Здравейте колеги!
Проблемът ми е следния:
Имам Г3 1.8 моно инж. Когато колата е студена няма никакъв проблем- спирачките си действат нормално. Като позагрее малко колата започва да ми втвърдява постепенно педала на спирачката и апарата задържа, не отваря (първоначално само на предно дясно, после и на двете предни). Карах я на сервиз. Смениха накладки и разблокираха системата. Минах около 200 км. без проблем и пак същото. Закарах я втори път и ми казаха, че не могат да видят проблем. Взима я карам 5-6 км. и пак така. На някой случвало ли му се е подобно нещо? Какъв може да е евентуално проблема? Иначе когато втвърди спирачките коват на място. Сервото ми казаха, че работи нормално.
Проблем със спирачките
Задържа като е загряла. Вчера го пробвах. Имам клапан.
Съмняваш се в серво или помпа ли?
Съмняваш се в серво или помпа ли?
Последна промяна от ssk74 на Сря 06 авг 2008 10:11, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Заради задържащ апарат ми се случваше нещо подобно. Даже искривих дискове и за малко да заминат и новите, дето ги сложих.
Като открехнах маншончето на апарата вътре всичко беше ръжда и боклуци.
Едва ли под 'разблокираха системата' имаш предвид, че са го почистили, вероятно само са напънали със щангата да поотвори.
В началото ти е по-мекичък педала, защото не са ти нагрели дисковете и накладките. После става мазало и пари!
При мен решението беше нов (от морга) ляв апарат. В Пловдив има човек, дето им прави много добра профилактика, но за момента не мога да дам координати.
Ще потърся и ще пиша!
Като открехнах маншончето на апарата вътре всичко беше ръжда и боклуци.
Едва ли под 'разблокираха системата' имаш предвид, че са го почистили, вероятно само са напънали със щангата да поотвори.
В началото ти е по-мекичък педала, защото не са ти нагрели дисковете и накладките. После става мазало и пари!

При мен решението беше нов (от морга) ляв апарат. В Пловдив има човек, дето им прави много добра профилактика, но за момента не мога да дам координати.
Ще потърся и ще пиша!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами те и болтовете се кривят обикновено. Сваляне почистване на болтовете е истината. Дори замяна ако са много криви и поръждясали. Много майстори слагат някакав щпрей, пръска нещо като грес с цвят позлатен. От опит знам че пръсне ли се от това забравяте за проблеми при задържане, клеасване и т нт. Марката на щрея е вюрт. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 42 госта