Проблем с реле 106 за климатроника на Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 юли 2008 17:14


Това са дребни проблеми....дай да оправим колата пък другото лесно :)




kokopasat
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 02 юли 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот kokopasat » Нед 10 авг 2008 16:53


Колега върнах се ако може да провериш за това реле


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 10 авг 2008 17:47


Колега,аз вече проверих и ти бях писал лично - не можах да го намеря това реле по моргите.Ако искаш ми прати твоето за да се опитам да го оправя.Където и да потърсих се оказа,че няма понеже били рядкост тези точно.ако ти се занимава ми драсни лично да ти дам адрес да ми го пратиш за да погледна и ако мога да ти го ремонтирам :)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Съб 16 авг 2008 22:50


колеги , трябва ми ел. схема за климатик на В3 от 1991г.малко е стара и няма гаранция ,че не е слаган допълнително!? има отделен радиатор с елмотор за охл. на фреона. нещо вкл. на тези вентилатори се губят! помогнете моля?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 авг 2008 16:54


rudoni написа:колеги , трябва ми ел. схема за климатик на В3 от 1991г.малко е стара и няма гаранция ,че не е слаган допълнително!? има отделен радиатор с елмотор за охл. на фреона. нещо вкл. на тези вентилатори се губят! помогнете моля?

Отделен радиатор? тея не са хора.
Обикновенно дори да се слага допълнително климатик просто пред този радиатор за охлаждането забиват такъв за фреона.По принцип е редно да се смени задния с голям (те са 3 размера) за да няма прегряване ама повечето климатикаджии не го правят.При повечето допълнително монтирани само се сменя перката на радиатора от единична с двойна.Едната върти другата с ремък.
Ще пратиш ли няколко снимки от изпод капака да погледнем за какво животно става дума.
Иначе премери захранването на перката - данеби да си го има и тя да е изгоряла.Ако го няма значи някъде има някое реле,което я пуска тази перка.Ако е слаган допълнително едва ли релето ще е на мястото си - по принцип това е една странна черна кутия на една особена стойка точно до акумулатора горе.Ама както казах щом перката е отделна едва ли са сложили оригиналната джаджа.
Пусни снимки за да разгледам и да се опитам да помогна.За схема просто забрави понеже както обесняваш е допълнително насаждан и никой не знае какво са натворили ама ще го разгадаем :)
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, dtony, mironski, pe6o__ и 54 госта