Здравейте колеги едно приятелче си зе наскоро пасат 1.9ТДИ Помпа дюза мотор-а дето е 116 коня.Обаче турбото му е тръгнало и ме помоли да попитам колко горе доло излиза рециклирането му и къде може да се направи както трябва. Благодаря и
ПОЗДРАВИ
рециклиране на турбо
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
турбо
има доста писано за това...
аз го минах този проблем и се справих с втора употреба...
от всичките съвети стигнах до извода :
1.или ново
2.или читаво втора употреба
... но не рециклирано
аз го минах този проблем и се справих с втора употреба...
от всичките съвети стигнах до извода :
1.или ново
2.или читаво втора употреба
... но не рециклирано
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
mart написа:мерси колега но каква е разликата и колко струва едно турбо на старо което е читаво и по какво се разбира дали е читаво.
ПОЗДРАВИ
разликата е почти 1000 лева

ново и втора...
в турция има нови,които са на 600 лева
...но за качество не мога да кажа нищо...
от 450 до 600 лева е втора употреба...
но трябва да го огледа някой който му разбира...
майстора,който ще го монтира например...
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Не си прав за рецилклираното аз вече 6 месеца и от горе даже си го юркам и си е ок за 150 лева ми го оправиха + 150 за нов клапан на турбото че и той беше умрял , колега Проверете клапана първо или да не губи въздух някаде по системата(пробив в кулера скъсан маркуч итн) абе с две думи ходи някаде на читав сервиз за турбо успех
колега турбото, защото на високи обороти хвърга масло от някъде около него иначе монтьор-а му му каза че ако не го ръчка може да искара по дълго време.Иначе като цяло цялата кола е здрава гледане е на комп сичко и е ОК климатик-а като се пусне става вътре хладилник разхода на колата на дълъг път без да и даваш зор е 4.5 с климатик 5. Двигателя работи много добре равномерно само веднъж преди да я купи този които я продаде вика ще ти я изфорсирам ти гледай отзад дали ще пропуши ченилка нещо натисна газста до край тоя и нищо не излезна.Само турбото дето е тръгнало.Благодаря ви сигурно ще се рециклира, защото според мен шанса да намерим читаво на старо е минимален.Но се пак чакам отговори.Благодаря и
ПОЗДРАВИ
ПОЗДРАВИ
junakov написа:Не си прав за рецилклираното аз вече 6 месеца и от горе даже си го юркам и си е ок за 150 лева ми го оправиха + 150 за нов клапан на турбото че и той беше умрял , колега Проверете клапана първо или да не губи въздух някаде по системата(пробив в кулера скъсан маркуч итн) абе с две думи ходи някаде на читав сервиз за турбо успех
Къде ти го оправиха за 150лв?
Ventoman иска 100лв само за сваляне и качване!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Според мен на junakov само са му изчистили геометрията което е различно от това да вземеш рециклирана турбина.Колега mart доколкото разбирам турбината ти е сравнително в ред все още - иди в някой сервиз от сорта на Реал турбо да ти сменят лагера на оста/вероятно само той е за смяна/-даваш 300 лева и после
.Ако обаче и лопатките са отишли верно няма смисъл да я оправяш а си зимаш една втора употреба за 300-400/писал съм го 10ина пъти както и комбито го е писал ,че до Карлово има морга пълна с ТДИ-та и ЦДИ-та където има всичко
от 110 коня нагоре/


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], iwan33 и 63 госта