Проблем с паленето и с оборотите
Проблем с паленето и с оборотите
Моля ви хора помогнете с адекватни съвети изчетох доста, но до решаване на проблема не можах да стигна. Имам Пасат 1,8 от 1992 г. много често взе да задържа оборотите на 1800 когато са по-високи и освободя от скорост или съм форсирал на празен ход и това го прави и на бензин и на газ за около минута. Когато съм я карал на бензин и я оставя да пренощува на другия ден няма палене - с много въртене и почивки, гърмене на газове горе и долу, на един после два и накрая на три цилиндъра успява като трактор "Беларус" да запали. Смених стъпковия мотор по съвет на майстор и никакъв напредък само съм назад с 150 лв. Моля който наистина разбира или е патил от това да даде съвет ще съм крайно благодарен!
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
паленето
иди обезателно на Газаджия,но на ЧИТАВ МАИСТОР,това ти е проблема,просто колата се дави отвсякъде и с всичко,сутрин ако има не отработена газ и добра настроика--КО става,и бензин като влезе-КО става,едното е 95 октана другото е с температура на горене 100000000000000000000000000000градуса,и мотора гърми,не пали----защо---защото за да запали се иска ВЪЗДУХ И ГОРИВО, НАСТРОИКИ ПО ГАЗТА ,приятелче,успех
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
същия проблем го имах преди месец ,обаче аз съм на метан .... на метан не ми прави ядове ,никакви ,обаче на бензин като я прехвърлях ми държи 1800 до 2000 оборота и прави така : все едно припомпваш газта от 1800 до 2000 оборота ... при което свалих кутийката на инжектора ,след което и него и го зачистих ,беше пълен с масло от отдушника на клапаните и на картерните газове ,след което последва монтаж обратно и естествено махнах тръби4ката която вкарва маслените газове (явно беше хвърляло масло като съм му давал мъгела) сложих си филтърчета ( от тия малките ) на тръбите ,а кутията на инжекцията я запуших и вече нямам горе описания проблем ..... не казвам че от това е било ... може и да е може и да не е ... ще чакам и ако се появи пак ... значи отиваме по на дълбоко....
П.С. по принцип инжекцията (при нас с 1,8 RP то си е карбуратор с ток
) си прави вакум и засмуква тия газове от картера и клапаните за да не се изхвърлят недоизгорели в атмосферата ,но няма яд да го махне6 тоя маркуч от там 
П.С. по принцип инжекцията (при нас с 1,8 RP то си е карбуратор с ток


Каде се намира и какво представлява котийката на инжектора и има ли някаква опасност да объркам нещо при свалянето и почистването. С какво почистваш с кориселин става ли? Ако от това се оправи ще е чудесно, но защо задържа оборотите на празен ход? Все ми се струва, че проблема е нещо с мисленето датчик или компютър незнам какво, но това с почистването ще го опитам.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Ivalin написа:Братлета управи се и няма да повярвате от какво беше. Просто мрасотии от бензина полепват по всмукателния клапан и го оставя отворен при което цилиндъра остава без компресия и така...
не мога да се съглася за последното, но ти си знаеш.
как може в процес на работа да полепнат толкова че да не затвори клапана /2 пружини силни има там/...
а как го установихте това - всмисъл отваряхте главата да чистите нагара или..
аз също съм имал 2-3 пъти проблем сутрин върти стартера без компресия все едно в цилиндрите - пали двигателя и като трактор.
но по-скоро някои повдигач блокира и стои отворен /така клапана също е отворен/.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
За да стане по-ясно ще дам малко подробности. Като обърна на бензин и понеже е много стар бензина, а тогава той губи всичките си качества на такъв и даже отделя едни гадни смоли дето вършат тия гадости, които не позволяват нормално да работят клапаните, т.е. не отварят и затварят напълно и от там се нарушава и целия режим на двигателя. Отворихме капака на главата и при ГМТ надухме с пушак от цигара през цилиндъра, който нямаше компресия (естествено, че първо замерваме компресията на всичките цилиндри). Пушека излезе през всмукателния клапан и тогава майстора ми който е много добър каза, че тези клапани не горят, а напротив твърде възможно е да е залепнал както и се оказа. Страшно много съм му благодарен защото не можете да си представите какво ми спести и каква радост е да разбереш правилно дефекта, а не да се луташ от майстор на майстор и само да хвърляш безмилостни пари. Но на диагностиката не можа да го разбере само се ориентира правилно, че е механичен проблема, но това не е достатъчно е не ми върно парите след това като му казах къкъв е проблема макар да разбираше, че ще изкара от това тепърва. Дано след този дълъг и обстоен ферман да съм полезен на всички колеги с подобен проблем.
Забравих да ви пиша, че едно зло никога не идва само!!!!!! В моя случай също. Паленето е от стария бензин, а задържането на оборотите е от прожината на газта, т.е. не се връща нормално като подам газ, а просто задържа. Пръсках с един спрей пооправи се малко, но явно трябва да го разглобя и да видя какво мога да направя допълнително. На ръка като върна няма грешка. Дано да съм бил полезен на някой. 

- passat4o cl
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
- Автомобил: VW BORA 1J6
- Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
- Местоположение: Сливен
здравеите,четох всички мнения но някои неща не са ми много ясни имам пасат 1.8 моно 90г. 90 к. и имам проблем с оборотите колата си пали нормално но по време на движение когато изключа от скорост оборотите падат до толкова че колата се тресе и след секунди се нормализиратр но не гаснеркакав може да е проблема?може ли да използвам някаква добавка към бензина за почистване на инжектора и ако да каква?
- passat4o cl
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
- Автомобил: VW BORA 1J6
- Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
- Местоположение: Сливен
Проблем с паленето и с оборотите
Хубаво е да се консултираш с майстор, но да е доверен, не някой от многото мними, т.е. менте майстори, които гледат само как да те засмучат и после ти изпиват кръвчицата.
Ако го прави в движение може да е от притока на въздух, т.е. да се опитва да я гаси, ако ли не, може да е от някой датчик, който се стреми да я докара в нормален режим. Това трябва да се покаже на диагностика на компютър, но като знам какви са диагностиците ти напомням за първото изричение.
Но според мен не е за добавка, ако пали добре и се движи добре на скорос, а ти прави проблем само при изключване от скорост това не е за добавка на безина. Ти ако искаш й сложи няма да я объркаш ни най-малко, напротив ще видиш дали има някаква разлика. Най вероятно няма да има, само трябва да върви повече.






Проблем с паленето и с оборотите
Колеги, моята от известно време започна да ги задържа високи при празен ход. Интересното, е че веднага като обърна на бензин и те се нормализират. Понякога и на газ става, ако включа на голяма предавка да паднат принудително и се оправя за момент. Преди време също ми задържаха, но беше от пружината на газта и след като напръсках със спрей се оправи. Сега отново започнаха да се задържат високи, но този път само на газ и с пръскане вече не се оправя. Явно, че го прави от газта. Някой знае ли каква може да бъде причина от какво задържат така оборотите. Изпаритела е Ловато.
Помогнете с адекватни съвети. 


Последна промяна от Ivalin на Съб 13 фев 2010 14:24, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта