Загрява ми колата
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 125
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Загрява ми колата
Колеги помагайте.става въпрос за голф 3 1.4 60 коня.като пусна климатика и загрява над 100 градуса.без климатик загрява до 100.каква може да е причината?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Колега не съм много запознат с темп датчик
нека някои по-компетентни колеги да помагат но провери тук http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=82213 


- GolfForever
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол-Шумен
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
shikerov написа:перката се включва дори и втората степен.водата е между максимума и минимума.скоро даже прочистих системата и заредих с антифриз и остава термостат или температурен датчик.някак си може ли да се разбере от кое е?
"И двете , дядо попе "-сменяй и двете , ако сега смениш едното , утре другото ще даде фира , тъй че -сменяй и двете, не са скъпи.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Загрява ми колата
shikerov написа:Колеги помагайте.става въпрос за голф 3 1.4 60 коня.като пусна климатика и загрява над 100 градуса.без климатик загрява до 100.каква може да е причината?
Като пуснеш климатика въздуха който охлажда водния радиатор вече е нагрят от радиатора на климатика охлаждането на мотора се влошава.
Опитай когато си на климатик да караш по-бавно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Шикеров, изнамери си един маркуч с течаща вода или бягай на автомивка с водоструйка.
Ама маркуча е по-добрия вариант!
Лепваш го отдолу, при питата за климатика, пускаш водата и отиваш да пиеш кафе! Само от време на време трябва да се връщаш да преместваш маркуча, за да се измие всичко перфектно!
Ще останеш изумен от резултата!
Миеш, докато почне да тече перфектно чиста вода. След това напръскваш здраво с обезмаслител (Меглио или Моточистител), изчакваш 5-10 минути и пак плакнеш 10-15 с вода.
На водоструйка ще стане по-бързо, но ако е силна, и особено въртелива струята от главата на пръскалката, може да ти поизкриви ламелите на радиаторчето.
Ама маркуча е по-добрия вариант!
Лепваш го отдолу, при питата за климатика, пускаш водата и отиваш да пиеш кафе! Само от време на време трябва да се връщаш да преместваш маркуча, за да се измие всичко перфектно!
Ще останеш изумен от резултата!
Миеш, докато почне да тече перфектно чиста вода. След това напръскваш здраво с обезмаслител (Меглио или Моточистител), изчакваш 5-10 минути и пак плакнеш 10-15 с вода.
На водоструйка ще стане по-бързо, но ако е силна, и особено въртелива струята от главата на пръскалката, може да ти поизкриви ламелите на радиаторчето.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Колега, сега направих следната процедура: свалих решетката отпред между фаровете - има пластмасови контри и с отверка леко ги откопчах и свалих без да я счупя. С маркуч и вода започнах да мия питата на радиатора на климатика и водния - излиза страхотна мръсотия и всякъкви шумки и боклуци. Внимавах да не мокря много по кабелите из моторния отсек. След това я запалих и издувах на место с включен климатик на 4. След половин час работа едвам достигна 100 градуса . В събота се качвах на Юндола и стигах 110гр.След някой ден ще ти кажа дали ефекта е реален. Вентилатора ми се включи на 85гр първата степен. Втора не ми включи изобщо а съм сигурен че е изправна.
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 125
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
значи одеве забелязах нещо интересно.колата на климатик вдигна 110 градуса и разбира се пак се притесних и спрях.загасих мотора .перката продалжи да работи още минута минута и половина.след като спрях трагнах да паля мотора без климатик.като дадох на контакт стрлката на температурата показа 110-115 градуса.запалих мотора перката не се включи което ми се стори странно и изведнаж стрелката падна точно на 90 градуса за няма и 2 секунди.това знак за датчик на температурата ли е или за термостат или нещо друго.съжалявам за тъпите въпроси но съм доста бос по отношение охладителна система.мерси предварително и поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nkc и 61 госта