



Проблем с контактния ключ
- JNCHO
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
проблем със запалването
Имам проблем със запалването изпуши над волана и сега не винаги пали с първия път кажете къде да търся проблема в климореда ли или някъде другаде 

-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
VASKOTO 1 е прав че проблема е в ключалката щом не можеш да завъртиш ключа. Аз сменях клеморед но при мен ключа се въртеше нормално а проблема беше че не палеше всеки път и накрая започнаха да не светят лампите на таблото. Клемореда струваше 16 лв . Един приятел имаше твоя проблем смени ключалката и след това всичко стана тип топ . УСПЕХ
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Аз днес купих клеморед за 10лв.Като гледам,ще трябва да се свали волана и всичко около него за да се смени
Оригиналния започна да се скапва - когато колата се напече на слънце,не контактуват пластинките за стартера.Другите контакти си работят.Като я запаля и пусна климатика всичко да се охлади,няма проблеми - започва да си контактува.Изведох временно един бутон за стартера и сега така паля,но утре съм решил да го сменям тоя клеморед...
Я кажете как се разглобява волана? Свалих това дето се натиска клаксона,после има една тенекийка с кабел за клаксона,махнах я и стигнах до една пластмаса която е закрепена на самия волан.Под тази пластмаса се намира гайката която държи волана,понапънах пластмасата,но не можах да я сваля,хвана ме страх да не я счупя и се отказах за момента да пипам.

Я кажете как се разглобява волана? Свалих това дето се натиска клаксона,после има една тенекийка с кабел за клаксона,махнах я и стигнах до една пластмаса която е закрепена на самия волан.Под тази пластмаса се намира гайката която държи волана,понапънах пластмасата,но не можах да я сваля,хвана ме страх да не я счупя и се отказах за момента да пипам.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
OzzY написа:...Под тази пластмаса се намира гайката която държи волана,понапънах пластмасата,но не можах да я сваля,хвана ме страх да не я счупя и се отказах за момента да пипам.
Не знам коя модификация ти е колата. Аз съм с В3 и като сваля клаксона, директно си стигам до гайката. Огледай тази пластмасова капачка дали не е на жлебчета, хванати за самата гайка и да са доста стегнати. Опитай с тъничка отверка отдолу да подпъхнеш и да отваряш пластмасовата капачка настрани
Имах същия проблем на същия модел Пасат В4.
Колеги ме посъветваха да натискам ключа нагоре - тогава даваше контакт.
Авто-ключаря ми обясни, че Пасатите имат слаба ключалка и им се изкривяват/износват пластините на патрона. Препоръча ми патрон от Голф. Взаимо-заменяеми са но на Голфа е по здрав. Пренаредиха ми пиновете вътре и сега си ползвам стария ключ.
За цената мисля, че ме одрънка - 70лв за патрон от моргата и 20 мин нареждане на пиновете.
Колеги ме посъветваха да натискам ключа нагоре - тогава даваше контакт.
Авто-ключаря ми обясни, че Пасатите имат слаба ключалка и им се изкривяват/износват пластините на патрона. Препоръча ми патрон от Голф. Взаимо-заменяеми са но на Голфа е по здрав. Пренаредиха ми пиновете вътре и сега си ползвам стария ключ.
За цената мисля, че ме одрънка - 70лв за патрон от моргата и 20 мин нареждане на пиновете.
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Колега,проблема ти не е същия,поне така,както го описваш.Патрона и контактната система са две различни неща.Няма значение накъде натискаш ключа,тъй като той не натиска пряко пластинките,които правят контакт.При мен патрона си е здрав.А аз минах с 10лв,понеже патрона си ми е здрав и не съм пренареждал никакво пинове - толкова е цената на нова контактна система.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
OzzY написа:Благодаря,смених контактната система вече (или клемореда - не знам кое е по-правилно) Пластмасата се държи за самия волан на 3 места - има 2 копки горе и една долу.Измъква се с отвертка без проблемиПо-големия зор беше докато изкарам другите неща и стигна до болтчето,което държи клемореда
Колега сподели как ги изкара другите неща, че и аз ще трябва да правя тази гимнастика
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
angel1223 написа:150лвKVK78 написа:А НЯКОЙ ИМА ЛИ СИ НА ИДЕЯ КОЛКО СТРУВА НОВ СТАРТЕР,ЧЕ НЕЩО И МОЯ ПРАВИ НОМЕРА ЗА СЕГА РЯДКО НО Е ТРЪГНАЛ ПО СЪЩИЯ ПЪТ
- Струва ми се че колегата от 2006-та до сега си е намерил стартер

А за modeliani има поне 20 теми за смяна на клеморед


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де ама аз друго не мога да разбера.
Когато ключа не иска да се завърти проблема е чисто механичен - аз лично си го реших като запилих малко острите ръбове на неоригиналния ключ,напръсках ключалката вътре с тефлонова грес (флакон под налягане) и няма грижи вече незнам колко време (хем ключа не е оригиналния).
Ако се върти ключа ама има ядове с лампите на таблото,стартера и т.н. почти 100% проблема е в клемореда.Втора употреба за мен не е решение при положение,че немския струва точно 15-16лв (WEMO) и на мен ми работи вече 2 години без отказ.
По повод стартера - тези неща им се прави профилактика,смазване,почистване,смяна на четки,лагери и чак след като нищо от това не им помогне е редно човек да се замисли да си купи нов
Моя издва едни много неприятни звуци ама си плаче да бъде почистен - мизерията от съединителя и т.н. отива право в него и с времето бендикса започва да има нужда от малко грижи....ако не си ги получи рано или късно се стига до друг/нов стартер
Успех!
Когато ключа не иска да се завърти проблема е чисто механичен - аз лично си го реших като запилих малко острите ръбове на неоригиналния ключ,напръсках ключалката вътре с тефлонова грес (флакон под налягане) и няма грижи вече незнам колко време (хем ключа не е оригиналния).
Ако се върти ключа ама има ядове с лампите на таблото,стартера и т.н. почти 100% проблема е в клемореда.Втора употреба за мен не е решение при положение,че немския струва точно 15-16лв (WEMO) и на мен ми работи вече 2 години без отказ.
По повод стартера - тези неща им се прави профилактика,смазване,почистване,смяна на четки,лагери и чак след като нищо от това не им помогне е редно човек да се замисли да си купи нов


Успех!
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Теодор написа:angel1223 написа:150лвKVK78 написа:А НЯКОЙ ИМА ЛИ СИ НА ИДЕЯ КОЛКО СТРУВА НОВ СТАРТЕР,ЧЕ НЕЩО И МОЯ ПРАВИ НОМЕРА ЗА СЕГА РЯДКО НО Е ТРЪГНАЛ ПО СЪЩИЯ ПЪТСтрува ми се че колегата от 2006-та до сега си е намерил стартер
![]()
А за modeliani има поне 20 теми за смяна на клеморедпозанимай се малко с търсачката
![]()
мерси, вече го смених - климореда и е ток - светлини и т.н., но сега касля и неще всеки път да пали, но и за това ще се намери лек...
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
За да не пускам нова тема, ще опиша проблема си тук:
От няколко дни контактният ключ заяжда в ключалката.
Излиза лесно при изгасяне на двигателя, но не се заключва волана.
После много трудно влиза обратно и трябва да се разбъзика, за да завърти.
Разръчка ли се малко като влезе, воланът щраква - заключва се - и после мога да го извадя или запаля.
Колеги, имате ли идеи какво трябва да сменя и къде ще ми препоръчате да го направя?
От няколко дни контактният ключ заяжда в ключалката.
Излиза лесно при изгасяне на двигателя, но не се заключва волана.
После много трудно влиза обратно и трябва да се разбъзика, за да завърти.
Разръчка ли се малко като влезе, воланът щраква - заключва се - и после мога да го извадя или запаля.
Колеги, имате ли идеи какво трябва да сменя и къде ще ми препоръчате да го направя?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта