
Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
Значи историята е следната, вчера при един приятел монтьор докараха голфче което издаваше странае шум от към мотора. Човека каза че е ходил в сервиз заради шума сменили му повдигачите и казали няма проблеми постепенно шумът ще изчезне.....
Да ама не след няколко дни станал още по силен и един приятел го пратил при нас. Днес свалихме главата и какво да видим буталата подбити,главата също щях да правя снимки но се бях поомазал а после забравих.Утре ще го доразглобим да видим какво става надоло и ще щракна няколко снимки на главата и буталата.

- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
vaskoto1 написа:добър ден...![]()
най накрая някой да повярва че това се случва наистина.
протрих си пръстите да пиша че няма "защита" ама дано най после снимки ги убедят...
Българина е "око да види, ръка да пипне"

Колкото и да пишеш, пак няма да повярва

Сложи си ръкавици, така няма да се протрият пръстите


п.с.
Пази си пръстенцата, че ще ти трябват за други неща

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
Bobcho_82 написа:свалихме главата и какво да видим буталата подбити,главата също
ГЛАВАТА?!?!?!

Сигурен ли си, че не си искал да напишеш 'клапаните'?
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
radotom написа:Bobcho_82 написа:свалихме главата и какво да видим буталата подбити,главата също
ГЛАВАТА?!?!?!![]()
Сигурен ли си, че не си искал да напишеш 'клапаните'?
Абсолютно съм сигурен утре ще има и снимки челата на буталата са се удряли в главата. И аз от начало неможах да повчрвам но после се убедих при въртене на коляновия вал буталата излизаха доста нагоре.
Човека каза че откакто я е купил нее сваляна главата а шумът се е появил от около месец. Утре като го доразглобим ще има яснота по въпроса.
- martin_ganev
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Ето и обещаните снимки.
Понеже днес имахме други занимавки а и собственика е в дилема дали да я прави не стигнахме до разглобяване. И за сега проблема си остава загадка. На снимките ясно се вижда къде буталата са се срещали с главата а защо се е получило това засрещане ще се види тези дни. Искам само да отбележа че не се късае за скъсан или прескочил ремък. Преди да я разглобим проверихме и всичко си беше както трябва на белези, колата палеше и вървеше само дето нещо тропаше......




Понеже днес имахме други занимавки а и собственика е в дилема дали да я прави не стигнахме до разглобяване. И за сега проблема си остава загадка. На снимките ясно се вижда къде буталата са се срещали с главата а защо се е получило това засрещане ще се види тези дни. Искам само да отбележа че не се късае за скъсан или прескочил ремък. Преди да я разглобим проверихме и всичко си беше както трябва на белези, колата палеше и вървеше само дето нещо тропаше......

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Ами работата е следната не удря клапаните защото горивната камера е голяма, т.е. дълбока ,защото до сега в този случай клапаните да бяха се намачкали,но и мен ме озадачава това че буталото в горна мъртва точка излиза може би с 10-ти от милиметъра от края на цилиндъра явно има голямо износване на биелни лагери и от центробежните сили в горно положение /г.м.т./ челото на буталото почуква по главата.Но трябва да се отчете и факта с дебелината на гарнитурата между главата и блока...
голямо хлопане е било.

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
petko5 написа:vaskoto1 написа:добър ден...![]()
най накрая някой да повярва че това се случва наистина.
протрих си пръстите да пиша че няма "защита" ама дано най после снимки ги убедят...
Българина е "око да види, ръка да пипне"![]()
Колкото и да пишеш, пак няма да повярва
Сложи си ръкавици, така няма да се протрият пръстите![]()
п.с.
Пази си пръстенцата, че ще ти трябват за други неща![]()
Ма четете бре момци, за друго иде реч...........................
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Здравейте колеги,
снощи се сдобих с книга VW GOLF3 и Венто . Прегледах я набързо и като стигнах до гарнитури на главата - има начини за маркировка на дебелината на гарнитурата с отвори 1отв 2отв 3отв . И най-интересното което прочетох " НАДВИШАВАНЕ НА БУТАЛОТО НАД БЛОКА" Е това не ми стана ясно - това надвишаване нормално ли е така или се появява след износване на някои елементи в двигателя ???
И още един въпрос имам : там където е обяснено как се измерва диаметъра на цилиндъра с индикатор на картинката цилиндъра е нарисуван с НАКЛОН . Това реално ли е или е грешка на художника ? Защото ако наклона е реален , напълно обяснимо е единия край на буталото да излиза над блока .
снощи се сдобих с книга VW GOLF3 и Венто . Прегледах я набързо и като стигнах до гарнитури на главата - има начини за маркировка на дебелината на гарнитурата с отвори 1отв 2отв 3отв . И най-интересното което прочетох " НАДВИШАВАНЕ НА БУТАЛОТО НАД БЛОКА" Е това не ми стана ясно - това надвишаване нормално ли е така или се появява след износване на някои елементи в двигателя ???
И още един въпрос имам : там където е обяснено как се измерва диаметъра на цилиндъра с индикатор на картинката цилиндъра е нарисуван с НАКЛОН . Това реално ли е или е грешка на художника ? Защото ако наклона е реален , напълно обяснимо е единия край на буталото да излиза над блока .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 50 госта