Здравейте на всички от този форум.Това е първият ми пост тук.
По темата - искам да си купя кола 2ра рака, Голф 3.
Оказа се, че това не била лесна работа и, че се появиха прекалено много въпроси, на които нямам отговор.
Моля ви да ми помогнете в моя избор.Интересуват ме неща от типа... за 4000 - 4500лв. какъв Голф 3 да търся... на какви километри е нормално да е .. на какви години... какво да НЕ взимам?
Каква е разликата м-у GTi всички останали вариации, които съм виждал по задниците на голфовете.Коя е най добра?!
За какви белези да гледам, такаче да не ми продадат лъскава бракма?
След като купя колата какво трябва да се сменя обикновенно?
Скъпа ли е поддръжката на голфовете?Кое се подменя най-често на един голф.
Пиша темата в офтопик, защото не знам има ли точно определено място.
Имам представа от някои неща по колите, но все пак питам дебилни въпроси, защото имам нужда от помощ.Моля да се отнесете сериозно кум темата.
Благодаря предварително!
За Новобранци - Какъв Голф да си купя!?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За тези пари с които разполагаш можеш да си земеш 1.4АБД 60коня,
1.6 75к.с., 1.8 75к.с. И гледай на задния капак да пише Golf GL, просто има повече екстри от CL.
Мое мнение да вземеш 1.6 75к.с за тези пари с малко обикаляне ще намериш без проблем. И се въоражи с търпение може да ти се наложи да обикаляш 1месец
GTI - е спортната модификация на Голф предлага се 2.0литрови двигатели с 115 и 150коня. По скъпи са защото са по-мощни и се плаща повече при вноса им, за 4.5хил е немисалимо да намериш читав.
Колегите ще те насочат какво а гледаш.
1.6 75к.с., 1.8 75к.с. И гледай на задния капак да пише Golf GL, просто има повече екстри от CL.
Мое мнение да вземеш 1.6 75к.с за тези пари с малко обикаляне ще намериш без проблем. И се въоражи с търпение може да ти се наложи да обикаляш 1месец

GTI - е спортната модификация на Голф предлага се 2.0литрови двигатели с 115 и 150коня. По скъпи са защото са по-мощни и се плаща повече при вноса им, за 4.5хил е немисалимо да намериш читав.
Колегите ще те насочат какво а гледаш.
Последна промяна от niikoo_1 на Съб 14 яну 2006 6:47, променено общо 1 път.
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За Новобранци - Какъв Голф да си купя!?
Vampiric написа:....Кое се подменя най-често на един голф.
....
Бензина...

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Голф-3
Кое се краде най-често на голф-3?Фарове и дръжките на вратите.За фаровете иди дойди,ама една дръжка к-т.с клучалката е над 100лв
да не говорим за моделите с дебитомери.Дебитомера е над 1000лв.

- Birdie
- Мнения: 798
- Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
- Контакти:
Най-често се гепят халогените или ако ги няма - блендите...
Скъпа ли е поддръжката - "скъпо" е винаги относително понятие, аз ще ти кажа, че не е скъпа, да видим другите кво ще кажат....Карам Голф 3, 75 коня, 1.8 CL
След като я купиш обикновено се сменят ремъците, въздушен филтър, маслото + филтъра....абе караш я на някой майстор (по възможност познат) и казваш - гледай наред и казвай кво е за смяна...щото може и амортисьори, накладки, абе много неща...
Айде стига от мен, нека и другите пишат...
Скъпа ли е поддръжката - "скъпо" е винаги относително понятие, аз ще ти кажа, че не е скъпа, да видим другите кво ще кажат....Карам Голф 3, 75 коня, 1.8 CL
След като я купиш обикновено се сменят ремъците, въздушен филтър, маслото + филтъра....абе караш я на някой майстор (по възможност познат) и казваш - гледай наред и казвай кво е за смяна...щото може и амортисьори, накладки, абе много неща...
Айде стига от мен, нека и другите пишат...
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Birdie написа:Най-често се гепят халогените или ако ги няма - блендите...
Скъпа ли е поддръжката - "скъпо" е винаги относително понятие, аз ще ти кажа, че не е скъпа, да видим другите кво ще кажат....Карам Голф 3, 75 коня, 1.8 CL
След като я купиш обикновено се сменят ремъците, въздушен филтър, маслото + филтъра....абе караш я на някой майстор (по възможност познат) и казваш - гледай наред и казвай кво е за смяна...щото може и амортисьори, накладки, абе много неща...
Айде стига от мен, нека и другите пишат...
И ако те видят,че не разбираш майсторите ще ти сменят всичко,дори да не е за смяна
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Все си мисля че за 4к. та даже и за 4,5к. лв. няма да е нещо което да имаш голям избор. Може би 1.4, 92г и от Ита. може да докара такава цена. Не видях да си написал без мито....
А иначе ако колата е карана тука доста време цената пада. Скоро разглеждах за един приятел ..... честно да ти кажа под 6к лв. читав екземпляр не видях.
Относно поддръжката - ми около 150лв задължителни в началото - ремъци, ролки, масла, филтри .... нататък няма гаранция на нищо. По добре иди да купуваш с някой който разбира от коли, а не който играе NFS.
Успех!
А иначе ако колата е карана тука доста време цената пада. Скоро разглеждах за един приятел ..... честно да ти кажа под 6к лв. читав екземпляр не видях.
Относно поддръжката - ми около 150лв задължителни в началото - ремъци, ролки, масла, филтри .... нататък няма гаранция на нищо. По добре иди да купуваш с някой който разбира от коли, а не който играе NFS.
Успех!
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Ааа хубаво си е да има екстрички колата,но както и да е.ВИж тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13150
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ами гледай да си вземеш запазена кола.
Търси с някой който разбира.
За тези пари лично според мен читаво 1,4 от Германия е постижимо.
Хубаво е да е пристигнала на ход.
За малко повече може и другите мотори.
Имаше в форума как да изберем Употребяван автомобил изчети го внимателно.
Пожелавам ти КЪСМЕТ.
edit: Колегата ме е изпреварил с линка
Търси с някой който разбира.
За тези пари лично според мен читаво 1,4 от Германия е постижимо.
Хубаво е да е пристигнала на ход.
За малко повече може и другите мотори.
Имаше в форума как да изберем Употребяван автомобил изчети го внимателно.
Пожелавам ти КЪСМЕТ.
edit: Колегата ме е изпреварил с линка

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Даскала написа:niikoo_1 написа: И гледай на задния капак да пише Golf GL, просто има повече екстри от CL.
Има екстри има проблем,няма екстри няма проблем.Моя е чист като сълза и не очаквам някоя екстра да ме изненада....особенно пластмасовите водачи на ел. стъклата които не са евтини.
Имащ право за това колкото по-малко екстри толкова по малко грижи. Хидравликата също може да създаде ядове, но няма как не може и она работа до края и душата в рая. За халогенките не ми се говори добре, че нямам

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако я водиш на майстор, постарай се да направите следните операции:
1. Махане свещи, и гледа майстора какви са
2. Мерене на компресия
3. Мерене налягането на маслото
4. Да я закачи на газ анализатор, да види как са изг. газове., да закачи компира да види грешки мрешки глупости
5. Да види как работи ламбда сондата..
6. Трябва да държи не повече от 1000 оборота стабилно на тихи.
7. Ако можеш я отведи на тестер за амортесьори
8. АА забравих.. да видите за следи от удари.. криви рогове/заварявани и т.н.. говорим за лоши и тежки удари не за чупен калник
Това което може да види майстор.. Което не пречи колата да е дрогирана, и след смяна на масло да видиш чудесия....
1. Махане свещи, и гледа майстора какви са
2. Мерене на компресия
3. Мерене налягането на маслото
4. Да я закачи на газ анализатор, да види как са изг. газове., да закачи компира да види грешки мрешки глупости
5. Да види как работи ламбда сондата..
6. Трябва да държи не повече от 1000 оборота стабилно на тихи.
7. Ако можеш я отведи на тестер за амортесьори
8. АА забравих.. да видите за следи от удари.. криви рогове/заварявани и т.н.. говорим за лоши и тежки удари не за чупен калник

Това което може да види майстор.. Което не пречи колата да е дрогирана, и след смяна на масло да видиш чудесия....
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За 5 000 лв. има читави екземпляри, включително TD-та, като това на колегата Varbona, което се продава в момента.
Аз харесвам много повече Пасатите и (това си е мое мнение) не бих си взел Голф с 1.4 мотор пред опцията за Пасат с всички екстри и с по-голям мотор, който може да се вземе за парите, с които ти разполагаш. Е, знам: "Въпрос на вкус - казал дяволът и легнал в копривата."
Аз харесвам много повече Пасатите и (това си е мое мнение) не бих си взел Голф с 1.4 мотор пред опцията за Пасат с всички екстри и с по-голям мотор, който може да се вземе за парите, с които ти разполагаш. Е, знам: "Въпрос на вкус - казал дяволът и легнал в копривата."

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта