Почистване на дроселна клапа !

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
endless
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:54
Автомобил: VW
Двигател: AEE

Мнениеот endless » Пет 22 авг 2008 16:57


Здравейте, искам да благодаря на колегата, Anbuch, за хубавата тема. Имах проблем с оборотите след като загрее колата. Падаха и се качваха и веднъж даже успя да ми угасне. Купих си спрей за почистване на карбуратори и с едно прителче почистихме дроселовата клапа. Всичко се нормализира и колата работи както трябва.

Аз съм от Русе и само да предупредя съгражданите си ако търсят такъв спрей, че по русенските бензиностанции няма да го намерят. На пазара има и си го взех за 6 лв. (някакво руско) но на ОМВ и другите който проверих нямаше.

Поздрави :>




Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Пет 22 авг 2008 19:59


добре нека обобщим това постоянно пищене нормално ли е или не ?аз съм с мотор АЕЕ като на полотата но в случея съм с голф 3 1.6 75кс


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 22 авг 2008 20:14


Пищенето е нормално първите 10 до 15 сек, след даване на контакт - това е нормално Ако задържиш контакта, без да палиш ще чуеш че ще спре Постоянното пищене на стъпковия мотор не е нормално
ПП Все пак не бива да казвам пищене, а жужене - пищенето, дразнещото също не нормално


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Съб 23 авг 2008 13:35


Как може да се оправи за да спре да пиищи.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 23 авг 2008 14:08


Колегата Симо това е (тема) эа почистване на дросел и обороти. -не эа жужене и искам да кажа че тук не е местото кадето трябва да се обсъди това -пусни си нова тема эа (жужене пищене от дросела на еди ква си кола).


П. П. Нека _Аэ_ и другите колеги се научим да не бъркаме темите, и да пишeм дет ни падне, -эащото, като напишеш в търсачката обороти играят -иэлиэа тема коренно раэлична от това което търсим эаради някой който е поместил коментара си в грешната тема и четеш неща които не ти отговарят на търсенето докато стигнеш до коментара му и се налага иэчитането на всички теми па барем откриеш това което търсиш.

Нека който не открие нужната тема да пусне негова наново, па макар и да се повтори но написана с малки вукви беэ точки эапетай и подобни-эа улеснение на търсачката, кратко,ясно


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 23 авг 2008 14:18


maslinkov написа:Пищенето е нормално първите 10 до 15 сек, след даване на контакт - това е нормално Ако задържиш контакта, без да палиш ще чуеш че ще спре
-може и да неспре -не е проблем.Но като эапалиш трябва да спре.


Не е хубаво да се държи дълго време автомобила на контакт неэапален; въэможно е да се повреят отделни неща.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 23 авг 2008 14:52


Прав си - ако караш Лада, може да ти изгори бобината............


Потребителски аватар
SIMETO1
Мнения: 498
Регистриран на: Вто 10 юни 2008 20:27
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Плевен

Мнениеот SIMETO1 » Съб 23 авг 2008 18:32


maznia написа:Колегата Симо това е (тема) эа почистване на дросел и обороти. -не эа жужене и искам да кажа че тук не е местото кадето трябва да се обсъди това -пусни си нова тема эа (жужене пищене от дросела на еди ква си кола).


П. П. Нека _Аэ_ и другите колеги се научим да не бъркаме темите, и да пишeм дет ни падне, -эащото, като напишеш в търсачката обороти играят -иэлиэа тема коренно раэлична от това което търсим эаради някой който е поместил коментара си в грешната тема и четеш неща които не ти отговарят на търсенето докато стигнеш до коментара му и се налага иэчитането на всички теми па барем откриеш това което търсиш.

Нека който не открие нужната тема да пусне негова наново, па макар и да се повтори но написана с малки вукви беэ точки эапетай и подобни-эа улеснение на търсачката, кратко,ясно
Ами колега невиждам нищо сложно в това да ми отговориш,но все пак извинявай ако съм сгрешил.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 25 авг 2008 9:19


ми аэ ти отговорих в горният си коментар кадето цитирам колегата Маслинков. И ако спира жуженето като эапалиш сичко е наред но ако продалжава неэнам не ми се гадай че погледнеш съм раэсмял колегите


Потребителски аватар
Hristov838
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Бяла Слатина

Мнениеот Hristov838 » Сря 27 авг 2008 19:07


Здравейте! Днес сменях въздушния филтър. Имаше малко омасляване там, но разбрах че е нормално.Почистих с корселин където имаше масло и дроселовата, малко е трудно сам, неудобно е да се бръкне, но успях. След това забелязах, че като изключа от скорост - в движение оборотите са 1100, а не 910 като преди. Това дали ще се оправи? Иначе в покой оборотите са си около 910-920.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 28 авг 2008 6:33


Hristov838 написа:Здравейте! Днес сменях въздушния филтър. Имаше малко омасляване там, но разбрах че е нормално.Почистих с корселин където имаше масло и дроселовата, малко е трудно сам, неудобно е да се бръкне, но успях. След това забелязах, че като изключа от скорост - в движение оборотите са 1100, а не 910 като преди. Това дали ще се оправи? Иначе в покой оборотите са си около 910-920.

Доколкото знам ,няма двг. на фв с обороти на празен ход над 900, пък ти и не пишеш какъв ти е двг. После ако не си уплътнил добре дросела отгоре може да се дължи на това. И накрая, ако не се оправи като позастудее и оборотите ти са само със 100-150 по - висаки от нормалните - причината може да е в долнопробно масло.
ПП Пък и сега като си сменил филтър, колата дърпа повече въздух и още не се е адаптирала.


Потребителски аватар
Hristov838
Мнения: 101
Регистриран на: Чет 01 май 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Бяла Слатина

Мнениеот Hristov838 » Чет 28 авг 2008 11:38


Двигателя е 1.4 APQ. На място са около 920, по инерция станаха 1100 след смяната на филтъра.Благодаря.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 28 авг 2008 12:17


Hristov838 написа:Двигателя е 1.4 APQ. На място са около 920, по инерция станаха 1100 след смяната на филтъра.Благодаря.

Ако блока ти за управление е 030906027К, всичко е ОК - честотата ти на празен ход е 770-970 об/мин, но ако е 030906027А, тогава е до 700/мин. Надявам се да е първият.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 28 авг 2008 16:00


Нормално е след почистването да ти ги дигне.
Ще се оправи споко но нужно е време ако не се оправи до месец си эа профилактика, почистване и оплатняване на всичко.
Писал съм теми эа това, иэчети всичко свърэано с (обороти и играене на обороти) много е но 100 лв эа сервиэ по приемливо ли ти е, пиши кат намериш решени на проблема


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 28 авг 2008 18:29


Аз пък съм виждал клапа с 3 мм мръсотия, без да играят оборотите.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта