
Проблем с охладителната система Golf 3 1.8 ABS
Проблем с охладителната система Golf 3 1.8 ABS
Здравейте. От известно време забелязах сълзене от един маркуч (този който излиза от тройника на главата и влиза в водната помпа) помислих си че е от скобат и я смених. Но ядец, пак сълзи! След известно дебнене и позабърсване на болното място разбрах че избива след като изгася двигателя а не сълзи докато работи. И му теглих майната понеже трябваше да заминавам за морето, викам и така може да кара. Както и да е закара ме до морето без проблем и пак просълзяваше при топъл изгасен мотор. А като отворя капачката на казанчето изпускаше малко налягане. Може би е от капачката ако са се запушили клапите, но не съм сигурен. И вчера се прибирах към София в най-голямата жега, по пътя няма проблем не прегрява но спряхме на Пазарджик да си починем и по едно време гледам колата пикае!!!
Погледнах и беше избил от съединението от металната тръба дето се снажда с маркуча на входа на радиаторчето на парното! Отворих леко капачката да изкипи малко та да не цъфне някой маркуч спря да тече от там допълних с вода запалих да работи и докато работи няма проблем не тече! Та ме прибра де ама нещо надува системата и незнам мисля че е от капачката но съветвайте преди да купувам. Другите ми съмения са за втората скорост на перката и запушване но както казах в движение не прегрява! Направо незнам вече. 

- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Охладителната система нормално си работи под налягане като "тенджера под налягане". Ако всичко се е нормално, не би трябвало на предизвиква сълзене през маркучите.
Провери дали маркучите ти са силно втвърдени след като покараш. Ако да, съмнявай се в изпускане на газове през гарнитурата на главата (провери за мирис на газове в казанчето или за масло). Ако не, виж скобите на маркучите (пак
), самите маркучи (може да са стари и нацепени). Както каза колегата виж и капачката.
Провери дали маркучите ти са силно втвърдени след като покараш. Ако да, съмнявай се в изпускане на газове през гарнитурата на главата (провери за мирис на газове в казанчето или за масло). Ако не, виж скобите на маркучите (пак
Провери дали маркучите ти са силно втвърдени след като покараш. Ако да, съмнявай се в изпускане на газове през гарнитурата на главата (провери за мирис на газове в казанчето или за масло). Ако не, виж скобите на маркучите (пак
), самите маркучи (може да са стари и нацепени). Както каза колегата виж и капачката.[/quote]
Проверявах не са силно втвърдени. Ще пробвам първо със смяна на капачка и ще видим какво ще стане.
Проверявах не са силно втвърдени. Ще пробвам първо със смяна на капачка и ще видим какво ще стане.
Днес смених капачката с нова от "Сакар ауто", и се оказа че има и един цепнат маркуч ( този от изхода на радиаторчето на парното, който влиза в една метална тръба и отива в водната помпа),който с триста зора го намерих. За сега закрепих положението, тези дни като я покарам ще се разбере дали съм отстранил проблемите и дано да съм защото иначе 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта
