Раздел IV.
Право на рекламация
(2) Рекламацията при констатирани липси и явни дефекти се предявява до три работни дни след закупуването на стоката.
Чл. 26. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума;
2. заменяне на стоката с нова;
3. отбив от цената;
Я вземи да прчетеш закона преди ти да говориш глупости.
Както казах сервизен техник съм и имам отношения с всички вериги за техника, знам за кво говоря
Информация за гаранционните условия на "Технополис"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега katcko
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам
mely написа:Колега katcko
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам
Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
katcko написа:mely написа:Колега katcko
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам
Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!
Аз не разбрах за какво говориш.
ЗЗП го разбирам така:
Купувам си сешоар.
След 4 дни показва дефект.
Според теб в този случай аз трябва да го изхвърля ли?
Не отговори на колегата кой закон аджеба цитираш?
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
katcko написа:mely написа:Колега katcko
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Това го чета от тук http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120 и съм прилагал доста често както пиша по нагоре и съм дал линк към темата така че не нападай колегата ISRalien ,защото той е прав А ти какъв закон четеш незнам
Колега говорим за рекламация и и гаранционен сервиз!
Колега много добре разбрах за какво говорим .Ако вникнеш ще разбереш защо точно тово цитирах ако не
От това по ясно -здраве.Макар да не виждам смисъл от тези 2 месеца ,защото много знае някой кого ми се е развалил сешоара/използвам примера наISRalien/и дали съм го занесъл днес или след пет месеца-важното е да е до 2 годиниЧл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
P.s Несъответствие с договореното= купих работещ сешоар сега вече не работи значи несъответства с договореното
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта