Полото е тромаво

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
javor68
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 18 юни 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Полото е тромаво

Мнениеот javor68 » Пет 25 юли 2008 21:21


колеги както забелязвате съм нов в този форум,писах това онова и ми прави впеч че сте доста по отзивчиви от форума на фиат.та на темата абе купих на жена ми едно поло 1000 куб.перфектно е ,Но нещо не върви дали аз си въобразявам или си е такова ,нека някой с такава машинка сподели.значи като му подам малко газ върви не е като да не върви но ако искаям да ускоря по-яко давам повече газ и тя почва да мъчи чак ме хваща яд .Наистина ли е толкова тромаво това моторче.Имам чувството че няма да може да вдигне пр 120.Когато километража ми показва 100 оборотомера отива на около 3400 об и бучи гаче ли ще излита.Верно че аз карам дизел ама това нормално ли е. Ще ми се да чуя мнения .Благодаря ви.




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Пет 25 юли 2008 21:55


ами за 1.0 мотор аз ли4но не о4аквам главозамайващи динами4ни показатели :wink:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 25 юли 2008 22:35


Баща ми отскоро има такова,преди няколко дни му направих един кръг и останах така приятно изненадан,че проверих в талона дали наистина е AER.Много пъргаво при ускорение на 1-ва и 2-ра,а след 100 не си прав да искаш много от този абсолютен градски автомобил.Разходът му май отива под 6 градско.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 26 юли 2008 0:13


Ами форсирай я на место до прекъсвач (като е загряла) и виж дали се изфорсирва добре. Иначе се радвай ,ако си с 1000 кубиков мотор дето е 50 коня ,а не си с 1043 кубиков дето е 45 коня :lol: . За обороти -километри ми се струва нормално

Виж в тази тема ,какво са писали хората с двигател като твоят:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E0&start=0
пример:
maslinkov написа:
d3f написа:При мен са:
100 - 3200
120 - 3700
140 - 4600
150 - 5500

Абе не става за дълъг път и аз си го знам ;)

На байри - витиния 120 и неможе да отлепи повече...

Моята е същата година, същият мотор, но:
90 - 3000
105- 3200
120 - 4050
с оригинално монтирани гуми 185/55/14- диаметърът им е малко по- малък от оригиналните 13".


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 26 юли 2008 0:22


Хиледарката AER- е много пъргава, особено първата, на втората ако пуснеш по рязко саединителя чак рита да преварти гуми, от светофар до светофар 100 си ги лепи без проблем тези коли фабрично дигат 145 -150 км максимална. така че не очаквай да литне но ако ти се струва мудна колата провери накладките да не задържат меки гуми разтворена предница, аванс, ако си сипал по кофти бенз друго нема. Или караш на климатик. Хиледарката е мудна от трета нагоре. - Има едно друго когато времето е много топло и колите и моторите с по слаб двигател немат особенна мощ и тяга в топлото по обед кат загреят повечко, сигурно доста колеги са забелязали. Аз моята си я карам с 80км и само на моменти 100, нема смисал от повече и мотора много ръмжи иначе -- трябва и 6-та май.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 26 юли 2008 0:30


maznia написа: Има едно друго когато времето е много топло и колите и моторите с по слаб двигател немат особенна мощ и тяга в топлото по обед кат загреят повечко, сигурно доста колеги са забелязали.


Затова ,лятото махаш маркуча който е от изкустателният колектор към въздухопровода към въздушният фитър :wink:


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 26 юли 2008 1:01


да помага и при колите с метан да не се ошашква метан процесора много


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 26 юли 2008 10:33


Дай малко повече инфо за колата, коя година е, букви на мотор и тн.
Мойта на 100 е на 3600, но е карбуратор 91г и до 100км/ч се набира прилично. Макс скорост 140. Тези колички са пъргави, щото са леки - не би трябвало да забива при повечеко газ.
Дай инфото и ще даваме съвети :wink:


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Полото е тромаво

Мнениеот speka » Съб 26 юли 2008 12:31


javor68 написа:колеги както забелязвате съм нов в този форум,писах това онова и ми прави впеч че сте доста по отзивчиви от форума на фиат.та на темата абе купих на жена ми едно поло 1000 куб.перфектно е ,Но нещо не върви дали аз си въобразявам или си е такова ,нека някой с такава машинка сподели.значи като му подам малко газ върви не е като да не върви но ако искаям да ускоря по-яко давам повече газ и тя почва да мъчи чак ме хваща яд .Наистина ли е толкова тромаво това моторче.Имам чувството че няма да може да вдигне пр 120.Когато километража ми показва 100 оборотомера отива на около 3400 об и бучи гаче ли ще излита.Верно че аз карам дизел ама това нормално ли е. Ще ми се да чуя мнения .Благодаря ви.
колега здрасти и моята беше доло горе така но откакто смених бензиновия филтър направо се отпуши а през стария неможеше и да духнеш даже толкова беше затлачен намира се под резервоара отзад пробвай да го смениш и пиши има ли ефект! Успех!


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Съб 26 юли 2008 12:47


lrlmodo написа:Дай малко повече инфо за колата, коя година е, букви на мотор и тн.
Мойта на 100 е на 3600, но е карбуратор 91г и до 100км/ч се набира прилично. Макс скорост 140. Тези колички са пъргави, щото са леки - не би трябвало да забива при повечеко газ.
Дай инфото и ще даваме съвети :wink:

:lupe :D


stankoff
Мнения: 344
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот stankoff » Съб 26 юли 2008 12:59


Нормално е, колега. На мен ми е първа кола (тази от гаража) и даже ми се струва, че доста добре върви като за 50к.с. :D


javor68
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 18 юни 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот javor68 » Съб 26 юли 2008 16:43


полото е 96-та и ако се съди подокументите е с 45 коня мотор но от друга страна този дето ми сменя ремъка каза че ремъка и е с повече зъби т.е. по-новия мотор.всички филтри и консумативи са сменени.значи имам чувството че като и подавам малко газ се ускорява ако и подавам повече като че ли тъпче и над 3000 оборота пак тръгва.Даже и сложих и една добавка в безина за почистване на туй онуй ,мисля си дали не ме бъзика ламб сонда или запушен катализатор,дали да не я закарам на диагностика да я попреслушат но не знам точно къде.в графата номер на дв пише AEV102503


Потребителски аватар
veselin111
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот veselin111 » Съб 26 юли 2008 17:32


Аз съм с абсолютно същият двигател и няма никакви проблеми с ускорението, ускорява си доста добре, дори с увеличаването на оборотите трябва колата да ускорява по добре, аз мойта я карам на газ и на магистралата си вдигам до 150км/час без никакъв проблем(за повече не я мъча), естествено не може да се сравнява с кола 2000куб.,115к.с., но ако нямаш някъде проблем, за тези 45к.с. си е достатъчно пъргава и мощна. Предимството на този двигател е ,че е моноинжекция и ако искаш да я газифицираш слагаш обикновенна газова за 450лв и вече няма да гледаш колко ти харчи и къде ходиш :) :wink: :D


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 27 юли 2008 2:47


я си почисти дроселовата клапа смени си филтара и ако пак ти се влачи смени и бензиновия след това си виш пак центровката на каде е с делкото, че на сервиза им сменят ремака правят ги по книжка ма колата не варви добре както е по книжката зацепена на студен мотор


javor68
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 18 юни 2008 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот javor68 » Нед 27 юли 2008 8:42


всички филтри са сменени вкл и бензиновия,ремъка също,но какво значи да си почистя дроселовата клапа.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта