Съединител голф 4 ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Чет 31 юли 2008 14:14


Има ли вариант като загрее и да претраква нещо ?




tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Чет 31 юли 2008 17:24


аве за ко си мислите че са за смяна като гасне с рачна и не боксува????


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 31 юли 2008 17:42


tzon написа:аве за ко си мислите че са за смяна като гасне с рачна и не боксува????


И аз това се питам? :)
Вкарайте я в 5000 оборота и го пуснете резко на ръчна да видите дали не тръгва..... те повечето не пипат газта, еми всяка кола ще изгасне.....


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Чет 31 юли 2008 18:18


ти пак на 5000 оборота :P :P тя ще изоре асвалта :D


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Пет 01 авг 2008 0:09


Е като и дадеш повечко газ почва да варти разбира се на место !


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 авг 2008 0:11


Thriller написа:Е като и дадеш повечко газ почва да варти разбира се на место !


Колега карай и не се вторачвай в тези неща, кат се строши се прай и така! :)


Потребителски аватар
gogobak33
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gogobak33 » Пет 01 авг 2008 19:39


Утре ще сменям моя-немски части,комплект+труд излиза около 420лв.Но така както питаш мисля,че имаш още доста хиляди живот на съединителя...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 02 авг 2008 0:03


Почне ли да тресе-време му е ! Може да покараш и така само после да не откриеш резки по маховика от нитовете на феродовия :wink:


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Съб 02 авг 2008 3:23


Каква е разликата между съединителя който е с Аксиален лагер и съединителя който няма лагер и как може да се разбере коя кола с къкъв е?


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Съб 02 авг 2008 9:28


Ако си решил да сменяш! Отидиди в Порше - Изток. Имат промоция на комплект съединител под 300 лева е!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Re ...

Мнениеот chefito » Съб 02 авг 2008 9:34


Mega написа:Ако си решил да сменяш! Отидиди в Порше - Изток. Имат промоция на комплект съединител под 300 лева е!


дам и като сложи за пътни още 100лв.... :twisted:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 02 авг 2008 11:00


Stivi написа:Почне ли да тресе-време му е ! Може да покараш и така само после да не откриеш резки по маховика от нитовете на феродовия :wink:


Колега що говориш глупости? Той проблеми с него като буксуване няма!
А ако захапе вече на нит започва да буксува... Мислете малко стига вече писали теми с висока инжинерна мисъл.... :roll:


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Съб 02 авг 2008 12:57


да и аз мисля,че съединителя ми не буксува поне така го усещам!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Вто 12 авг 2008 20:03


Проверете съединителя дали не е свършил.Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!
Това е тест за напълно свършен съединител!

Цитат от раздела -полезни статии.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 12 авг 2008 22:23


То след тази проверка и данее за смяна може и да стане :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Enigma07 и 60 госта