mod edit: bobo7
проблем със запалване на Г4
-
Krassimira
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем със запалване на Г4
Здравейте, имам проблем със запалване на Г4. Пали,подавам газ и като си махна крака от газта и загасва. Някакви идеи ???
mod edit: bobo7
mod edit: bobo7
-
Krassimira
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Krassimira
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Дроселам ти се намира под въздушният филтър. Смени го и него /10лв е/. Отваряш капака - държи се на 10-тина болта. Дросела е едно метално с една клапа /при подаване на газ тази клапа се отваря и влиза въздух - при теб вероятно гасне защото е замърсено и не се подава автоматично въздух/. Сега потърси с търсачката как точно се чисти дросел. Вече знаеш твоя къде е. Успех!
-
Krassimira
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Привет,
интересува ме колко е годишен голфа, и откога не му е сменян въздушния филтър. Тъй като е възможно като се замърси много да почне колата да не върви, но и да харчи и по малко, тъй като въздуха и е малко. Моят съвет е да извадиш въздушния филтър и да го изтупаш профилактично. Ако е много мръсен направо нов. Също така е възможно и от някъде да взема въздух голфа и затова да се дави. Моят хубостник имаше един пукнат маркуч и ниските му обороти бяха зле. Добре е да се прегледат всички гумени съединения, и чак ако тогава не се оправи, да се гледа друго.
Считам, че си голямо момиче и ще се справиш
Поздрави от Бургас
интересува ме колко е годишен голфа, и откога не му е сменян въздушния филтър. Тъй като е възможно като се замърси много да почне колата да не върви, но и да харчи и по малко, тъй като въздуха и е малко. Моят съвет е да извадиш въздушния филтър и да го изтупаш профилактично. Ако е много мръсен направо нов. Също така е възможно и от някъде да взема въздух голфа и затова да се дави. Моят хубостник имаше един пукнат маркуч и ниските му обороти бяха зле. Добре е да се прегледат всички гумени съединения, и чак ако тогава не се оправи, да се гледа друго.
Считам, че си голямо момиче и ще се справиш
Поздрави от Бургас
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта