След чистене на дроселова клапа - голям разход
-
hsvilenov
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След чистене на дроселова клапа - голям разход
Здравейте колеги,преди 1-2 месеца си чистих дроселовата клапа,след което оборотите на празен ход по инерция станаха 1800-2000,разхода се качи с 1 до 3 литра на 100км.От тогава ходих на майстор,който разглоби и прегледа всичко - потенциометрите на дросела,вакуум-а,инжекциона - всичко било наред.След това бях на компютърно регулиране - има грешка "високи обороти на празен ход",грешката се трие,дроселовата клапа се адаптира и при следващо запалване на колата пак се прецаква.Искам да кажа,че и двамата майстори не са случайни,но единственото което казаха,че може да се пробва засега е нова клапа...всички знаете какви са цените е ако някой е имал подобен проблем и го е оправил - много ще го черпа,ако сподели как.
Ползвай тарсачката напиши обороти и прочети сички теми - провери вакумите и степ моторчето смажи, раздвижи го. направи сичко каквото пише по темите и ако не се оправи до месец си сабирай пари за дроселец Но, не е за смяна аз имах този проблем и доста се главоблъсках накрая нова центровка не делкото оправи нещата и смазване на моторчето раздвижване и подмяна на сички вакумни маркучи писал сам доста по това, датчици за температурата слаб контакт, почисти си мап сензора и продухай с короселин и компресор дебитомерчето горе на пласмасата на филтара и него това са нещата които можеш да направиш сам и са най често виновни описано е и как става адаптация след почистването на клапата
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: След чистене на дроселова клапа - голям разход
hsvilenov написа:Здравейте колеги,преди 1-2 месеца си чистих дроселовата клапа,след което оборотите на празен ход по инерция станаха 1800-2000,разхода се качи с 1 до 3 литра на 100км.От тогава ходих на майстор,който разглоби и прегледа всичко - потенциометрите на дросела,вакуум-а,инжекциона - всичко било наред.След това бях на компютърно регулиране - има грешка "високи обороти на празен ход",грешката се трие,дроселовата клапа се адаптира и при следващо запалване на колата пак се прецаква.Искам да кажа,че и двамата майстори не са случайни,но единственото което казаха,че може да се пробва засега е нова клапа...всички знаете какви са цените е ако някой е имал подобен проблем и го е оправил - много ще го черпа,ако сподели как.
Това за оборотите, като се освободи от скорост е нормално и не може от това да ти се вдигне разхода с повече от 0.5л. Нормалното е като спре колата да се успокоят и те. Наистина дроселната ти клапа е за смяна - повечето морги бележат клапите и ти дават да пробваш, а цените далеч не са като за нова. Пробваш и разбираш дали да я купиш, освен ако не си измисляш - с това преглеждане на потенциометрите от майстора и споменатата грешка. Ако отговориш на колегата Анбух, ще опровергаеш породилите съмнения. Поздрави!
коя онази под дросела кръглата гумената рабата ли, виш за там не се сетих да кажа че сам оплатнявал и там тоест подложих малко от гумена ракавица ама аз кат казвам че смучи въздух, де от вакуми де от другаде, ето един да се сети да спомене
Последна промяна от maznia на Чет 28 авг 2008 18:17, променено общо 2 пъти.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
batrammbo написа: на мен ми смениха една гарнитура и се оправи този проблем със оборотите пак така след почистване на клапата и се оказа че е от гарнитурата която е гумена смени нея
Даа, скоро излезе статия в руския сайт, че тази гарнитурка е редно да се сменя при всеки демонтаж на дроселната клапа, ако се сваля при чистенето - също. Аз имам същия проблем, но без повишен разход /1600-1800 об. при освобождаване от скорост/ От Ауто + ми я изписаха от другаде, щото и те в центъра нямаха. 12,60 лв струва и сега я чакам да я получат тия дни. Ако се оправи буто, ще пиша пак.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Спазвам обещанието - смених и гарнитурката под и тази над клапата, но продължава да си поддържа 1600-1800об. освободена от скорост. Просто престанах да освобождавам, а карам на "автопилот". Резултатът е повече от задоволителен - поддържам обороти около 2000, според ситуацията, на различна предавка и разходът вече е 6,8/100 градско. Естествено играта на оборотите на загрял двг. и вкл. консуматор пак я има, но както бях писал в една друга тема - колата си иска нова клапа и евентуално - смяна на модула в компа, управляващ клапата. Да, ама не е познала.......
ПП. Все пак не съм загубил съвсем надежда като позахладнее компа да се осефери и сам да ги намали - все пак не съм с оригиналната клапа и тази е е по - добра, щото с оригиналаната оборотите при загрял двг. , дори без вкл. консуматор пак играеха. /пък и нали ги вдигнахме изкуствено от крачето на датчика за температурата, пък той - компа, пак успя да ги намали след месец/ Повече в края на есента, ако някой го интересува де.
ПП. Все пак не съм загубил съвсем надежда като позахладнее компа да се осефери и сам да ги намали - все пак не съм с оригиналната клапа и тази е е по - добра, щото с оригиналаната оборотите при загрял двг. , дори без вкл. консуматор пак играеха. /пък и нали ги вдигнахме изкуствено от крачето на датчика за температурата, пък той - компа, пак успя да ги намали след месец/ Повече в края на есента, ако някой го интересува де.
Неэнам кой ти е майстора но доста експирементираш върху колата си върни оборотите които трябва да има и търси проблема другаде мини на диагностика и виш кво ще ти даде ако ти даде грешка на нещо не тарси проблема в него а на эаобикалящите го датчици и устройства -примерно эа датчик эа движение провери ли го датчик эа детонаций как е - ужас много техника добре си беше старата жужка-евтина и проста
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта