Проект барабани -> Дискове - Реализиран!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- DesertFire
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Madrid
- Контакти:
Здравейте,
прегледах темата, сравнявал съм и други теми в други форуми(държави), но нещо не ми е ясно. Първо, евала на човека, кото е реализирал проекта! Много добре!
Използвам темата за да задам един въпрос (незнам дали е най-подходящото място), защото искам и аз да го направя за моя Половец (6N2 2000 година).
Въпроса е следният: След като вече имам други амортисьори, кото се избраха според модела на колата и тя заводски си е с барабани, би ли повлиало това, ако се опитам да сложа дискове?
Новите амортисьори са KW Variante 1
Благодаря предварително.
прегледах темата, сравнявал съм и други теми в други форуми(държави), но нещо не ми е ясно. Първо, евала на човека, кото е реализирал проекта! Много добре!
Използвам темата за да задам един въпрос (незнам дали е най-подходящото място), защото искам и аз да го направя за моя Половец (6N2 2000 година).
Въпроса е следният: След като вече имам други амортисьори, кото се избраха според модела на колата и тя заводски си е с барабани, би ли повлиало това, ако се опитам да сложа дискове?
Новите амортисьори са KW Variante 1

Благодаря предварително.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Привет на колегите. Искам да използвам тази тема за да задам няколко въпроса.
Понеже и на мен ми предстои такъв ПЕРФОРМЪНС
, та искам да запитам: Вярно ли е, че ако сваля задния мост целия после трудно се бил регулирал и подлежи ли наистина на регулировка. Ако е така то значи да не го свалям, а да прехвърля маслопроводите, шенкелите и всичко друго без да го свалям? Също да питам задължително ли е да сменя кантара с този от моста с дисковете или не е задължително?
Понеже и на мен ми предстои такъв ПЕРФОРМЪНС

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
alpine написа:не съм чувал някой да е центровал заден мост на мк2,3 ... Развиваш 3те болта , моста пада , завиваш новия и си готов . Ако твоя мост на голфа няма щанга вътре в него , по добре го смени с другия , ако не прехвърли -оси , супорти, апарати , дискове на твоя мост :wink:
На мен ми е по лесно да прехвърля всичко на моя мост. Ако ти се занимава смени го целия, все пак е "усилен"!
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
alpine написа:не съм чувал някой да е центровал заден мост на мк2,3
ако разгледаш петата към купето-ще видиш че има много повече от 1 положение.
ако не сваляш петите, а сменяш само моста от тампоните-не забравяй че няма на света 2 еднакви неща произведени-така че поради причината че твоя мост е сложен с тия пети-друг мост ще създаде напрежения, които не можеш да предвидиш.
така че смяната на моста според мене трябва да стане с охлабване на болтовете на петите-ако не сменят и те. за да се неутрализират евентуалните напрежения (а и слагането ще е в пъти по лесно), след което трябва да се отиде на реглаж геометрия, като изрично се спомене че задния мост също е пипан. обикновено, като знаят че той е статичен, реглажа не се занимават да слагат датчици по задните колела, като по тоя начин проверяват само половината геометрия на колата-което е мърляшко...
препоръчвам да се отиде на място, където знаят какво правят.
за пример мога да дам хеед-91.

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта