Информация за гаранционните условия на "Технополис"

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Пон 18 авг 2008 22:44


Раздел IV.
Право на рекламация
(2) Рекламацията при констатирани липси и явни дефекти се предявява до три работни дни след закупуването на стоката.
Чл. 26. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума;
2. заменяне на стоката с нова;
3. отбив от цената;
Я вземи да прчетеш закона преди ти да говориш глупости.
Както казах сервизен техник съм и имам отношения с всички вериги за техника, знам за кво говоря




Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Вто 19 авг 2008 7:55


Колега katcko

Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Вто 19 авг 2008 8:26


mely написа:Колега katcko

Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам

Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Вто 19 авг 2008 9:12


katcko написа:
mely написа:Колега katcko

Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам

Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!


Аз не разбрах за какво говориш.
ЗЗП го разбирам така:
Купувам си сешоар.
След 4 дни показва дефект.
Според теб в този случай аз трябва да го изхвърля ли?
Не отговори на колегата кой закон аджеба цитираш?


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Вто 19 авг 2008 9:53


katcko написа:
mely написа:Колега katcko

Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам

Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!

Колега много добре разбрах за какво говорим .Ако вникнеш ще разбереш защо точно тово цитирах ако не
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
От това по ясно -здраве.Макар да не виждам смисъл от тези 2 месеца ,защото много знае някой кого ми се е развалил сешоара/използвам примера наISRalien/и дали съм го занесъл днес или след пет месеца-важното е да е до 2 години

P.s Несъответствие с договореното= купих работещ сешоар сега вече не работи значи несъответства с договореното


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Вто 19 авг 2008 11:47


katcko написа:Раздел IV.

Я вземи да прчетеш закона преди ти да говориш глупости.
Както казах сервизен техник съм и имам отношения с всички вериги за техника, знам за кво говоря

Е кой е закона, който си цитирал, дай да го прочетем...може и да си техник, но не си юрист. Обори ни нас невежите потрбители :evil:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта