Здравейте колеги,
Дайте идея къде да ходя да ми стегнат перката на вентилатора за радиатора на климатроника. Има накакакъв луфт и от време на време при включен климатроник започва да се чува едно грозно тракане. Като го изключа и като спре перката изчезва и така до ново включване и работа около 3-4 минути.
Проблемът ми е, че съм много зле със свободното време и търся работещ сервиз в събота или през седмицата, но след 18.00ч, а ако е района на Красно село, Сердика или Кр. поляна или ще е перфектно.
Ауди А4 1.8Т AEB 96



Дайте идея къде да ходя да ми стегнат перката на вентилатора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама луфта в оста на перката ли е или в крепежите на перката към радиатора.
Ако е в крепежите мисля,че би могъл да се справиш сам и то за времето,за което ще отидеш до сервиза
А ако луфта е в самата ос на перката спрямо корпуса и...май си за друга (предполагам както повечето е с втулки и е капсолована и не подлежи на ремонт).
Успех!
Ако е в крепежите мисля,че би могъл да се справиш сам и то за времето,за което ще отидеш до сервиза

А ако луфта е в самата ос на перката спрямо корпуса и...май си за друга (предполагам както повечето е с втулки и е капсолована и не подлежи на ремонт).
Успех!
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Възраждане
Мисля, че луфта е м/у перката и оста на която се държи самата перка(пластмасата) към ротора, но е невъзможно да се види. Когато е спряна и я хвана с ръка за някое от крилата мога да я размърдам (само пластмасата друго не се мърда). Пробвах да я видя, сваля или разгледам точно как е захваната към оста, но е невъзможно поне за мен, а мисля, че имам някава средна техническа култура. Просто всичко така е наблъскано, че няма начин да се провре ръка, а да не говорим за виждане или сваляне. Видях и как се сваля цялото тяло на перката с трите крачета, но и това не ми помогна много страх ме е да напъвам за да не потроша нещо. Имам чувство, че трябва да свялям броня и радиатори за да се освободи място за да мога да я ремонтирам.
Абе с две думи мисля, че вероятно е нещо елементарно, но за човек който разбира и го е правил.
Абе с две думи мисля, че вероятно е нещо елементарно, но за човек който разбира и го е правил.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Твърде е възможно да трябва да се разглоби доста отпред.При мен (ама съм с напречен мотор) се бърка лесно и е удобно ама при теб вероятно се разглобява отпред бронята и т.н.
Щом е така по-добре наистина иди в някой сервиз - най-добре при някой клубен майстор за да не ти съдере 100 кожи за нещо дребно ако наистина е такова.
Успех и съжалявам,че нямам с какво да помогна
Щом е така по-добре наистина иди в някой сервиз - най-добре при някой клубен майстор за да не ти съдере 100 кожи за нещо дребно ако наистина е такова.
Успех и съжалявам,че нямам с какво да помогна

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта