цъ.
требе да са различни.
едното е (по спомен) 5-6мм. а другото 3-4мм. някъде...
опитай да прегънеш маркуча с ръка да не тече по него и запали-трябва да припука веднага.
иди още сега. вземи си помощник или парче тел да го сгънеш и да го превържеш да спреш (почти) бенза през него.
Механична инжекция.Проблем
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
бих пробвал сега но останах без акумулатор
утре ще го лепна на служебната да се зареди и след работа веднага ще го сложа и ще пробвам (към 17 часа някъде)...на единия маркуч пише
AALFLEX 5x1 DIN 73378 PA 12 w sw LT X 9 X 10 X 11 12 83
Cohnen 313 0305 DIN 73378 PA12 w sw LT x 1 x 2 x 3 x 4 x 5 x 6 x 7 x8 x9 x10 11 12 83

утре ще го лепна на служебната да се зареди и след работа веднага ще го сложа и ще пробвам (към 17 часа някъде)...на единия маркуч пише
AALFLEX 5x1 DIN 73378 PA 12 w sw LT X 9 X 10 X 11 12 83
Cohnen 313 0305 DIN 73378 PA12 w sw LT x 1 x 2 x 3 x 4 x 5 x 6 x 7 x8 x9 x10 11 12 83
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
а бе и аз това гледам
ама тука ми се вижда да е от дясно (старите маркучи)
изобщо всеки с мнение по проблема може да сподели.нали знаеш че моята инжекция е много странно създание..а ако има още някой с ЕВ мотор ще е много от полза да каже как са неговите...аз че ще ги обърна да пробвам е ясно...ще видя и това което ваското1 каза до тук...

ама тука ми се вижда да е от дясно (старите маркучи)
изобщо всеки с мнение по проблема може да сподели.нали знаеш че моята инжекция е много странно създание..а ако има още някой с ЕВ мотор ще е много от полза да каже как са неговите...аз че ще ги обърна да пробвам е ясно...ще видя и това което ваското1 каза до тук...
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 15:50
- Автомобил: Голф 1 ГТИ
- Двигател: ДХ 1983
- Местоположение: L.A
zdr pi4ove :)
Маисторите на механичен инжекцион братлета са само вав София ;( аз имам Голф 1 1800 ГТИ 112к.с и др месец сам в София и моита сеца и гасне и когато си иска варви ... кабели свещи капачка палец дилзи помпа вс. е сменено иска настроики на инжекциона или ако има проблем да се отрстрани там и да се поправи и аз сам мн тежак случай
.....

Последна промяна от Makaveli_ на Сря 30 юли 2008 21:34, променено общо 1 път.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Makaveli не разбрах какво искаш да кажеш....може би защото пишеш на шльокавица
та историята днес е следната....
пробвах абсолютно всичко което Ваското1 написа както и Ивката за обърнатите маркучи...на студен мотор.предположенията бяха доста на място но въпреки това колата не запали....
стисках ги , вадих , прочиствах тези маркучи и нъц.....почистих буксите към това нещо и дюзата но пак цъ.пробвах ги с лампа 12в дали подават ток...подават и 2те.свалях помпите деа...след като вчера ми падна акумулатора и си намерих къде мога да го зареждам реших и днес да е до край битката...след Н-тия път мъки колата почна да припалва като гаснеше след 10 сек...след това 10 паления само на стартер...малко почивка пак пали и гасне...най-накрая запали държа отвратителните обороти...форсирах заглъхна и изгасна...
врътнах пак...запали и я чаках да загрее...загрее ли оборотите не трепват
явно е полтъргайст
утре ще пробвам да запаля пак след работа и ще видим как са нещата
пп...та ако не стана ясно...с 2 думи да кажа...не можах да разбера какъв и беше проблема на колата...
ваското? други идеи?подпушване на диза или нещо?

та историята днес е следната....
пробвах абсолютно всичко което Ваското1 написа както и Ивката за обърнатите маркучи...на студен мотор.предположенията бяха доста на място но въпреки това колата не запали....
стисках ги , вадих , прочиствах тези маркучи и нъц.....почистих буксите към това нещо и дюзата но пак цъ.пробвах ги с лампа 12в дали подават ток...подават и 2те.свалях помпите деа...след като вчера ми падна акумулатора и си намерих къде мога да го зареждам реших и днес да е до край битката...след Н-тия път мъки колата почна да припалва като гаснеше след 10 сек...след това 10 паления само на стартер...малко почивка пак пали и гасне...най-накрая запали държа отвратителните обороти...форсирах заглъхна и изгасна...
врътнах пак...запали и я чаках да загрее...загрее ли оборотите не трепват

явно е полтъргайст

утре ще пробвам да запаля пак след работа и ще видим как са нещата
пп...та ако не стана ясно...с 2 думи да кажа...не можах да разбера какъв и беше проблема на колата...
ваското? други идеи?подпушване на диза или нещо?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тая уйня на блока те егава!
от нея зависи да работи на празен ход нормално.
ако е бъгната-няма да има празен ход на студено.
извади маркуча (горния) и гледай на студено при палене какво тече от него-и дали тече изобщо. предполагам че тече яко!
сложи му по тясно маркуче (наставка) за да дроселираш горивото ако тече яко.
и при палене-изключи 5тата дюза!
преди да палиш-отвий свещите и го очегъртай с една месингова телена четка от железарията за левче-МЕСИНГОВА не стоманена.
до блясък.
завиваш. изключваш 5тата дюза. палиш.
и докладваш.
от нея зависи да работи на празен ход нормално.
ако е бъгната-няма да има празен ход на студено.
извади маркуча (горния) и гледай на студено при палене какво тече от него-и дали тече изобщо. предполагам че тече яко!
сложи му по тясно маркуче (наставка) за да дроселираш горивото ако тече яко.
и при палене-изключи 5тата дюза!
преди да палиш-отвий свещите и го очегъртай с една месингова телена четка от железарията за левче-МЕСИНГОВА не стоманена.
до блясък.
завиваш. изключваш 5тата дюза. палиш.
и докладваш.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ваското свещите са чисто нови...нямат и 5 км вървене....ако за това е четката..кабелите палеца капачката също ....на едно ги купувах всичкиет неща и на едно ги смених...пробвах с изключена 5та дюза и стиснат маркуч ( с един френски ключ го бях стиснал) като след 2 3 опита палене го натягах или отпусках в друго положение...
извадих и 2та маркуча от главата на инжекцията...дадох контакт и от 2та накрайника потече бензин с еднаква сила...не пробвах да запаля да видя как е...
нещо друго ако има казвай...
а това глъхнене при форсиране и гърмежите от кутията на филтъра дали са пак от това нещо?
извадих и 2та маркуча от главата на инжекцията...дадох контакт и от 2та накрайника потече бензин с еднаква сила...не пробвах да запаля да видя как е...
нещо друго ако има казвай...
а това глъхнене при форсиране и гърмежите от кутията на филтъра дали са пак от това нещо?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
чети точно какво ти пиша. не е случайно.
четката е заради саждите от неправилното изгаряне-а не че не са нови.
не светкат като хората-затова ги изчеткай.
не трябва да вадиш и двата маркуча и да стискаш и 2та маркуча.
само горния те касае.
прочети всичко отначало за него и направи каквото ти казвам и кажи какво е станало.
ако знаеш колко ми е тегаво да правя кола по нета...
малко ми трябва да се откажа...
четката е заради саждите от неправилното изгаряне-а не че не са нови.
не светкат като хората-затова ги изчеткай.
не трябва да вадиш и двата маркуча и да стискаш и 2та маркуча.
само горния те касае.
прочети всичко отначало за него и направи каквото ти казвам и кажи какво е станало.
ако знаеш колко ми е тегаво да правя кола по нета...
малко ми трябва да се откажа...

-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 15:50
- Автомобил: Голф 1 ГТИ
- Двигател: ДХ 1983
- Местоположение: L.A
здр
научи се да четеш тогава ...... и отиваи вав София не базикаи колата повече, че става по лошо..
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: здр
та..малко инфо от днес...
ваското..
свалих и почистих....
стиснах маркуча пак с ключа и изкл. 5та дюза...
пак не запали....прехрипа само веднъж и от там на сетне само на стартер...върнах всичко на мястото му както си беше...запалих фас...мина малко време и запали...държа гадни обороти и загасна...
след това завъртях пак и запали като хората
но при форсиране заглъхването и гърмежите си стоят...
утре минавам доста километри с колата...след това ще пробвам как е и ще пиша пак..
благодаря ти
ваското..
свалих и почистих....
стиснах маркуча пак с ключа и изкл. 5та дюза...
пак не запали....прехрипа само веднъж и от там на сетне само на стартер...върнах всичко на мястото му както си беше...запалих фас...мина малко време и запали...държа гадни обороти и загасна...
след това завъртях пак и запали като хората

но при форсиране заглъхването и гърмежите си стоят...
утре минавам доста километри с колата...след това ще пробвам как е и ще пиша пак..
благодаря ти
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ами
Голям х..й е механичния инжекцион.
Проблемът ти е много типичен за Джетрониците. 2г се борих с тая хуйня и накрая се оттървах с продажба.
Та като патил мога да ти кажа че от 80-90 случая на моето бивше Ауди с подобни симптоми, поне 60 са били от изкривена клапа на дебитомера.
А изкриви ли се веднъж пущиняка, няма оправяне.
Пробвай да му махнеш маншона и да палиш като някой ръчно повдига клапата нагоре.
Проблемът ти е много типичен за Джетрониците. 2г се борих с тая хуйня и накрая се оттървах с продажба.
Та като патил мога да ти кажа че от 80-90 случая на моето бивше Ауди с подобни симптоми, поне 60 са били от изкривена клапа на дебитомера.
А изкриви ли се веднъж пущиняка, няма оправяне.
Пробвай да му махнеш маншона и да палиш като някой ръчно повдига клапата нагоре.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта