Б3 2Е детонация след изгасяне на двигателя
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Б3 2Е детонация след изгасяне на двигателя
дори и след ресетване на компа . от 10 изгасяния при 5 се получават детонации не много продължителни .кабели запалит. са сменени дистрибут.капачка сменена свещи NGK на 20000км имам газово
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това 100% е доста отместена центровка.....иди да я погледнат на стробоскоп.
Пробвай да я форсираш да кажем на 2500 оборота и както си е на тях да я загасиш - ако има още по-големи детонации говорим за лоша центровка.Там и комп-а има общо ама погледнете центровката и тогава ще търсим и причините.
Моя по едно време заради един " Майстор " като го загасях при по-високи обороти детунираше 5-6 секунди след което се завърташе 2-3 пъти наобратно и тогава гаснеше.
Това е доста вредно от механична гледа точка така че реши проблема по-скоро.
Успех!
Пробвай да я форсираш да кажем на 2500 оборота и както си е на тях да я загасиш - ако има още по-големи детонации говорим за лоша центровка.Там и комп-а има общо ама погледнете центровката и тогава ще търсим и причините.
Моя по едно време заради един " Майстор " като го загасях при по-високи обороти детунираше 5-6 секунди след което се завърташе 2-3 пъти наобратно и тогава гаснеше.
Това е доста вредно от механична гледа точка така че реши проблема по-скоро.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами отместила се е вероятно
Колкото и да ти се види смешно при мен веднъж така се получи заради счупено зъбче на палеца и се позавъртял и....мизерия.
Също така се получава от хлабаво делко,прескочил зъб на ангренажа.
Доколкото знам комп-а също влияе на центровката така че го погледни и него.
Датчика на Хол незнам дали има общо ама то ще си каже ако има някакъв проблем в цялата работа.
Успех и ще чакам да кажеш
А,да може да получи и от много некачествен бензин ама това се усеща като минеш 100 метра от бензиностанцията а и колата става мъртвец и няма никаква тяга.

Колкото и да ти се види смешно при мен веднъж така се получи заради счупено зъбче на палеца и се позавъртял и....мизерия.
Също така се получава от хлабаво делко,прескочил зъб на ангренажа.
Доколкото знам комп-а също влияе на центровката така че го погледни и него.
Датчика на Хол незнам дали има общо ама то ще си каже ако има някакъв проблем в цялата работа.
Успех и ще чакам да кажеш

А,да може да получи и от много некачествен бензин ама това се усеща като минеш 100 метра от бензиностанцията а и колата става мъртвец и няма никаква тяга.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
абе тези косила почнаха април месец т.г стъпковия мотор беше почнал да ми прави мизерии и го смених тогава моя човек даде малко предварение заради газовото у/во и отто гава почна като 2-3 седмици минат и почва от 10 загасвания 5 ключа в джоба дето се казва а двигателя притриса оше няколко секунди ресетна компа пооправисе и пак така както писах утре вечер ще дам инфо
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
angel1223 написа:както казах давам инфо центровката е ок мисля да сменя бензиностанцията и октановото число а също и газ станцията да видя дали ще продължава ако е пак така не знам
При мен е същото. Ходих при Ваското1, центровката е добре. Смених и различни бензиностанции и газ станции, пак същото. Забелязах, че този номер ми го прави, когато е пуснат климатроника. За това, като не ще да гасне, връщам ключа и колата заработва отново, гася климатика и тогава си гасне нормално. Детонациите при мен се получават и на газ и на бензин.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
angel1223 написа:момчета ако не е от бенза или газта какво може да е мен ме съмнява че заради туй газово компа се шашка и почва да прави мизерии даже ако не се лъжа Vaskoto 1 беше пуснал обяснение
Ми че моя комп е същия като на колегата,автор на темата - не прави нищо подобно.Загасиш ли колата тя би трябвало да остане моментално без гориво и подаване на искра ако центровката е като хората - какво ще я накара да детонира.
Детонацията е недоизгоряло гориво из горивните камери или колекторите,което се възпламенява от някаква причина.А за да е неизгоряло или не е изгоряло когато трябва или е постъпило след като вече не би трябвало да има искри (мотора е изгасен) ама има.
Другия вариант за детонация е изхвърляне на газови или бензинови пари,които в следствие на високата температура се възпламеняват там ама това води само до гръм от ауспуха а не до въртене на двигателя.
Според мен или центровката не е никак в ред или има нещо с газоразпределителния механизъм - клапани,зъб на ангренажа...нещо.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
angel1223 написа:момчета ако не е от бенза или газта какво може да е мен ме съмнява че заради туй газово компа се шашка и почва да прави мизерии даже ако не се лъжа Vaskoto 1 беше пуснал обяснение
едно предположение:
при смяна на степ мотора има една тънкост...
при напълно прибран степ мотор и затворена дросел клапа трябва да има луфт между палчето на моторчето и болчето за регулиране на лоста за газта не повече от 5мм. Това се налага да е така, защото в степ мотора /в предната му част/ има едно ключе. Това ключе е за ППХ /принудителен празен ход/ и освен това ако като пуснеш газта не се задейства ключето - компютъра не знае че колата е на празен ход.
Всичко това го обяснявам, защото в раздел "Автогазови" имаше един колега който каза че е гледал центровката на запалването си - 25 градуса ... и това се дължало на това ключе - не затваряло при пуснат педал и на обороти компа подавал повече предварение.
Ако има такава аномалия ще имаш проблем с гасненето.
Ако проблема ти го прави само на газ - възможно е ел.клапана на изхода на изпарителя да не затваря и така остава газ по тръбите, която доизгаря и се получава детонационно горене.
Последна промяна от ivo123 на Чет 21 авг 2008 7:46, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
за колегата Snejoky - при пуснат климатик на празен ход, преди да изгасиш контакта - оборотите нормални ли са?
т.е. около 850 или по-високи?
при пусната клима се подава импулс към компа и той допълнително обогатява сместта за да се подържат нормални обороти - ако са ти високи оборотите - вероятно затова не гасне колата.
/за високите обороти също си има някаква причина де/
т.е. около 850 или по-високи?
при пусната клима се подава импулс към компа и той допълнително обогатява сместта за да се подържат нормални обороти - ако са ти високи оборотите - вероятно затова не гасне колата.
/за високите обороти също си има някаква причина де/
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
не гасне
Аз имах същия проблем и го реших. Има един клапан до въздушния филтър за парите от бензиновия резервоар. Като се развали той не затваря и колата не гасне когато е топло( т.е. когато има повече пари в резервоара). Извадете маркуча който отива към двигателя и го запушете. Успех на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта