Проблем с лампата за маслото на VW Golf3 1.8 '94

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fi4o
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Проблем с лампата за маслото на VW Golf3 1.8 '94

Мнениеот fi4o » Пон 18 авг 2008 16:35


Привет на всички,

Имам VW Golf3 1.8 66kw от 94 година. Прегледах доста теми по проблема, който ми възникна наскоро,но не успях да намеря отговор.Реших да пусна една тема с цел някой да ми помогне.Проблема се състои в това, че лампата на маслото ми свети постоянно, след като смених маслото и масления филтър. Сложих и нов датчик на масления филтър,но ламата продължава да си свети. Ходих на майстор да ми премери налягането на маслото, налягането на маслото си беше нормално. Неговия съвет беше да
да откача жичката от кафявия датчик на масления филтър и да си карам така. Нямало смисал да сменям таблото(според него там е проблема!). Лампата за маслото престана да свети след като запаля колата. Иначе колата си върви на 6 :) Бих се радвал да чуя мнението и на други хора по този проблем.




Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Мнениеот GolfForever » Пон 18 авг 2008 16:46


тва откачане примерно ти оправя проблема но един ден ако наистина се случи нещо лошо тогава няма да има кой да го види и айде ....


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Пон 18 авг 2008 17:31


колега в момента имам един приятел с 1,8 ми. дето се 4удим ко да го праим за тоз проблем.....6и я слагаме на компутър в петъка 4ак...ако разбре6 от какво е тва пи6и....абсолиутно съ6тия проблем е... :shock


Потребителски аватар
Ixidor
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
Двигател:
Местоположение: сф / плд

Мнениеот Ixidor » Пон 18 авг 2008 18:45


Ами понякога "майсторите" са особено некадърни и слагат друг вид датчик. На мястото на нормално отворен слагат нормално затворен (и обратното).
Поне при мен така се опитаха :)


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пон 18 авг 2008 19:17


Преди време карах една Джета, на която лампата на маслото светеше постоянно,придружена с гадно пищене на зумер.

Сменях какво ли не , проблема си оставаше...

Накрая му хванах цаката - след два -три яки удара върху таблото ,спираше да свети и пищи.

ИЗВОД-проблема е в таблото.


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Пон 18 авг 2008 19:26


Дали масленият филтър не е менте :?: :gruebel


fi4o
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот fi4o » Вто 19 авг 2008 10:05


Мисля си че проблема не в датчика, защото смених 3 до сега. До сега си карах с оргиналния, после взех един на BOSCH и накрая пробвах и с един "безимен" и двата си ги избрах по каталог. Накрая си сложих оргиналния и си карам с него. Май проблема е наистина в електрониката :( Иначе малко груба сила може и да помогне ;)


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Вто 19 авг 2008 12:16


проблема НЕ Е В ТАБЛОТО.При мен го имаше същия и като дам газ на неутрална спирашеда свети и пищи .отидох до магазин за авто части и го свалих(датчика) .с него влязох в магазина,взех си друг и го смених.До сега 2месеца-проблеми нямам.

п.п. датчиците си имат цветове(кафяв,бял,черен и др.),виж какъв е оригиналния и го смени.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Вто 19 авг 2008 12:25


Братле, проверил ли си дали маслото, което си сложил съответства на колата ти? Мисля, че ако не е каквото ти трябва могат да станат такива щуротии. Успех :D


Потребителски аватар
Ixidor
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
Двигател:
Местоположение: сф / плд

Мнениеот Ixidor » Вто 19 авг 2008 13:16


Ixidor написа:Ами понякога "майсторите" са особено некадърни и слагат друг вид датчик. На мястото на нормално отворен слагат нормално затворен (и обратното).
Поне при мен така се опитаха :)


...да, а другия проблем ми беше че маслото беше скапан кастрол....


fi4o
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот fi4o » Сря 20 авг 2008 10:22


Маслото и масления филтър ги купих от Германия. Да кажем че би трябвало да са по-читави от колкото в БГ.Маслото е ARAL полусинтетка 10W-40. Мисля че немско масло е най-доброто за немска кола :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта