


...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
има една пишковина дето е вързана с водата да я топли, води се термоампула по схемите. тя отговаря за бензина на смукач. принципа й е термостатичен и както знаете-термостатите се уморяват. тая уйовина е отстрани и долу-провери като е студена колата разтегната ли беше или прибрана-не помня точно и какво как избутваше.
виж дали действа докрай или донякъде като по тоя начин ти пуска адишънъл бензолец кога не требе.
има и вариант да не ти е нагласен просвета на втора камера-на ниските стабилна ли е или "плете" оборотите?
виж дали действа докрай или донякъде като по тоя начин ти пуска адишънъл бензолец кога не требе.
има и вариант да не ти е нагласен просвета на втора камера-на ниските стабилна ли е или "плете" оборотите?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Има ли някой, който е успял да накара тоя тъп карбуратор 2Е2 да работи както трябва?
Същия проблем имам, колата успяхме с баща ми да я накараме да работи на заветните малко под 1000 оборота при загрял двигател (по-надоло не може... под 900 почва да заглъхва) но сместа е много богата. Свещите се опушват, ауспуха е общо взето в сажди като някой дизел, на прегледа казаха, че требе да се ходи на елкон щото CO2 то било много но ме пуснаха. Клапата, която се отваря от смукача работи, при загрял двигател е напълно отворена... не знам къде е проблема, така и не успях да намеря какво регулира притока на бензин на празен ход.
Може ли нещо да се направи с пущината или трябва да се търси заместител?
Какъв карбуратор ще е най-добре да се сложи на мястото на този?
Същия проблем имам, колата успяхме с баща ми да я накараме да работи на заветните малко под 1000 оборота при загрял двигател (по-надоло не може... под 900 почва да заглъхва) но сместа е много богата. Свещите се опушват, ауспуха е общо взето в сажди като някой дизел, на прегледа казаха, че требе да се ходи на елкон щото CO2 то било много но ме пуснаха. Клапата, която се отваря от смукача работи, при загрял двигател е напълно отворена... не знам къде е проблема, така и не успях да намеря какво регулира притока на бензин на празен ход.
Може ли нещо да се направи с пущината или трябва да се търси заместител?
Какъв карбуратор ще е най-добре да се сложи на мястото на този?
- Golf 2GL
- Мнения: 177
- Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Едва ли обаче някой ще ви отговори
Аз такива въпроси задавам отдавна, досега отговор не съм намерил.
Понякога си мисля, че моя голф е единбствения в страната с проблеми
Моя тъп карбуратор непрекъснато ми къса нервите. Или паднат много оборотите, или не иска да ускорява - на място реве като V8, а иначе ...ускорява докъм 2000 оборота и...почива.
Но да отговоря на вашите въпроси. Процепа на втората дроселна клапа се регулира с едно винтче, като свалиш карбуратора, отдолу се намира. Мога да ви приложа и картинки при желание.
Всъщност от него какво зависи.
За оборотите...е те това му е най-тъпото на тоя велик немски карбуратор.
Има една джаджа, едни му викат позиционер, други регулатор.
Той е една мембрана и отзад има винт с който се регулират.
Но иначе сместа се регулира от винт, който е над жигльора за празния ход.
Ако проявявате интерес мога да сложа картинки и да разсъждаваме.
То на мен хич не ми се разсъждава, предпочитам да си платя да ми го оправят, но досега не съм намерил човек, който да го може.
Ходих при един да ми оправи смукача (той е също велико творение на немския гений). И колата почна да харчи 14 на 100 ....
Изобщо...да вземем ние да си помогнем.

Аз такива въпроси задавам отдавна, досега отговор не съм намерил.
Понякога си мисля, че моя голф е единбствения в страната с проблеми



Моя тъп карбуратор непрекъснато ми къса нервите. Или паднат много оборотите, или не иска да ускорява - на място реве като V8, а иначе ...ускорява докъм 2000 оборота и...почива.
Но да отговоря на вашите въпроси. Процепа на втората дроселна клапа се регулира с едно винтче, като свалиш карбуратора, отдолу се намира. Мога да ви приложа и картинки при желание.
Всъщност от него какво зависи.
За оборотите...е те това му е най-тъпото на тоя велик немски карбуратор.
Има една джаджа, едни му викат позиционер, други регулатор.
Той е една мембрана и отзад има винт с който се регулират.
Но иначе сместа се регулира от винт, който е над жигльора за празния ход.
Ако проявявате интерес мога да сложа картинки и да разсъждаваме.
То на мен хич не ми се разсъждава, предпочитам да си платя да ми го оправят, но досега не съм намерил човек, който да го може.
Ходих при един да ми оправи смукача (той е също велико творение на немския гений). И колата почна да харчи 14 на 100 ....
Изобщо...да вземем ние да си помогнем.
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Светлина в края на тунела
Сега ако кажете колко пари струва това нещо и дали може да се купи в БГ...
The Weber 32/34 DMTR is an ideal replacement for the 2E2 and will bold staight on!
These are available from most of the major VW aftermarket retailers.
E.G. - German & Swedish P/N 18114
or
Euro carparts - P/N 341440170
Сега ако кажете колко пари струва това нещо и дали може да се купи в БГ...
Flatmo написа:Светлина в края на тунелаThe Weber 32/34 DMTR is an ideal replacement for the 2E2 and will bold staight on!
These are available from most of the major VW aftermarket retailers.
E.G. - German & Swedish P/N 18114
or
Euro carparts - P/N 341440170
Сега ако кажете колко пари струва това нещо и дали може да се купи в БГ...
Бре ! Weber 32/34 DTMR не го ли слагаха на Fiat Ritmo Super 85 ?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:54, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:54, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта