Проект барабани -> Дискове - Реализиран!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 02 авг 2008 20:48


При Пасат шенкелите се държат с 6 болта.Може ли да се използват шенкели от МК2 и да се държат само на 4 болта???Проблем ли е ???




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 02 авг 2008 21:02


Ако паснат мисля,че няма да има проблем,но ако съм на твое място ще си намеря шенкели с 6 отвора. :roll:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 03 авг 2008 19:55


И нашето магаре е подковано :lol: Осещането на педала (на спирачките) е друго вече, и ръчна имам вече :lol: Чакам да се слегнат накладките и дисковете че са нови и ще кажа колко е разликата :twisted:
Изображение


Потребителски аватар
DesertFire
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madrid
Контакти:

Мнениеот DesertFire » Пон 04 авг 2008 13:05


Здравейте,
прегледах темата, сравнявал съм и други теми в други форуми(държави), но нещо не ми е ясно. Първо, евала на човека, кото е реализирал проекта! Много добре!

Използвам темата за да задам един въпрос (незнам дали е най-подходящото място), защото искам и аз да го направя за моя Половец (6N2 2000 година).

Въпроса е следният: След като вече имам други амортисьори, кото се избраха според модела на колата и тя заводски си е с барабани, би ли повлиало това, ако се опитам да сложа дискове?

Новите амортисьори са KW Variante 1
Изображение

Благодаря предварително.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 17 авг 2008 11:39


Привет на колегите. Искам да използвам тази тема за да задам няколко въпроса.
Понеже и на мен ми предстои такъв ПЕРФОРМЪНС :), та искам да запитам: Вярно ли е, че ако сваля задния мост целия после трудно се бил регулирал и подлежи ли наистина на регулировка. Ако е така то значи да не го свалям, а да прехвърля маслопроводите, шенкелите и всичко друго без да го свалям? Също да питам задължително ли е да сменя кантара с този от моста с дисковете или не е задължително?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 17 авг 2008 12:17


не съм чувал някой да е центровал заден мост на мк2,3 ... Развиваш 3те болта , моста пада , завиваш новия и си готов . Ако твоя мост на голфа няма щанга вътре в него , по добре го смени с другия , ако не прехвърли -оси , супорти, апарати , дискове на твоя мост :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 17 авг 2008 13:18


alpine написа:не съм чувал някой да е центровал заден мост на мк2,3 ... Развиваш 3те болта , моста пада , завиваш новия и си готов . Ако твоя мост на голфа няма щанга вътре в него , по добре го смени с другия , ако не прехвърли -оси , супорти, апарати , дискове на твоя мост :wink:

На мен ми е по лесно да прехвърля всичко на моя мост. Ако ти се занимава смени го целия, все пак е "усилен"!


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 17 авг 2008 23:16


Аз така или иначе мислех да го сменям целия, по лесно ще ми е. Така и ще направя, мерси все пак за отговорите!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 17 авг 2008 23:27


alpine написа:не съм чувал някой да е центровал заден мост на мк2,3


ако разгледаш петата към купето-ще видиш че има много повече от 1 положение.
ако не сваляш петите, а сменяш само моста от тампоните-не забравяй че няма на света 2 еднакви неща произведени-така че поради причината че твоя мост е сложен с тия пети-друг мост ще създаде напрежения, които не можеш да предвидиш.
така че смяната на моста според мене трябва да стане с охлабване на болтовете на петите-ако не сменят и те. за да се неутрализират евентуалните напрежения (а и слагането ще е в пъти по лесно), след което трябва да се отиде на реглаж геометрия, като изрично се спомене че задния мост също е пипан. обикновено, като знаят че той е статичен, реглажа не се занимават да слагат датчици по задните колела, като по тоя начин проверяват само половината геометрия на колата-което е мърляшко...
препоръчвам да се отиде на място, където знаят какво правят.
за пример мога да дам хеед-91. :wink:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пон 18 авг 2008 10:41


vaskoto1 написа:препоръчвам да се отиде на място, където знаят какво правят.
за пример мога да дам хеед-91. :wink:


Тук във Варна нямаме Хеед, аз ходя в Булавто и съм доволен.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 19 авг 2008 10:22


vaskoto1
имах ги тези съмнение после като написах , благодаря за разяснението :idea: :wink: В такъв случай по добре да не се пипа моста а само гореописаните части .


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 авг 2008 14:56


Само че едно нещо не видях стават ли апарати от GTI 115 коня,съм намерил(задни) на дисковете и шенкелите от GT които също съм намерил да знам дали да ги купувам,аиде господата сповече опит да споделят мнението си да не ги отмъкне някои докато се чудя :snorkel02 :020:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 авг 2008 19:41


Аиде де никои ли не знае дали GTI апарати пасват ?????И ако не е таина колко струват диск-главина с 5x100 за нова става въпрос :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 20 авг 2008 19:52


Пасват 1:1


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 авг 2008 20:07


ЕЕЕЕЕ наи накрая някои по компетентен да ми отговори,мерси баце сега ако ми каже някои и цената на на нов диск главина 5x100 приблизително да знам с колко ще улекна :roll:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта