...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 17 сеп 2004 22:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 17 сеп 2004 22:19


Какво и майсторите ли не могат?!По-хубаво отиди на реглаж,ще дадеш 20 лв,но всичко ще ти ок,ти си решаваш.Аз за сместа не смея да пипам :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 17 сеп 2004 22:34


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 сеп 2004 9:45


много проблеми идват от смукача-богата смес може и оттам да дойде...
има ли вариант-да кажем на високи обороти, при по дълги разстояния-когато сместа да се нормализира?
има и вариант дросела на въздуха да ти е притворен и пак става богата смес-прегледай си елементите на смукача!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 18 сеп 2004 11:21


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 сеп 2004 11:27


има една пишковина дето е вързана с водата да я топли, води се термоампула по схемите. тя отговаря за бензина на смукач. принципа й е термостатичен и както знаете-термостатите се уморяват. тая уйовина е отстрани и долу-провери като е студена колата разтегната ли беше или прибрана-не помня точно и какво как избутваше.
виж дали действа докрай или донякъде като по тоя начин ти пуска адишънъл бензолец кога не требе.
има и вариант да не ти е нагласен просвета на втора камера-на ниските стабилна ли е или "плете" оборотите?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 18 сеп 2004 11:48


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:50, променено общо 1 път.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 27 сеп 2004 18:33


Има ли някой, който е успял да накара тоя тъп карбуратор 2Е2 да работи както трябва?
Същия проблем имам, колата успяхме с баща ми да я накараме да работи на заветните малко под 1000 оборота при загрял двигател (по-надоло не може... под 900 почва да заглъхва) но сместа е много богата. Свещите се опушват, ауспуха е общо взето в сажди като някой дизел, на прегледа казаха, че требе да се ходи на елкон щото CO2 то било много но ме пуснаха. Клапата, която се отваря от смукача работи, при загрял двигател е напълно отворена... не знам къде е проблема, така и не успях да намеря какво регулира притока на бензин на празен ход.
Може ли нещо да се направи с пущината или трябва да се търси заместител?
Какъв карбуратор ще е най-добре да се сложи на мястото на този?


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 28 сеп 2004 14:27


Едва ли обаче някой ще ви отговори :(
Аз такива въпроси задавам отдавна, досега отговор не съм намерил.
Понякога си мисля, че моя голф е единбствения в страната с проблеми :x :x :x

Моя тъп карбуратор непрекъснато ми къса нервите. Или паднат много оборотите, или не иска да ускорява - на място реве като V8, а иначе ...ускорява докъм 2000 оборота и...почива.

Но да отговоря на вашите въпроси. Процепа на втората дроселна клапа се регулира с едно винтче, като свалиш карбуратора, отдолу се намира. Мога да ви приложа и картинки при желание.
Всъщност от него какво зависи.

За оборотите...е те това му е най-тъпото на тоя велик немски карбуратор.
Има една джаджа, едни му викат позиционер, други регулатор.
Той е една мембрана и отзад има винт с който се регулират.

Но иначе сместа се регулира от винт, който е над жигльора за празния ход.

Ако проявявате интерес мога да сложа картинки и да разсъждаваме.

То на мен хич не ми се разсъждава, предпочитам да си платя да ми го оправят, но досега не съм намерил човек, който да го може.
Ходих при един да ми оправи смукача (той е също велико творение на немския гений). И колата почна да харчи 14 на 100 ....
Изобщо...да вземем ние да си помогнем.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 28 сеп 2004 15:52


В посока Самоков, като тръгнеш от околовръстното караш 150-200м направо и вдясно е сервиз на СБА. Влизаш и караш направо, питаш за бай Георги. Човека прави добра диагностика, мисля че ще ти свърши работа. Цената - около 22-25лв.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 28 сеп 2004 18:23


Светлина в края на тунела

The Weber 32/34 DMTR is an ideal replacement for the 2E2 and will bold staight on!
These are available from most of the major VW aftermarket retailers.
E.G. - German & Swedish P/N 18114
or
Euro carparts - P/N 341440170


Сега ако кажете колко пари струва това нещо и дали може да се купи в БГ...


Гост

Мнениеот Гост » Вто 28 сеп 2004 19:00


Flatmo написа:Светлина в края на тунела

The Weber 32/34 DMTR is an ideal replacement for the 2E2 and will bold staight on!
These are available from most of the major VW aftermarket retailers.
E.G. - German & Swedish P/N 18114
or
Euro carparts - P/N 341440170


Сега ако кажете колко пари струва това нещо и дали може да се купи в БГ...


Бре ! Weber 32/34 DTMR не го ли слагаха на Fiat Ritmo Super 85 ?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 28 сеп 2004 21:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 28 сеп 2004 21:14


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:54, променено общо 1 път.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 28 сеп 2004 21:57


Anonymous написа:Бре ! Weber 32/34 DTMR не го ли слагаха на Fiat Ritmo Super 85 ?

Според АутоДата 2004 тоя Вебер го има на Fiat Ritmo 1,6 100 и 105к.с.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта