упорит проблем с маслото при Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
AMOUN
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 16 юни 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

упорит проблем с маслото при Голф 4

Мнениеот AMOUN » Пет 01 авг 2008 22:35


Ей изяде ми здрвето това чудо и това е ...
накратко :

Може да обикаляш цял ден с него - София-Варна - околосветско дори .. няма проблем никакъв ако не натискаш много педала ...
Обаче десет минути набичиш ли го над 120-140 километра и започва да мига маслото ...

какво ли не мислехме че е - Сменихме масло 3 пъти ! наливахме добавки - сменихме маслена помпа - два пъти наливахме там какво беше да отпушва ако има запушени канали ...

сменихме и датчик - обикаля по майстори ...
стана и така че сменихме и целия колянов вал заедно с лагери там и етц ... цялата долна част на двигателя ! Сменихме и датчик и маслен филтър

изобщо .... пари пари и пари обаче колата е упорита И ПАК ГО ПРАВИ ТОВА набичиш ли над 120 десетина минути - примерно по магистралата София- Пловдив - газззз и до Вакарел е започнало да пищи трябва да спрем за минутка две да се успокои и подължаваме

НЯКОЙ СБЛЪСКВАЛ ЛИ СЕ Е С ПОДОБНО ЧУДО ЗА ДА ДАДЕ РЕШЕНИЕ ?

п.п. сега се сещам че напоследък се раздрънча и това дето най обичат да го сменят майсторите - катализатора - но няма как да има нещо общо с маслото - друг проблем няма колата като нова е :) ообаче .... това масло... хелп




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 01 авг 2008 23:40


ами колега вземи и замери налягането на маслото-да не излезе 4е се бъзика от таблото :idea:


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Съб 02 авг 2008 6:43


niks76 написа:ами колега вземи и замери налягането на маслото-да не излезе 4е се бъзика от таблото :idea:

Подкрепям колегата niks76 проверете налягането на маслото и след това проверете токовете по таблото.
А съм имал подобен на тебе проблем с едно служебно VW Кади баничарка чисто ново значи проблема беше следния когато работи радиото и карам с над 80-90км.светваше лампата за маслото в Юнитрейд бяха се видяло в чудо с тази кола.Какво ли не сменяха даже накрая смениха и таблото на 7000км.но проблема си остана.Докато един ден реших да откача радиото и проблема изчезна на буксата за радиото има два захранващи кабела единия е от контактния ключ когато дадеш на контакт подава 12v а другия е с 12v постоянно.Виж къде ти е вързано радиото и им размени местата или го откачи за проба дано да е от това и твоя проблем и се надявам да съм ти помогнал успех :wink:

Последна промяна от GARTNER на Нед 03 авг 2008 0:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
AMOUN
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 16 юни 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMOUN » Нед 03 авг 2008 0:20


niks76 написа:ами колега вземи и замери налягането на маслото-да не излезе 4е се бъзика от таблото :idea:



:) АМИ И МАЙСТОРА КАЗА НА ЖЕНАТА - КАРАЙ НЕ БОЙ СЕ ДАТЧИКА Е ПРЕЦАКАН - И ТЯ КАРА ЛИ КАРА :) на мигаща лампа .. към 200 километра и точно преди софия .. аривидерчи :) ни дума ни вопъл ни стон - та затова и сменихме половината двигател - но проблема пак си го има :)

значи не е виртуален по датчици а си е реален проблем някъде в масло или в двигател ...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 03 авг 2008 6:58


добре де....след като е блокирал мотора то би трябвало да си личи къде не е омаслявало и от къде е тръгнал проблема....сменете майстора!


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 03 авг 2008 11:19


Ако мотора ти е 1.4 16v това е често срещан проблем, доколкото знам някаква цедка се запушвала и маслената помпа неможе да качва маслото с необходимото налягане горе-това е само предположение :!: :!:
А щом сее стигнало до ремонт на двигателя значи лампата ти за маслото нее светила напразно :idea:
За това писах по-горе http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%EE%F2%EE


Потребителски аватар
AMOUN
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 16 юни 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMOUN » Нед 03 авг 2008 20:20


Dorian написа:Ако мотора ти е 1.4 16v това е често срещан проблем, доколкото знам някаква цедка се запушвала и маслената помпа неможе да качва маслото с необходимото налягане горе-това е само предположение :!: :!:
А щом сее стигнало до ремонт на двигателя значи лампата ти за маслото нее светила напразно :idea:
За това писах по-горе http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%EE%F2%EE


ДА ТАКЪВ Е ДВИГАТЕЛЯ НАИСТИНА но отпушвахме цедки сменяхме масла сменяхме маслена помпа сменяхме колянов вал и съпровождащите го лагери - наливахме там няккакво за отпушване на тръбите

дай все пак инфо - къде е тая цедка? за да не гърмим втори път двигателя :)
единственното друго предположение ми е че може да са запушени тръбите някъде и да не може да минава както трябва маслото - нали заради това наливахме това отпушващото ... може ли да е от неправилно сложена гарнитура - която да запушва тръбите?
или дайте това с цедката да пробвам - къде се намира тая пуста цедка :)


Потребителски аватар
BVI_777
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 23:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Проблем с лампата на маслото и зумера на венто

Мнениеот BVI_777 » Чет 21 авг 2008 13:54


колеги при мен стана този проблем след като не ми отвори термостата и се горна гарнитурата.един майстор ми направи ремонта на главата (шлайф,сменяне на гумичките,пасване на клапани) и всичко си е наред.след като монтирах главата до последният болт съм размърдал някакъв кабел на генератора и от този кабел ми пресветкаше лампата на маслото постоянно и се наложи да сменя трите датчика които са по двигателя(бял,черен и кафяв)кафевият е за маслото.съмняваме да не е от тези оригинални боклуци които ги продават в магазините уж за оригинални.

ДАЙТЕ НЯКОЙ ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ ЧЕ НЕ СЕ ИЗДЪРЖА ВЕЧЕ.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 21 авг 2008 14:03


А ако масления ти филтър е менте запитвал ли си се? :wink:


elviss
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: belgiya

Re: упорит проблем с маслото при Голф 4

Мнениеот elviss » Чет 21 авг 2008 14:39


какъв е мотора ако е 1.4 бензин слу4ва се без да има конкретен проблем


Потребителски аватар
BVI_777
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 23:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Ре....

Мнениеот BVI_777 » Вто 26 авг 2008 10:23


ами не съм се замислял дали ми е менте масления филтър.един приятел ми препоръча този майстор,че е бил много доволен от него.Но ще го видя този проблем.А мотора ми е 1.9ТД.Казва ли са ми много хора че този мотор 1.9ТД го прави този проблем,а никой не ми казва дали някой го е оправил.Всеки който е имал този проблем ми казва че така си е родал колата с този проблем,учените и начетените казват че този проблем го няма в ТДИ-то.


Потребителски аватар
AMOUN
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 16 юни 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMOUN » Пон 08 сеп 2008 23:23


jagler написа:А ако масления ти филтър е менте запитвал ли си се? :wink:


ПИЧ АЗ НЕМОГА ДА РАЗБЕРА защо осираш тема и я отклоняваш към съвсем различен проблен - незнаеш ли за какво служи бутона нова тема?

както и да е твоето ми напомня на оня надпис - "гараж- моля не паркирайте - не важи за идиоти!"


та значи колата ми ходи и в сервиза на WV да им пикая на майсторите знаете ли какво казаха? :

- карай си я така като прегрее спирай за една минутка и после пак тръгвай - редовен проблем е и трябвало да се смени почти целия двигател за да се оправи ...
да им пикая на майсторлъка ...

както и да е отказах се да я права - но това тотално ме отказва за какъвто и вид WV яд ме е че послушах на познати приказките - вземи си голф - не се чупи супер е и лена подръжка - майсторите му разбират ... пази боже ... :) не че са виновни и те ама ...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 09 сеп 2008 7:16


Ти хубаво си взел голф, ама си взел този с детския паралич :(

от 15 пу*ки си нацелил ку*а.... :idea:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Вто 09 сеп 2008 13:48


A като светва лампата, обръщал ли си внимание на температурата... покачва ли се... Хубаво си сменил маслото 3 пъти, амаа какво сте сложили (марка и вискозитет)?


Потребителски аватар
AMOUN
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 16 юни 2008 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AMOUN » Вто 09 сеп 2008 14:31


skotis написа:A като светва лампата, обръщал ли си внимание на температурата... покачва ли се... Хубаво си сменил маслото 3 пъти, амаа какво сте сложили (марка и вискозитет)?


всякакви вискозитети се пробваха
а загрява много ясно щом изгорихме двигателя :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта