проблем с бензинова помпа маи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

проблем с бензинова помпа маи

Мнениеот zagorql » Сря 13 авг 2008 10:11


колеги работата е там че преди 2,3 месеца сменях бензинова помпа и след смяната и се получи един малак проблем ,голфа е 1.6ми абу парво бях сложил една китаиска с която неможа да искара и седмица след това зех няква нз каква точно маи италянска беше засега 3 месеца няма проблем освен че кагото спра колата и постои няколко часа независимо колко бензин има в резервоара и след тва като реша да е запаля трябва да дам парво няколко пати на контакт за да подкачи горивото иначе парвите 2 пати като давам контакта се слуша помпата как работи на сухо следва оште 1,2 пати и си пали без броблеми.някои имали си напредстава зашто се получава така ? благодаря предварително




Потребителски аватар
zagorql
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот zagorql » Пет 15 авг 2008 11:33


никои ли няма да помогне?


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Пет 15 авг 2008 11:49


Наскоро и аз сменях помпа и при мен проблема беше, че помпата подкачва когато си иска. При демонтажа се оказа, че самата помпа е здрава но отгоре на нея има едно клапанче през което изпуска бензина обратно в резервара вместо да отива по бензинопровода. Незнам каква е функцията на това клапанче но ми прилича на съчма която се повдига нагоре от налягането и затваря отвора над нея. Може би има някакъв боклук там и за това не може да уплътни добре и изпуска бензина обратно в резервара. Скоро смятам да разкостя помпата и да видя какво може да се направи с този клапан и дали може и без него.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Съб 16 авг 2008 14:17


Има и друг вариант: дебита на помпата да е по-малък от колкото трябва и на мотора да не му стига горивото да взриви, за това като дадеш няколко пъти на контакт става работата. На моя голф в жегите трябва така да му дам за душата няколко пъти за да взриви ( и аз съм с китайска помпа вече година и половина), ама си го карам на газ и не ми пречи особенно


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Съб 16 авг 2008 14:56


След смяна на помпата ,задължително се сменя и горивен филтър,при смяна на помпата се вдигат всичките боклуци и утайки от дъното на резервоара и запушват филтъра.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта