критични обороти на хондов двигател Д16А8

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
wwwolfish
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

критични обороти на хондов двигател Д16А8

Мнениеот wwwolfish » Сря 20 авг 2008 10:18


Двигателя ми е Д16А8-няколко пъти го изпъвах до над 7000 оборота, но за кратко време (около 1 мин).Опасно ли е това за двигателя? Може да си внушавам ама последния път ми замириса на изгоряло.Бях отворил докрай прозорците и не съм сигурен дали беше мирис от изгорели газове или от нещо друго(да не би да е приплъзнал съединителя?). Накрая започна като че ли да прекъсва. Врено ли е това за мотора и до колко максимум имам право да го издувам за да няма последствия.
Благодаря предварително!
mod edit: Vizor
оправих заглавието и я разкарах от технически на голф ...

Тая тема си е за ОФФ ;)
mod edit: group®




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 20 авг 2008 10:29


:shock Абе колега до колкото помня това е хондов двигател? Няма ли форум на хонда за теб ?
Те са високооборотни и доста балансирани двигатели. Не смятам, че е проблем


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 20 авг 2008 10:42


Ми за такива случаи е сложен прекъсвача :)
Стига да не я напиняш у лютеницата студена и прекалено често не би трябвало да е проблем. Може и да не съм прав, но то ще си покаже като пуснеш следващата тема пълна с негативи по мой адрес :D
Мирисът на изгоряло... И при мен го има този фокус... И аз се шашках, но сега почвам да си мисля, че са само изгорели газове :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 авг 2008 10:42


и на мен след 7500 идва мисфайър и започва да прекъсва ..... нямам хондов мотор, но си мисля че щом моя си работи и твоя е наред :)


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 авг 2008 11:58


При условие, че максималната мощност ти е на 6800 оборота за какво ти е да го въртиш повече ??


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 20 авг 2008 12:20


Kingpin написа:При условие, че максималната мощност ти е на 6800 оборота за какво ти е да го въртиш повече ??

добър въпрос,
btw какви са тия 7000 оборота въобще,какви коли карате бе хора,това да не е NASCAR :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 20 авг 2008 12:55


Карат високооборотни двигатели!? Какво се чудиш ?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 авг 2008 12:56


че кво като е на 6800 максимална мощност ...... може на 7000 да е по голяма мощността отколкото като превключи на 6800 на следваща предавка и е падне на 4500 примерно то е различно за всеки мотор ...


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 20 авг 2008 13:02


Vizor написа:Карат високооборотни двигатели!? Какво се чудиш ?

ахааа ясно M :D


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 авг 2008 13:07


Tyan написа:че кво като е на 6800 максимална мощност ...... може на 7000 да е по голяма мощността отколкото като превключи на 6800 на следваща предавка и е падне на 4500 примерно то е различно за всеки мотор ...



Ти разбра ли какво написа? :roll:

Vizor написа:Карат високооборотни двигатели!? Какво се чудиш ?


Тоя не е втеч. К'во му е високооборотното? :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 20 авг 2008 13:11


Какво общо има системата за промяна на фазите на газоразпределение (в-тек, а не в-теч.. това не е водоснабдяване и канализация) пък в случая ?!

А да ти кажа, че тйан напълно разбра какво каза, а също и аз ;)

П.П. по тази логика и ванос и разните ввти-та ли са високооборотни ? :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 авг 2008 13:15


Kingpin написа:
Ти разбра ли какво написа? :roll:



разгледай това и ще разбереш че е добре да ръчкаш до или малко след максимална мощност, като разбира се зависи и от скорости и др фактори....

http://www.oettinger.de/inc/showbild.php?bild_id=3580

... дино графиката е от друг мотор, но принципа си е същият


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 авг 2008 13:34


Tyan написа:
Kingpin написа:
Ти разбра ли какво написа? :roll:



разгледай това и ще разбереш че е добре да ръчкаш до или малко след максимална мощност, като разбира се зависи и от скорости и др фактори....

http://www.oettinger.de/inc/showbild.php?bild_id=3580

... дино графиката е от друг мотор, но принципа си е същият


Много ми е интересно аз като ръчкам в 8000 (щото го правя чат-пат) що не ми върви повече колата мама му стара? :?

Vizor написа:Какво общо има системата за промяна на фазите на газоразпределение (в-тек, а не в-теч.. това не е водоснабдяване и канализация) пък в случая ?!

А да ти кажа, че тйан напълно разбра какво каза, а също и аз ;)

П.П. по тази логика и ванос и разните ввти-та ли са високооборотни ? :lol:


В-теч го написах, щото имат навика да текат масло :wink: Викат му жаргон... Ма ти си програмист, нема к'во да ти обяснявам :lol: :lol: :lol:

При втеците се гони максимална мощност във високите обороти, щото т'ва ти е шанса да изкараш от малко кубатура поне 100 коня на литър :idea: За разлика от ваноса, ввти и темподобните втека работи само във високите обороти :idea: А за високи обороти ти трябва високооборотен мотор !?!??!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 20 авг 2008 13:45


О, ГОСПОДИ, ТИ СИ ДОСТОЕН ЗА ПРОГРАМИСТ!!!

Защо я има тая система ? Веднага ти обяснявам! Човек, които дори и малко разбира от това, какво представлява в-тек-а като система няма да говори глупостите дето ги говориш ти !!!
При ниските обороти, за оптимална работа на двигателя лифта и всякаквите му там глупости на валовете е съвсем различен от тези във високите обороти! Това е все едно на телефона ти да имаш "Тих режим" и "Режим навън". Компа автоматично ти ги сменя режимите когато достигнеш оптималните обороти, налягане на масло, позиция на дросел още една дузина глупости!
Това без система за промяна на газоразпределението не може да стане защото валовете ти си имат един единствен режим.
Абе човек като не знаеш нещо защо не седнеш да прочетеш преди да говориш глупости !?
Те изкарват и 100 коня на литър заради друго. Заради перфектно балансирания двигател + тази система. Ако си виждал какво представлява и колко са му леки и здрави самите части щеше да го знаеш. Ама ти нали си философ и можеш само да караш. Прави това, в което си най-добър ;) Мълчи си ;)


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 20 авг 2008 13:54


Капацитет най-ужасен си ти, признавам ти го :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Мисля да спра да споря с Вас г-н M, че накрая ше отнеса бан най-вероятно :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Са хвани прочети какво написах, ама добре го прочети и ми обясни по какво се различава от това, което написа ти :lol: :lol: :lol: С тая разлика, че си спестих сумати подробности :roll:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта