Ремъци , Филтри и Масло за Golf IV 16v

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 08 авг 2008 7:21


ifidik написа:колега ,свържи се с 'niksi'.този двигател не е за всеки да пипа(има особеност с белега на коляновия вал).



дам, и съвсем скоро го прави из основи и съвсем му е ясен :idea: дет се вика на сън да го бутнеш ще го сглоби....




Потребителски аватар
DeViL
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Люлин (София)

Мнениеот DeViL » Пет 08 авг 2008 12:28


Лошото в цялата история е че пича е от Бургас ....


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 08 авг 2008 21:56


Още няколко приятелски съвета-

1.не бързай със смяната на водна помпа, това за смяната заедно с ангренажа важи повече за дизелите.

2.вземи си масло пълна синтетика 5W-40 MOBIL или TOTAL

3.ако има клима ,смени и филтъра , дето засмуква въздух за купето - т.нар. поленов филтър.

4.имай в предвид освен ангренажните ремъци и т.нар. пистов ремък.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта