За Новобранци - Какъв Голф да си купя!?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Съб 14 яну 2006 18:40


съветвам те да гледаш над 1,4 моторите, 60 коня не са много затова купе, тежи им...
четири врати също е по-добре от 2, въпреки, че е по-скъпо
иначе 1,6 или 1,8 са много добри мотори
за съжаление адвоката е прав цените на голфовете изпреварват пасатите :shock срещу по-малко екстрни, по-слаб мотор и по-малка кола
но щом те влече....успех, колегите са ти писали всичко необходимо
подръжката не е скъпа, споко, а и има многохора които им разбират




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 14 яну 2006 18:49


spam
Колега с форум като този бързо дигна експириънса и вече не си новобранец. :да:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 15 яну 2006 2:18


Pichaga написа:а и има многохора които им разбират

Един Васко пролет не прави :cry:
Колегата не е споменал какви изисквания има към колата, за какво ще я ползва и т.н.Също и какви пари е готов да отдели след закупуването, защото няма кола, която да си купиш и после да не изскочи нещо за смяна......а и покрай колата се купуват доста работи....
П.П.Наскоро в ПРОДАВА имаше обява за Golf 3 GTI цена:4200
:wink:


Vampiric
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG, SF

Мнениеот Vampiric » Нед 15 яну 2006 22:53


Здравейте отново, много благодаря за ползните съвети, които ми дадохте

особенно lowrider, L&R, niikoo_1м както и на човека писал темата от форума на Ауди! Много много ползна информация, която за начинаещ шофьор е безценна.

Покрай проучванията, стигнах до слените въпроси(нови ;) )

Подочух, че голф ГТИ, не е 2,0 ами е 1.8 с пълен инжекцион и Г компресор.А 1.8 (75к.с.) бил моноинжекцион, както и по-малките двигатели.(Това не го знаех)
Казаха ми, че на 1.8 не може да се сложи газова уредба щото било проблемно... що така ?

Видях тук в темата, че питате колко пари сум навит да дам след като купя колата! това което мога да си позволя е 5500 лв. като цяло.
Което значи, че 4000-4500 отиват за кола и около 1000 за всичко останало...

Питам още , как вървят тези коли в чужбина , и по-евтино ли ще ми е ако си я внеса ?
Колко харчи срдено един голф (средно средно ако е от 92, 93, 94г.)(съответно 1.4 , 1.6 , 1.8 и ГТИ)
за бензин става дума. А Дизел оферта ли е 2ра ръка?. Казаха ми още , че 1.4 и 1.6 не били оферта, щото двигателя бил с някакво кофти разположение .. за разлика от 1.8 ? разяснете моля ви!!!!

И в крайна сметка много ли ще страдам ако си купя някав голф а не този който е 7000 лв. ???

А пасатите? Тях изобщо не съм ги гледал ... но на мен ми триабва малка кола за града ... (да си ходиа на университета и до работа което от единия край на София до другия) и да ми харчи малко!

Отново благодаря на всички които ми обрущат внимание и ми помагат в това голямо за мен начинание ....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 15 яну 2006 23:11


Vampiric написа:Подочух, че голф ГТИ, не е 2,0 ами е 1.8 с пълен инжекцион и Г компресор.А 1.8 (75к.с.) бил моноинжекцион, както и по-малките двигатели.(Това не го знаех)


Голф2 ГТИ 1.8; Голф3 ГТИ 2.0 - и двата модела имат вариант 8v и 16v, като 16v са по-мощни. Голф2 ГТИ Г60 е 8v с компресор Г60.
Ето тука малко по-подробно инфо за различните модели мотори:
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=5

Vampiric написа:Казаха ми, че на 1.8 не може да се сложи газова уредба щото било проблемно... що така ?


Може на всичко да се сложи, но по принцип е проблемно при механични многоточкови (пълни) инжекциони. По лесно е ако ще си на газ - моноинжекция или по-нов електрически инжекцион.


Vampiric написа:Колко харчи срдено един голф (средно средно ако е от 92, 93, 94г.)(съответно 1.4 , 1.6 , 1.8 и ГТИ)
за бензин става дума.


Няма кола която да не гори 10л/100 градско, че и повече - зависи в кой град караш. Иначе заводските данни са с малки разлики - общо взето е безсмислено да си купуваш 1.4 защото хем не върви, хем гори като 1.6. По общо мнение, май е най-добре да се ориентираш към 1.8 90кс., а ако си мераклия за по-мощен автомобил за Г2 ГТИ 16v (за Г3 ГТИ няма да ти стигне бюджета). Разхода там също много зависи от стила на шофиране. Определено в момента 1.8 16v-то ми гори колкото карбураторния ми 1.6EZ.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Нед 15 яну 2006 23:19


Vampiric написа:


Покрай проучванията, стигнах до слените въпроси(нови ;) )....


сега ще се опитам да отговоря на някои от въпросите ти :wink:

Vampiric написа:Подочух, че голф ГТИ, не е 2,0 ами е 1.8 с пълен инжекцион и Г компресор....

това е така при голф 2-ките, те са 1.8 ГТИ 112 коня, тези който са с Г компресор можеш да получиш информация тук http://g40g60.bol.bg/ . естественно ,че не всички голф ГТИ са с Г компресор. с Г-компресор се водят Голф Г60 , с двигател ПГ и мощност 160 коня. има и 2-ки 1.8 КР или ПЛ двигатели но те са съответно с по 139 или 129 коня.

Vampiric написа:А 1.8 (75к.с.) бил моноинжекцион, както и по-малките двигатели.(Това не го знаех)
Казаха ми, че на 1.8 не може да се сложи газова уредба щото било проблемно... що така ?....


прав си по малките двигатели са моно инжекция при 3-ките, но има и по удачен вариянт - 1.8 90 коня, по добре е от 75 коня. мотора се води АБС, а на 75 коневия - ААМ или АНН.
на 1.8 се слага газова, всичко зависи от майтсорлъка на газаджийте.
или поне според мне няма да има проблем.
това дали по малкоте двигатели са само моноинжекции - твърдо НЕ. аз съм с 1.6 инжекцион :wink:


Vampiric написа:Видях тук в темата, че питате колко пари сум навит да дам след като купя колата! това което мога да си позволя е 5500 лв. като цяло.
Което значи, че 4000-4500 отиват за кола и около 1000 за всичко останало.......

за тези пари който си приготвил може да ти се вкара от чужбина 3-ка с двигателите - 1.4, 1.6 и 1.8 в годините 92 - 93 може евентуално и 94 :roll:
естественно на инвалид :wink:

Vampiric написа:Питам още , как вървят тези коли в чужбина , и по-евтино ли ще ми е ако си я внеса ?....

ДА, и така ти ще си я огледаш и ще видиш какво точно взимаш, а няма да купиш кола дето е лъскава само на външен вид.

Vampiric написа:Колко харчи срдено един голф (средно средно ако е от 92, 93, 94г.)(съответно 1.4 , 1.6 , 1.8 и ГТИ)
за бензин става дума. А Дизел оферта ли е 2ра ръка?. Казаха ми още , че 1.4 и 1.6 не били оферта, щото двигателя бил с някакво кофти разположение .. за разлика от 1.8 ? разяснете моля ви!!!!....


зависи от стил на каране - за 1.4 не мога да кажа. за 1.6 - 8/100 по думи на мой приятел с такъв голф, за 1.8 - 9 или 10 си ги удря. всичко това е смесен разход. за дизелите сам много гол и бос .нека някой друг да обясни :oops:
според мен 1.8 е най - добре за голф 3-ка. чувак съм ,че 1.4 дава някаъв луд разход заради малкото коне с които калата е много тромава, но не съм сигурен :roll:

п.с. ако някъде греша моля поправете ме :roll: млад съм още и зелен и засега само това знам :oops:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 15 яну 2006 23:22


Значи слушай сега какво ще ти кажа информацията ми е вярна и проверена разполагам със сервизни програми и каталози така, че не се съмнявай в това, което ще напиша:
1. Голф 3GTI се предлага с два двигателя:
- 2литра 115к.с с 8клапана и е пълна инжекция името на мотора се води 2Е, АGG,
- 2литра 150к.с 16клапана и пълан ижекция името му е ABF
нито един GOLF 3 GTI няма турбо или G-компресор и кажи на този разбирач дето ти ги говорил тези работи, че е охлюв. Голф 2 G60 е 1.8 и е с G-компресор. Голф2 ГТИ е с двигатели 1.8пълна инжекция :!:
2. Голф 3 1.8 се предлага с 2вида двигателя и двата са моноинжекция
- 1.8 ABS 90коня, моно инжекцион и 8 клпана - изключително подходящ за монтиране на газова уредба
- 1.8 ААМ 75коня моно инжекция и 8клапана - изключително подходящ за газова.
Които ти е казал, че не става на газ е голям капацитет и голям идиодд
и му кажи да си кара на NFS и да не коментира които не разбира

3. За разположението на 1.4 и 1.6 са разположени напречно както всички двигатели в Голф. Лошото, е че сфещите му са разположени навътре към купето, а изпускателните колектори навън към фаровете.
Друго нищо лошо няма в тези мотори освен, че са малко коне.
4. 1.8харчи 10 градско и 6 извънградско. 1.4 и 1.6 харчат малко по-малко. Двулитровите мотори харчат малко повече от 1.8 т.е към 11градско и 6-7извън града.
5. естествено, че за 7лева ще си купиш по нов голф с по-голям двигател и с повече екстри. Но в никакъв случай няма да страдаш от това че си купил голф за 4500хил. За тези пари ще намериш 1.6 92-93.

И ако купуваш от Горубляне трябва да се пазариш обявените цени са с
около 400-500лева над тази за която може да се спазариш. Носиш пари за капариране и се пазариш яко. :twisted:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта