двигател немат особенна мощ и тяга в топлото по обед кат загреят повечко, сигурно доста колеги са забелязали. Аз моята си я карам с 80км и само на моменти 100, нема смисал от повече и мотора много ръмжи иначе -- трябва и 6-та май.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
maznia написа: Има едно друго когато времето е много топло и колите и моторите с по слаб двигател немат особенна мощ и тяга в топлото по обед кат загреят повечко, сигурно доста колеги са забелязали.
Затова ,лятото махаш маркуча който е от изкустателният колектор към въздухопровода към въздушният фитър
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Полото е тромаво
колега здрасти и моята беше доло горе така но откакто смених бензиновия филтър направо се отпуши а през стария неможеше и да духнеш даже толкова беше затлачен намира се под резервоара отзад пробвай да го смениш и пиши има ли ефект! Успех!javor68 написа:колеги както забелязвате съм нов в този форум,писах това онова и ми прави впеч че сте доста по отзивчиви от форума на фиат.та на темата абе купих на жена ми едно поло 1000 куб.перфектно е ,Но нещо не върви дали аз си въобразявам или си е такова ,нека някой с такава машинка сподели.значи като му подам малко газ върви не е като да не върви но ако искаям да ускоря по-яко давам повече газ и тя почва да мъчи чак ме хваща яд .Наистина ли е толкова тромаво това моторче.Имам чувството че няма да може да вдигне пр 120.Когато километража ми показва 100 оборотомера отива на около 3400 об и бучи гаче ли ще излита.Верно че аз карам дизел ама това нормално ли е. Ще ми се да чуя мнения .Благодаря ви.
полото е 96-та и ако се съди подокументите е с 45 коня мотор но от друга страна този дето ми сменя ремъка каза че ремъка и е с повече зъби т.е. по-новия мотор.всички филтри и консумативи са сменени.значи имам чувството че като и подавам малко газ се ускорява ако и подавам повече като че ли тъпче и над 3000 оборота пак тръгва.Даже и сложих и една добавка в безина за почистване на туй онуй ,мисля си дали не ме бъзика ламб сонда или запушен катализатор,дали да не я закарам на диагностика да я попреслушат но не знам точно къде.в графата номер на дв пише AEV102503
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз съм с абсолютно същият двигател и няма никакви проблеми с ускорението, ускорява си доста добре, дори с увеличаването на оборотите трябва колата да ускорява по добре, аз мойта я карам на газ и на магистралата си вдигам до 150км/час без никакъв проблем(за повече не я мъча), естествено не може да се сравнява с кола 2000куб.,115к.с., но ако нямаш някъде проблем, за тези 45к.с. си е достатъчно пъргава и мощна. Предимството на този двигател е ,че е моноинжекция и ако искаш да я газифицираш слагаш обикновенна газова за 450лв и вече няма да гледаш колко ти харчи и къде ходиш

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта