:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

светлини на таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 27 юли 2008 0:40


ligustrum написа:мисля,че за да го извадиш ключа трябва да е вътре(в ключалката)нека се изкаже някой по знаещ :idea:

Неее.. Колегата пита за целия държач, със секрета и клемореда, палеца за заключване на волана, че и лагера на пръта, чак!
Тегаво е ваденето, колега! Иска се скоба и чалъми. И най-вече познания как да се направи. Аз не съм го свалял, но пък сменях преди години клемореда на една Г3. Повярвай, чанча не е по-малък! :lol:
Смених го без да свалям нищо, но близо 3 часа висях на челна стойка с глава м/у педалите и задник на седалката.
Отзад клемореда се държи на едно малко болтче. Може да се развие само с тънка и много къса отверка!!!
А не може да се завие с нищо!!!!

Гонзотевицата още кара с менте клеморед, купен за десетина-12 лева от Ауто+ и хванат за местото си със свинска опашка! :lol: :lol:




Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлините на таблото

Мнениеот modiliani » Нед 27 юли 2008 16:09


Сетих се че имам ключар познат ще питам него може да има опит и инструмент и ако тогава не става ще видим...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: светлините на таблото

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 16:21


modiliani написа:Сетих се че имам ключар познат ще питам него може да има опит и инструмент и ако тогава не става ще видим...

Колега,повечето ключари не отказват да го сменят - на мен ми взеха 40лв май беше....аз си занеосх само клемореда (който си купих за мисля 10-15лв от един магазин).Ако се захванеш сам ще съжаляваш,че си започнал въобще :)
Успех!


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Нед 27 юли 2008 18:05


Много си далече от мене, иначе щях да ти предложа да те водя при моя майстор. За климореда на голф-а ми искаше точно 5лева, ама понеже съм добричък му дадох 10. За Passat-a по същия начин. Ако имаш път насам свиркай ще го направим


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Пон 28 юли 2008 8:36


BigTo написа:Много си далече от мене, иначе щях да ти предложа да те водя при моя майстор. За климореда на голф-а ми искаше точно 5лева, ама понеже съм добричък му дадох 10. За Passat-a по същия начин. Ако имаш път насам свиркай ще го направим

10х,
Наистина съм далече...
все пак благодаря
Днес ще се свържа с моя познат ключар и дано се навие щото ми е близо и може да дойде на место иначе трябва да "бутам"


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Пон 28 юли 2008 10:33


Колега,ако е б3 пасата клемореда се сменя мн лесно и няма болт ,а пластмасови щипки и не е проблем,за 15 мин се сменя,свалят се пластмасите на волана който са отгоре и отдолу и като погледнеш,ще ти стане ясно вече.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Пон 28 юли 2008 12:00


valioboy написа:Колега,ако е б3 пасата клемореда се сменя мн лесно и няма болт ,а пластмасови щипки и не е проблем,за 15 мин се сменя,свалят се пластмасите на волана който са отгоре и отдолу и като погледнеш,ще ти стане ясно вече.

Да така е, но нали самия климоред влиза в алуминиево тяло. него няма как да се извади и да се смени с новия климоред.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

светлините на таблото

Мнениеот modiliani » Пон 28 юли 2008 23:23


Колеги, моя познат ключар днес дойде и сега съм с нов климоред - въртя че се късам. Но радоста ми е кратка - отидох на разходка и когато реших да се пребирам - въртя ама не пали, припалва и хлъц - никой. След дълги перипетии успях да запаля и да прехвърля на газ. Тук проблеми няма и аз се пребирам. От утре почвам да търся къде новия проблем.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Вто 29 юли 2008 9:15


Идея: Започни с бензиновата помпа!


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Вто 29 юли 2008 12:27


BigTo написа:Идея: Започни с бензиновата помпа!

10x,
а имали начини да се тества


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Вто 29 юли 2008 16:15


стартера върти с новия клеморед нали? А за бензиновата помпа за да я тестваш откачи маркучите отпред на двигателя и виж дали прави достатъчно налягане трябва да е доста силно


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Вто 29 юли 2008 16:32


Идея номер 2: Провери дали има ток на свещите и на бобината. Откачаш кабела от съответна свещ и даваш на маса някъде по капаците на мотора и някой върти. Ако няма искра или свещ или кабел.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Сря 30 юли 2008 11:42


BigTo написа:Идея номер 2: Провери дали има ток на свещите и на бобината. Откачаш кабела от съответна свещ и даваш на маса някъде по капаците на мотора и някой върти. Ако няма искра или свещ или кабел.

да и това съм замислил да проверя. Но като откача маркучите (по скоро само входящия) от карбуратора не ми подава бензин колкото и да въртя. Това веднага ми дава мисъл че е помпата ама може да няма ток до нея и за това. Това захранване директно ли се подава или се управлява от контактния ключ. На такава дилема съм сега...


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Сря 30 юли 2008 15:03


Ако си с потопяема помпа в резервоара, когато дадеш на контакт се услушай дали бучи. Аз съм имал случай да бучи и всичко да и е наред обаче пак да не пали. Тогава се беше запушила цедката на самата помпа и не може да засмуква бензин. Първо чуй дали бучи и ако бучи минаваш на чистене на цедка.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Сря 30 юли 2008 15:13


BigTo написа:Ако си с потопяема помпа в резервоара, когато дадеш на контакт се услушай дали бучи. Аз съм имал случай да бучи и всичко да и е наред обаче пак да не пали. Тогава се беше запушила цедката на самата помпа и не може да засмуква бензин. Първо чуй дали бучи и ако бучи минаваш на чистене на цедка.

ок разбрах след малко се пребирам и го "мятам"



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта