рециклиране на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

рециклиране на турбо

Мнениеот mart » Чет 07 авг 2008 9:08


Здравейте колеги едно приятелче си зе наскоро пасат 1.9ТДИ Помпа дюза мотор-а дето е 116 коня.Обаче турбото му е тръгнало и ме помоли да попитам колко горе доло излиза рециклирането му и къде може да се направи както трябва. Благодаря и

ПОЗДРАВИ




Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

турбо

Мнениеот goderzi » Чет 07 авг 2008 9:22


има доста писано за това...
аз го минах този проблем и се справих с втора употреба...
от всичките съвети стигнах до извода :
1.или ново
2.или читаво втора употреба
... но не рециклирано


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Чет 07 авг 2008 11:02


мерси колега но каква е разликата и колко струва едно турбо на старо което е читаво и по какво се разбира дали е читаво.

ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Мнениеот goderzi » Чет 07 авг 2008 11:42


mart написа:мерси колега но каква е разликата и колко струва едно турбо на старо което е читаво и по какво се разбира дали е читаво.

ПОЗДРАВИ


разликата е почти 1000 лева :)
ново и втора...
в турция има нови,които са на 600 лева
...но за качество не мога да кажа нищо...
от 450 до 600 лева е втора употреба...
но трябва да го огледа някой който му разбира...
майстора,който ще го монтира например...


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Чет 07 авг 2008 17:14


Не си прав за рецилклираното аз вече 6 месеца и от горе даже си го юркам и си е ок за 150 лева ми го оправиха + 150 за нов клапан на турбото че и той беше умрял , колега Проверете клапана първо или да не губи въздух някаде по системата(пробив в кулера скъсан маркуч итн) абе с две думи ходи някаде на читав сервиз за турбо успех


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Чет 07 авг 2008 18:34


колега турбото, защото на високи обороти хвърга масло от някъде около него иначе монтьор-а му му каза че ако не го ръчка може да искара по дълго време.Иначе като цяло цялата кола е здрава гледане е на комп сичко и е ОК климатик-а като се пусне става вътре хладилник разхода на колата на дълъг път без да и даваш зор е 4.5 с климатик 5. Двигателя работи много добре равномерно само веднъж преди да я купи този които я продаде вика ще ти я изфорсирам ти гледай отзад дали ще пропуши ченилка нещо натисна газста до край тоя и нищо не излезна.Само турбото дето е тръгнало.Благодаря ви сигурно ще се рециклира, защото според мен шанса да намерим читаво на старо е минимален.Но се пак чакам отговори.Благодаря и

ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 07 авг 2008 20:19


junakov написа:Не си прав за рецилклираното аз вече 6 месеца и от горе даже си го юркам и си е ок за 150 лева ми го оправиха + 150 за нов клапан на турбото че и той беше умрял , колега Проверете клапана първо или да не губи въздух някаде по системата(пробив в кулера скъсан маркуч итн) абе с две думи ходи някаде на читав сервиз за турбо успех

Къде ти го оправиха за 150лв?
Ventoman иска 100лв само за сваляне и качване!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 авг 2008 7:55


Според мен на junakov само са му изчистили геометрията което е различно от това да вземеш рециклирана турбина.Колега mart доколкото разбирам турбината ти е сравнително в ред все още - иди в някой сервиз от сорта на Реал турбо да ти сменят лагера на оста/вероятно само той е за смяна/-даваш 300 лева и после :drive .Ако обаче и лопатките са отишли верно няма смисъл да я оправяш а си зимаш една втора употреба за 300-400/писал съм го 10ина пъти както и комбито го е писал ,че до Карлово има морга пълна с ТДИ-та и ЦДИ-та където има всичко :wink: от 110 коня нагоре/


mart
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mart » Пет 08 авг 2008 16:53


ако са отишли лопатките няма ли колата да е доста по мудна смисъл няма да върви толкова ще е по тромава няма да ускорява добре???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 авг 2008 8:34


mart написа:ако са отишли лопатките няма ли колата да е доста по мудна смисъл няма да върви толкова ще е по тромава няма да ускорява добре???

Да ,че и ще пуши чернилка ,а ако са съвсем зле има и метално дрънчене.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], iwan33 и 63 госта